Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Nieuw Viva Forum: dit is het plan

Imi

Imi

24-06-2021 om 11:54

Imi schreef op 24-06-2021 om 11:53:

[..]

Hoedanigheid? Ik zie het niet in mijn profielinstellingen.

"Hoe dan?" bedoelde ik

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 11:57

Imi schreef op 24-06-2021 om 11:53:

[..]

Hoedanigheid? Ik zie het niet in mijn profielinstellingen.

"Profiel bewerken" en dan "mijn profiel afschermen" aanvinken, vlak onder je NAW gegevens.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 12:01

GroenTuintje schreef op 24-06-2021 om 11:33:

[..]

wie was jij dan op het ttttforum ?

Ik wacht op het nieuwe forum zodat we dan daar het tegen regel tuinen topic kunnen aanmaken

In dat topic vooral een meelezer en -genieter. Ik was wat huiverig om mijn eerste schreden op het tuinierspad met jullie te delen. Moet toch eens over die schroom heenstappen... Goed voornemen voor dit nieuwe forum. (-Livia-)

Sophia_!

Sophia_!

24-06-2021 om 12:02

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 12:01:

[..]

In dat topic vooral een meelezer en -genieter. Ik was wat huiverig om mijn eerste schreden op het tuinierspad met jullie te delen. Moet toch eens over die schroom heenstappen... Goed voornemen voor dit nieuwe forum. (-Livia-)

haha, ik ben sinds kort ook daar gaan meeschrijven ipv alleen maar lezen. Gewoon doen, dat topic is zo gezellig! 

Ah je naam zegt mij wel iets we zijn nog steeds daar actief. Ik hoop dat ze ook hierheen overstappen ( naar het nieuwe forum)

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 12:13

GroenTuintje schreef op 24-06-2021 om 12:03:

Ah je naam zegt mij wel iets we zijn nog steeds daar actief. Ik hoop dat ze ook hierheen overstappen ( naar het nieuwe forum)

Ik ben inmiddels anoniem. Wel voor de zekerheid een nieuw account aangemaakt, omdat ik vermoed dat ik straks toch tot het bittere eind wil meeschrijven.😂

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 12:13:

[..]

Ik ben inmiddels anoniem. Wel voor de zekerheid een nieuw account aangemaakt, omdat ik vermoed dat ik straks toch tot het bittere eind wil meeschrijven.😂

ik ga ook tot een bittere eind doorschrijven daar, zoals de muzikanten op het schip Titanic 😂

Hier ook een Viva-forummer. Fijn dat jullie dit forum gestart zijn. Ik zit sinds 7 jaar op het Vivaforum en zou het anders erg missen.

Fijne layout!

Veensteker schreef op 24-06-2021 om 12:32:

Hier ook een Viva-forummer. Fijn dat jullie dit forum gestart zijn. Ik zit sinds 7 jaar op het Vivaforum en zou het anders erg missen.

Fijne layout!

het nieuwe forum moet nog gelanceerd worden 😁

Kersje schreef op 24-06-2021 om 11:11:

Ik wil mijn eigen posts achteraf altijd kunnen aanpassen

Als mensen dat willen zien ze vermoedelijk niet als nadeel dat dit chaos en inconsequenties voor lezers (dan en later) op kan leveren. 

Een andere persoonlijke overweging: ik vind het ook getuigen van snelheid/slordigheid als je die functie niet alleen wilt (voor noodgevallen) maar ook vaak zou gebruiken. Ergens hierboven werd aangehaald dat het "moeten" nadenken en nalezen ook een bepaalde mate van rust in discussies brengt ("moeten" als in: als je twijfelt of je iets wel of niet moet posten). 

Forumbeheer is heel snel in reacties en als je je echt vergist hebt dan is dat inderdaad via mail(knop) te melden!

gr Angela

Ik zou graag een knop hebben om direct terug te gaan naar de recente inhoud. Als ik op het logo van ouders.nl klik, kom ik op de startpagina van de site. Bij Viva kon dat wel, echt heel prettig.

Sanderijn schreef op 24-06-2021 om 13:57:

Ik zou graag een knop hebben om direct terug te gaan naar de recente inhoud. Als ik op het logo van ouders.nl klik, kom ik op de startpagina van de site. Bij Viva kon dat wel, echt heel prettig.

Hier kan het ook. Rechts bovenaan staat 'recente topics' onder het kopje 'forum'. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

24-06-2021 om 14:27

Of -bij mobiel forummen- onderaan elke pagina, dus onder het veld waar je een tekst kunt schrijven. Daar kun je terug naar recente topics, maar ook naar het betreffende subforum (in dit geval vivatalk)

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 14:27:

Of -bij mobiel forummen- onderaan elke pagina, dus onder het veld waar je een tekst kunt schrijven. Daar kun je terug naar recente topics, maar ook naar het betreffende subforum (in dit geval vivatalk)

Ah verhip, onder de reclame. Gevonden! Bedankt!

Coreopsis schreef op 24-06-2021 om 08:38:

Nu met een echt nieuwe nick, zodat ik er ook een foto bij kan zetten en toch het naïeve idee kan houden dat ik anoniem ben.😁

Vraagje: is er een mogelijkheid om ongelezen topics in 1 keer op gelezen te zetten? Nu moest ik alleen al voor dit topic handmatig door 10 pagina's klikken om van 148 nieuw naar 0 te gaan.

(Zwaait naar alle vivakennissen👋)

Heat sij migh eene ghenoeaghean om u aellean hyar te treaffen
Uw skribeante

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.