Over het forum
YolandaOudersnl
03-12-2021 om 12:02
Win een dinercheque t.w.v €100,-
Het is alweer december, een maand die in het teken staat van lichtjes, verwarmde huizen én cadeautjes geven. Omdat wij al in de kerstsferen zijn, hebben we een mooie decemberactie voor al onze leden. We verloten namelijk een dinercheque ter waarde van €100,- onder alle actieve leden!
Hoe doe je mee?
- Iedereen met een actief Viafora profiel doet mee, het maakt niet uit of jouw account al maanden bestaat of pas net is aangemaakt.
- Per persoon telt maar één account. Ja, we kunnen het zien als je meerdere accounts aanmaakt
- Je loot automatisch mee als je in de maand december actief bent op Viafora en minstens 25 berichten hebt geplaatst. Geopende topics tellen ook mee.
We sturen de winnaar op 3 januari een bericht.
Promethium
03-12-2021 om 15:30
Leuk! Ik had bij de vorige actie ook het idee dat het daardoor actiever werd.
ScarceKudu74
03-12-2021 om 15:49
Het zou wel leuk zijn als we ook horen wie de prijs wint, dat is tot nu toe niet zo toch?
RavIvaR
03-12-2021 om 15:56
Leuke actie!
Zelf merk ik dat ik op het begin actiever was hier dan dat ik nu ben. Al ben ik hier nog steeds best vaak, ik deel minder. Dus of ik zelf de 25 berichten haal? Geen idee.
Maar sowieso een leuke.. Uhm.. lekkere actie.😀
ScarceKudu74
03-12-2021 om 15:58
RavIvaR schreef op 03-12-2021 om 15:56:
Leuke actie!
Zelf merk ik dat ik op het begin actiever was hier dan dat ik nu ben. Al ben ik hier nog steeds best vaak, ik deel minder. Dus of ik zelf de 25 berichten haal? Geen idee.
Maar sowieso een leuke.. Uhm.. lekkere actie.😀
Ik ga juist steeds meer schrijven, het is leuk hier de laatste tijd. Geen gezeur meer
Dutchgirly
03-12-2021 om 16:34
wat leuk deze actie! Echt goed dat jullie steeds nadenken over hoe je meer mensen kan bereiken en het forum actief kan houden. 👍🏻
redbulletje
03-12-2021 om 17:06
Peen schreef op 03-12-2021 om 15:49:
Het zou wel leuk zijn als we ook horen wie de prijs wint, dat is tot nu toe niet zo toch?
Dat zou idd leuker zijn dat er een topic komt waarin de prijswinnaars genoemd worden.
letterkoekje
03-12-2021 om 17:20
Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!
Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.
(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).
Lollypopje
03-12-2021 om 17:27
letterkoekje schreef op 03-12-2021 om 17:20:
Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!
Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.
(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).
Wat leuk Letterkoekje. Gefeliciteerd 🎉
letterkoekje
03-12-2021 om 17:33
Bailey26 schreef op 03-12-2021 om 17:29:
Gefeliciteerd Letterkoekje
Dankje, dankje! (ook aan Lollypopje natuurlijk)
Nog vergeten bij mijn vorige post te zetten: ik wens jullie ALLEMAAL veel succes!
ShowyHummingbird30
03-12-2021 om 17:42
letterkoekje schreef op 03-12-2021 om 17:20:
Ah wat leuk! Het is je van harte gegund. Die keuzestress herken ik. Ik krijg van mijn werkgever altijd een bon als kerstpakket, en ik kan me nu al druk maken dat ik straks moet kiezen .
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.