Over het forum Over het forum

Over het forum

Zo maken we van Viafora een succes!

_melon schreef op 09-07-2021 om 20:09:

[..]

Ik hoop het. Ik heb Ouders.nl echt nog nooit gezien in Google suggesties en ik Google toch al een aantal jaren stomme (moeder/baby) vragen etc.

Inderdaad nog nooit naar voren zien komen.. 

_melon schreef op 09-07-2021 om 20:09:

[..]

Ik hoop het. Ik heb Ouders.nl echt nog nooit gezien in Google suggesties en ik Google toch al een aantal jaren stomme (moeder/baby) vragen etc.

Ouders Online heeft zichzelf volgens mij lang afgeschermd voor Google ivm de privacy van de mensen die iets schreven. Pas met het ombouwen van het forum is dat veranderd.

Ook hier iemand die zeer regelmatig op het Viva Forum te vinden was maar meestal alleen als meelezer. Ook ik neem me nu voor om meer te reageren. 

Mijn complimenten voor dit forum. Het ziet er echt goed uit!

Schemerlampje schreef op 09-07-2021 om 21:10:

[..]

Ouders Online heeft zichzelf volgens mij lang afgeschermd voor Google ivm de privacy van de mensen die iets schreven. Pas met het ombouwen van het forum is dat veranderd.

Oh okay, dat is mooi!

Ik ben hier wel terecht gekomen via zoekresultaten.

GrippingKouprey73

GrippingKouprey73

09-07-2021 om 21:47

Hannemeike schreef op 09-07-2021 om 21:45:

Ik ben hier wel terecht gekomen via zoekresultaten.

Wat was je zoek opdracht als ik vragen mag?

Ik vond het forum nu ook als ik gewoon Viafora intypte in Google!

Regendrup. schreef op 09-07-2021 om 21:48:

Ik vond het forum nu ook als ik gewoon Viafora intypte in Google!

Niet lullig bedoeld, maar waarom zou je iets Googlen waarvan je het webadres al weet? 

_melon schreef op 09-07-2021 om 21:49:

[..]

Niet lullig bedoeld, maar waarom zou je iets Googlen waarvan je het webadres al weet?

Eerder deed viafora.nl het niet Bij mij althans.. misschien deed ik wel iets fout? 
Maar toen zocht ik via google en toen kwam het wel naar voren. Dat bedoelde ik, ietwat blond geformuleerd misschien

Nu heb ik hem gewoon als tabblad geopend dus komt het altijd goed haha

Haha gelukkig. Was vast nieuwigheid.

Als ik Google op bepaalde baby gerelateerde onderwerpen met het woord 'forum' erachter staat Ouders.nl op de eerste pagina. Dus dit forum zal ook vanzelf omhoog komen. 

Ik vind het echt zo leuk om te lezen dat er veel 'meelezers' nu gaan meeschrijven! Zelf ben ik er ook zo eentje

Ik weet niet meer wat mijn zoekopdracht was. Het is minstens vijf jaar geleden.

Omhoog komen per onderwerp zou fijn zijn. Soms google-de ik zelf op iets en kwam VIVA weer naar boven! En dat terwijl ik dat al jaaaaaaaren kende. Soms denk je er gewoon niet aan om iets op het forum te zoeken. 

Ik google bij veel dingen inmiddels standaard 'Viva' erachter 

In de trant van 'cadeau examen Viva' of 'witte was verpest Viva'. Werkt gegarandeerd. Hopelijk kan dat straks ook met dit forum! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.