Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?

Lady_Violet

Lady_Violet

Moderator

03-11-2021 om 17:09

Lollypopje schreef op 02-11-2021 om 16:14:

misschien leuk om het voorsteltopic dat in de huiskamer staat bovenaan te pinnen voor nieuwe leden?

Dit is een heel leuk idee, we hebben het meteen toegepast.  Bedankt 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

03-11-2021 om 17:11

Lady_Violet schreef op 03-11-2021 om 17:09:

[..]

Dit is een heel leuk idee, we hebben het meteen toegepast. Bedankt

Kom jij je dan ook daar voorstellen? Jou kennen we nog niet volgens mij of ben je een terugkeerder-onder-andere-naam? 

Lady_Violet schreef op 03-11-2021 om 17:09:

[..]

Dit is een heel leuk idee, we hebben het meteen toegepast. Bedankt

Leuk, dankjewel.

En jij welkom

OrganicDeer76

OrganicDeer76

03-11-2021 om 19:55

Mods er zijn er 2 weg en opeens 2 nieuwe? Of dezelfde? Mod voorstel topic? 

AlexOudersnl schreef op 31-10-2021 om 15:39:

[..]

Dank voor je suggestie! Ga er over nadenken, houd wel even een slag om de arm, moet uitgedacht worden waar en of er plek is voor zo'n melding en moet uitzoeken hoe moeilijk het is om zo'n melding (geautomatiseerd) door te plaatsen. Áls het geïmplementeerd wordt dan zou het natuurlijk uit te schakelen zijn in je profiel.

Kom even terug op mijn eigen bericht: Amber Alert zou officieel eind deze maand uitgefaseerd worden en Burgernet zou de vervanging zijn. Nu lees ik ook weer berichten dat de politie de merknaam Amber Alert heeft overgenomen en dat het toch in stand gehouden wordt. Ik zag wel instructies voor het koppelen met Amber Alert, maar niet met Burgernet dus ik wacht even een maandje met iets van implementatie, voordat ik iets koppel wat een paar weken later offline gaat..

En m.b.t. mods die komen en gaan, vaak is dit geruisloos om er niet teveel aandacht op te vestigen, zo schuiven/herverdelen wij ook nog best vaak met rubrieken (en toegewezen mods). Als nieuwe mods zich willen voorstellen dan kunnen ze daar zelf voor kiezen, en anders leer je mods in de loop van de tijd wel kennen

2 kleine updates: het is nu mogelijk om een profielfoto in te stellen bij je alias (klik op het foto icoontje naast je alias in Account -> Alias).
En het is nu mogelijk om privégesprekken te rapporteren, rapportages van een privégesprek komen alleen bij mij en Yolanda terecht.

Nog een kleine update: het is vanaf nu niet meer mogelijk om op Viafora berichten te liken als je niet ingelogd bent.
We hebben hiervoor gekozen omdat we zagen dat er soms stemmingmakerij was d.m.v. de like functie via bijv. proxies/VPN gebruik of door leden die 2x stemmen (door uit te loggen). Hierdoor leek het dat berichten door een groter publiek gesteund werden dan eigenlijk het geval was.

Wat fijn dat jullie nog steeds bezig zijn met het verbeteren van het forum! Dank jullie wel!

OrganicDeer76

OrganicDeer76

13-11-2021 om 18:27

Is de reden van anoniem modereren dan ook gekomen door de "stemmingmakerij"? 
Behalve Alex en Jolanda en Sophia dan? 

AlexOudersnl schreef op 13-11-2021 om 17:56:

Nog een kleine update: het is vanaf nu niet meer mogelijk om op Viafora berichten te liken als je niet ingelogd bent.
We hebben hiervoor gekozen omdat we zagen dat er soms stemmingmakerij was d.m.v. de like functie via bijv. proxies/VPN gebruik of door leden die 2x stemmen (door uit te loggen). Hierdoor leek het dat berichten door een groter publiek gesteund werden dan eigenlijk het geval was.

Top. 

Keetie schreef op 13-11-2021 om 18:27:

Is de reden van anoniem modereren dan ook gekomen door de "stemmingmakerij"?
Behalve Alex en Jolanda dan.

Zijn de mods anoniem? 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-11-2021 om 18:31

DanGun schreef op 13-11-2021 om 18:29:

[..]

Zijn de mods anoniem?

Nee

OrganicDeer76

OrganicDeer76

13-11-2021 om 18:33

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

13-11-2021 om 18:42

Keetie schreef op 13-11-2021 om 18:33:

[..]

Jawel hoor

Bovenaan elke pijler/rubriek kun je de namen van de bijbehorende mods vinden. En als je hun posts bekijkt zie je dat ze gewoon herkenbaar als mod zijn.

Coreopsis schreef op 13-11-2021 om 18:42:

[..]

Bovenaan elke pijler/rubriek kun je de namen van de bijbehorende mods vinden. En als je hun posts bekijkt zie je dat ze gewoon herkenbaar als mod zijn.

Er zijn nieuwe mods gekomen met een geheel nieuw account. Dat is gewoon anoniem

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.