Over het forum Over het forum

Over het forum

Aquarius27

Aquarius27

04-07-2021 om 17:34

Wat zal je dan weer niet missen op het Viva forum.

De verworven privileges van bepaalde oudgedienden. Mensen die zich als een soort prominenten, beroemdheden gingen gedragen. Door het modereren werd dat een beetje gestimuleerd. ย Dat zal ik niet missen. ย 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Solomio schreef op 05-07-2021 om 16:56:

[..]

Om ons een echt thuisgevoel te geven hebben ze deze dubbelpostoptie tijdelijk toegevoegd. ๐Ÿ˜‰

Wel vertrouwd, het gejengel

Jaaaaa, geruzie! In combinatie met het onbedoeld dubbelposten voelt het nu al als thuis ๐Ÿ‘Œ

Ik ben vooral blij dat ik straks van die Lees ookโ€™s af ben.

Lady-Voldemort schreef op 05-07-2021 om 13:17:

Wat leuk, een Nahaatkliekje!

๐Ÿ˜‚

De vรฉle bugs van Viva zal ik zeker niet missen, maar goed, wie wel ๐Ÿ˜‚

Solomio schreef op 05-07-2021 om 16:56:

[..]

Om ons een echt thuisgevoel te geven hebben ze deze dubbelpostoptie tijdelijk toegevoegd. ๐Ÿ˜‰

Dat is nu echt een warm welkom.

Wat ik niet ga missen zijn die onzinnige Kiki-verhalen die door je strot worden geduwd.ย 
En ook de slechte zoek-functie ga ik echt niet missen.ย 
Verder vind ik dat alle mensen mee mogen komen, zelfs af en toe een troll of 2.ย 
Een beetje tegenspraak zorgt voor reuring, anders is zo'n forum zo dodelijk saai.ย 

Ik begin nou wel heel erg benieuwd te worden naar wat er allemaal gebeurde op het oude Viva-forum ๐Ÿ˜œ. Maar ik geloof dat ik gewoon even moet wachten en dan kom ik er wel achter.ย 

Rhonda schreef op 05-07-2021 om 22:13:

Ik begin nou wel heel erg benieuwd te worden naar wat er allemaal gebeurde op het oude Viva-forum ๐Ÿ˜œ. Maar ik geloof dat ik gewoon even moet wachten en dan kom ik er wel achter.

Haha hier hetzelfde!๐Ÿ˜‚

Waar oh waar is hier de uitgang?

Feli schreef op 05-07-2021 om 21:17:

Wat ik niet ga missen zijn die onzinnige Kiki-verhalen die door je strot worden geduwd.

ben benieuwd of het dezelfde is als op het OO-forum. Al heb ik haar al een tijd niet meer gezien.ย 

Rhonda schreef op 06-07-2021 om 07:55:

[..]

ben benieuwd of het dezelfde is als op het OO-forum. Al heb ik haar al een tijd niet meer gezien.

Dat zijn verhaaltjes geschreven door iemand van de redactie, waar naar gelinkt wordt in de Lees Ook.

Categorie Viva die lekker stout en brutaal probeert te doen, door te schrijven over het seksleven van een verzonnen personage waar niemand op zit te wachten.

ik heb niks tegen verhalen over seks, hang niet voor niks veel op die pijler rond ๐Ÿ˜œ, maar dit is van een sneuheid en triestigheid. Terwijl ze bij Viva waarschijnlijk denken dat ze heel "taboedoorbrekend" zijn met die stukjes.

De kletstopics vond ik vaak saai. Ik kwam er echt om bepaalde onderwerpen te lezen. Als daar dan een trol of forumruzie kwam vond ik dat ook jammer.

De ban die ik heb gekregen omdat ik gespamd had. Ik wist niet dat vragen om je te registreren als gebruiker of lezer van Viva in het topic 'de grote volkstelling' ook als spammen gold. Ik ben altijd een zich-fatsoenlijk-gedragende-forummer-op-Viva geweest. En nu ben ik gewoon buiten gegooid. Dat betekent wel dat ik hier nu bij de eerste Vivaers hoor die de overstap hebben gemaakt.

Ik zit hier dus al enkele dagen en kom tot de conclusie:
aangename lay-out, 'proper' lettertype, aantal nieuwe berichten sinds je laatste bezoek kunnen zien is ook interessant. Hopelijk komt er ook een overzichtje van de topics waarin je gereageerd hebt, zodat je je favoriete topics onmiddellijk ziet. Maar dat is misschien al ergens gevraagd.

Succes Viafora!

letterkoekje schreef op 06-07-2021 om 09:35:

De ban die ik heb gekregen omdat ik gespamd had. Ik wist niet dat vragen om je te registreren als gebruiker of lezer van Viva in het topic 'de grote volkstelling' ook als spammen gold. Ik ben altijd een zich-fatsoenlijk-gedragende-forummer-op-Viva geweest. En nu ben ik gewoon buiten gegooid. Dat betekent wel dat ik hier nu bij de eerste Vivaers hoor die de overstap hebben gemaakt.

Ik zit hier dus al enkele dagen en kom tot de conclusie:
aangename lay-out, 'proper' lettertype, aantal nieuwe berichten sinds je laatste bezoek kunnen zien is ook interessant. Hopelijk komt er ook een overzichtje van de topics waarin je gereageerd hebt, zodat je je favoriete topics onmiddellijk ziet. Maar dat is misschien al ergens gevraagd.

Succes Viafora!

Say whut? ย ๐Ÿ˜ณ

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.