Over het forum Over het forum

Over het forum

Aquarius27

Aquarius27

04-07-2021 om 17:34

Wat zal je dan weer niet missen op het Viva forum.

De verworven privileges van bepaalde oudgedienden. Mensen die zich als een soort prominenten, beroemdheden gingen gedragen. Door het modereren werd dat een beetje gestimuleerd.  Dat zal ik niet missen.  

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Het is een forum, iedereen kan en mag een topic openen wanneer ze daar behoeften aan hebben en als ze iets willen delen.

Ik vind dat juist niet overbodig tenzij er ergens regels staan dat je geen topic mag openen over dingen dat sommige niet boeit.

Aquarius27 schreef op 07-07-2021 om 09:13:

Wat ik niet mis: op sociale media en dus ook op Viva forum ( en hier? Ik weet hier niet de weg) allerlei mensen die komen melden hoe erg de aanslag op Peter r de Vries hen raakt. Why?? Wat is de meerwaarde van deze ego melding. Wat kan het ons nu schelen dat jij een traan gepinkt hebt of de buurman van zijn zoon kent en daarom nu getroost moet worden.
Ik hoor t nu ook op de radio. Dat Seghers (CU) het zo erg vindt. Maar wie had nu gedacht dat hij dat niet vond? Ego ego ego
Wel mooi vind ik dan weer de kaarsjes op Twitter.

Ik vind jou juist ego aangezien jij alleen met je eigen gevoel bezig bent en met wat jou wel of niet interesseert. Absoluut niet ego dat iemand zo een topic opent en graag zijn of haar gevoelens deelt, jou reactie daarover vind ik overigs wel overbodig om een persoon daardoor ego te noemen. Misschien kun jezelf een forum creëren waar jij alleen topics toestaat die jou interesseren.

Aquarius27 schreef op 07-07-2021 om 09:13:

Wat ik niet mis: op sociale media en dus ook op Viva forum ( en hier? Ik weet hier niet de weg) allerlei mensen die komen melden hoe erg de aanslag op Peter r de Vries hen raakt. Why?? Wat is de meerwaarde van deze ego melding. Wat kan het ons nu schelen dat jij een traan gepinkt hebt of de buurman van zijn zoon kent en daarom nu getroost moet worden.
Ik hoor t nu ook op de radio. Dat Seghers (CU) het zo erg vindt. Maar wie had nu gedacht dat hij dat niet vond? Ego ego ego
Wel mooi vind ik dan weer de kaarsjes op Twitter.

Het doel van een forum is juist dat iedereen zijn EIGEN gevoelens en mening mag delen over welk onderwerp dan ook. Dat sommige onderwerpen door een ander als onzin/ego/flauw/overdreven/whatever worden gezien, dat doet er helemaal niet toe. 
Lijkt mij ook beetje saai forum worden als iedereen de interesses van Aquarius maar moet delen, nietwaar? Mooie van een forum is ook dat je heel veel onderwerpen gewoon kunt negeren 😃

Rachel. schreef op 07-07-2021 om 15:03:

...tenzij er ergens regels staan dat je geen topic mag openen over dingen dat sommige niet boeit.

Geweldig!

Rachel. schreef op 07-07-2021 om 15:03:

...tenzij er ergens regels staan dat je geen topic mag openen over dingen dat sommige niet boeit.

Geweldig!

Rachel. schreef op 07-07-2021 om 15:08:

[..]

Misschien kun jezelf een forum creëren waar jij alleen topics toestaat die jou interesseren.

Of een forum maken waarop enkel Aquarius schrijft! Ah, maar dat is misschien al uitgevonden, dat heet dan een dagboek.

Eens met degenen hierboven. Topics die je niet interesseren kun je gewoon overslaan. Dat is nou juist het fijne van een forum!

Ik ga de guru's niet missen. En de schreeuwerige advertenties en hoevaak de hele bende vastloopt.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

07-07-2021 om 18:35

WandaVision schreef op 07-07-2021 om 18:25:

Ik ga de guru's niet missen. En de schreeuwerige advertenties en hoevaak de hele bende vastloopt.

Ik hoop dat de server hier meer verkeer aan kan. Maar dat is afwachten tot een moment van topdrukte.

Vliegenmepper

Vliegenmepper

07-07-2021 om 18:56

De sneaky staffers.

is dat hier ook anoniem trouwens?

Rondstruiner schreef op 07-07-2021 om 14:09:

[..]

Maar dat laatste is toch net zo goed een overbodige mededeling? Dat vind toch ook iedereen schokkend.

Ja daar heb je ook gelijk in. 

Vliegenmepper schreef op 07-07-2021 om 18:56:

De sneaky staffers.

is dat hier ook anoniem trouwens?

Dat zal morgen wel bekend worden gemaakt als Viafora live gaat.

Of t staat misschien (ook) al in de huisregels van ouders.nl?

Vliegenmepper

Vliegenmepper

07-07-2021 om 19:09

CherokeeRose schreef op 07-07-2021 om 19:05:

[..]

Dat zal morgen wel bekend worden gemaakt als Viafora live gaat.

Of t staat misschien (ook) al in de huisregels van ouders.nl?

Commentaar op de beslissingen van het forumbeheer mogen niet op het forum geplaatst worden.

Dat zal wennen zijn voor een aantal... 😁

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

07-07-2021 om 19:10

Vliegenmepper schreef op 07-07-2021 om 19:09:

[..]

Commentaar op de beslissingen van het forumbeheer mogen niet op het forum geplaatst worden.

Dat zal wennen zijn voor een aantal... 😁

Laten we morgen dan maar meteen een speciaal "vraag het de mods" topic aanmaken😁

letterkoekje schreef op 07-07-2021 om 15:49:

[..]

Geweldig!

[..]

Of een forum maken waarop enkel Aquarius schrijft! Ah, maar dat is misschien al uitgevonden, dat heet dan een dagboek.

Napraat 2.1...

Coreopsis schreef op 07-07-2021 om 19:10:

[..]

Laten we morgen dan maar meteen een speciaal "vraag het de mods" topic aanmaken😁

Laten we dat vooral niet doen. Ik hoop echt op modereer beleid zoals op Fok!. Wat volgens mij ook gaat gebeuren hier. Met moderators die posten onder hun eigen nickname maar wel met zichtbaar labeltje van moderator.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.