Over het forum Over het forum

Over het forum

Wanneer stop jij op Viva? (Gesloten voor reacties)

Wat doen jullie? Blijven jullie bij Viva tot het bittere einde? Zijn jullie meerdere fora aan het uitproberen? Of bevalt het hier zo goed dat dit de nieuwe stek wordt? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yasmjjn schreef op 02-08-2021 om 18:29:

[..]

Wij zijn allemaal veel te oud voor Flair 🧐

En voor Viva niet dan? Wordt het toch Libelle denk ik. 

Ik denk dat iemand in het bugtopic had gemeld dat de site eruit lag.
Dat verklaart dat het zo snel opgelost en weer in de lucht was

Wat een knullig gedoe, ben blij dat ik al paar weken terug hierheen ben overgestapt, geen haar op mijn hoofd die denkt over teruggaan, veels te gezellig hier 

Ik hoop voor de vivafans dat het nog lang blijft bestaan. Maar het zou mij niets verbazen als de stekker er dit jaar alsnog uit gaat

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 18:53

Desire schreef op 02-08-2021 om 18:40:

[..]

En voor Viva niet dan? Wordt het toch Libelle denk ik.

Das waar.

Maar goed, het forum is weer terug. 

Kolere, wat een huilebalken op dat Viva forum.
Zijn ze kwaad dat ze aan Flair worden gelinkt. Wat een zeuren. Gaat het forum daar door is het nog niet goed. Ik blijf hier. Heb het nu al prima naar mijn zin.

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 19:03

willem1959 schreef op 02-08-2021 om 19:02:

Zijn ze kwaad dat ze aan Flair worden gelinkt. Wat een zeuren. Gaat het forum daar door is het nog niet goed. Ik blijf hier. Heb het nu al prima naar mijn zin.

Jij hebt geen keus 🤣

Yasmjjn schreef op 02-08-2021 om 19:03:

[..]

Jij hebt geen keus 🤣

Maar wel een punt. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

02-08-2021 om 19:09

willem1959 schreef op 02-08-2021 om 19:02:

Zijn ze kwaad dat ze aan Flair worden gelinkt. Wat een zeuren. Gaat het forum daar door is het nog niet goed. Ik blijf hier. Heb het nu al prima naar mijn zin.

Wie is kwaad dan? En 'we' worden niet aan Flair gelinkt, het forum gaat niet over.

Doornroosje9 schreef op 02-08-2021 om 19:09:

[..]

Wie is kwaad dan? En 'we' worden niet aan Flair gelinkt, het forum gaat niet over.

Denk je dat die blijft? Zonder logo, zonder merk. Het zou mij niets verbazen als het forum ook over gaat. Of weggaat. 

DifferentSwan96

DifferentSwan96

02-08-2021 om 19:12

CharlieB schreef op 02-08-2021 om 19:12:

[..]

Denk je dat die blijft? Zonder logo, zonder merk. Het zou mij niets verbazen als het forum ook over gaat. Of weggaat.

Mij ook niet. Zonder merk lopen de adverteerders ook weg. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

02-08-2021 om 19:20

CharlieB schreef op 02-08-2021 om 19:12:

[..]

Denk je dat die blijft? Zonder logo, zonder merk. Het zou mij niets verbazen als het forum ook over gaat. Of weggaat.

Ik denk dat het nog enkele maanden blijft, maar ik vrees dat ze er dan mee stoppen. Ik hoop dat ik mis ben.

Ik maak me er niet druk om hoor. Ik ben naar hier verhuisd en naar volle tevredenheid, Ze doen maar.

Doornroosje9 schreef op 02-08-2021 om 19:20:

[..]

Ik denk dat het nog enkele maanden blijft, maar ik vrees dat ze er dan mee stoppen. Ik hoop dat ik mis ben.

Mij maakt het helemaal niets uit. Ik dacht, als forummer vanaf start, een gemis te gaan voelen, maar niets is minder waar. Blij dat ik hier een meer dan prima alternatief heb gevonden.

Sophia_!

Sophia_!

02-08-2021 om 19:26

Ik maak me ook niet druk, maar als VF je favoriete 'stamkroeg' is, is het natuurlijk wel lullig als het zou verdwijnen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.