Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Solomio schreef op 15-07-2021 om 22:25:

[..]

Dat kan ik toch net zo goed andersom zeggen?

'We' zijn hier uitgenodigd, het ziet er goed uit, technisch loopt het goed, dus dat lijkt een goede plek te kunnen worden.

Maar dan blijkt dat we eigenlijk helemaal niet zo welkom zijn, omdat we niet altijd lief en aardig zijn.

Das ff een teleurstelling en ja, dan ben ik wel benieuwd waarom we dan überhaupt uitgenodigd zijn.

Yup. Ik heb niet eens deel genomen aan de 'discussie' (want die mocht er niet eens zijn) maar heb meegelezen. En geef mijn portie maar aan Fikkie als ik geen echt gesprek mag aangaan en me tot 'hoetsjiekoetsie ja' moet beperken. Als je dat wil open je maar een app groepje met 'net niet echte vrienden' terwijl je zit te wachten tot je billen opgevuld worden. Mijn echte wereld is anders. Daar praat ik en discussieer ik en daar leer ik van.

Solomio schreef op 15-07-2021 om 22:47:

[..]

Was je op Viva ook al zo'n valse heks?

-

ik had even 2 uurtjes een leven en heb nu  gepakt.
Ga niet herhalen wat velen voor me al gezegd hebben, alleen dat ik me inderdaad ook verbaas over al die moeite die gedaan is om de viva-ers hier te krijgen, terwijl 'ze' hadden kunnen weten dat we niet op een kleuterjuf zitten te wachten. 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:40:

Bij deze als jullie blij zijn zal ik vragen het te veranderen. Maar laat me verder met rust. Dat gestook en ellende van jullie.

Niet de boel omdraaien he? Jij bent 1 en dezelfde als een andere schrijver en stookt. Nu jij weer.

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:52

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:51:

[..]

Ho! Ik heb met geen enkel woord gerept over moderators en hun acteren. Wederom beticht jij mij van iets wat ik niet doe. Zeer onprettig vind ik dat. Ik ben neutraal. Doe wat je wil, maar laat mij buiten jouw gedoe hier aub.

Scribente.  Je lult mee en bent dan verbaasd als je in de discussie terecht komt. Beetje laf 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:53

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:51:

[..]

Ho! Ik heb met geen enkel woord gerept over moderators en hun acteren. Wederom beticht jij mij van iets wat ik niet doe. Zeer onprettig vind ik dat. Ik ben neutraal. Doe wat je wil, maar laat mij buiten jouw gedoe hier aub.doe jij toch ook met je dubbele nick opmerking. Of niet dan. Dat valse beschuldigen daar hou ik niet van. Kansloos. 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:54

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:52:

[..]

Niet de boel omdraaien he? Jij bent 1 en dezelfde als een andere schrijver en stookt. Nu jij weer.

Oké prima. En wie ben ik dan? Staf je me toch. Mail de moderator. 

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:52:

[..]

Scribente. Je lult mee en bent dan verbaasd als je in de discussie terecht komt. Beetje laf

Dat maak jij er van. Ik ben totaal niet verbaasd. Laf ben ik allesbehalve. 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:54:

[..]

Waarom? Ik schrijf hier, open en bloot. Ik ga geen verdere moeite doen. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

15-07-2021 om 22:58

Hen74 schreef op 15-07-2021 om 22:29:

[..]

Ik begrijp beide partijen hier en daar wél en ik begrijp beide partijen ook weer niét op sommige punten. Ik ben van nature een zwart-wit-denker, zal niet zo gauw aan grijstinten doen. Maar is het wellicht mogelijk dat beide partijen een beetje (on)gelijk hebben en dat ze intussen beide ook wat water bij de wijn kunnen doen?

Om zodoende een middenweg te kunnen vinden en dat 'we' langzaam aan elkaar kunnen wennen.

Een frisse wind kan een goed iets zijn, oude koeien stinken vaak, het gras is elders groener en zo af en toe met je eigen hand in eigen boezem graaien is wenselijk. En vast nog wat van die spreekwoorden.

Mag ik als onpartijdige zwaaien met een witte vlag? Of twee, want er zijn twee kanten namelijk.

Ik heb mezelf even aangehaald.

*ik zei toch in een ander topic dat ik genegeerd word* 

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:55:

[..]

Dat maak jij er van. Ik ben totaal niet verbaasd. Laf ben ik allesbehalve.

En daarbij, ik kom niet zomaar in een discussie terecht. Bij mijn weten niemand, aangezien we toch echt zelf de lettertjes typen.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:59

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:56:

[..]

Waarom? Ik schrijf hier, open en bloot. Ik ga geen verdere moeite doen.

Omdat je net als je vriendjes hier (die wel de moderators zwart maken) niks zinnigs te melden hebt behalve te gaan roepen dat ik nog iemand ben. Nou loep me en staf me maar laten we voor de vrijwilige mensen achter dit forum voor de rest de discussie stoppen. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 23:00

Hen74 schreef op 15-07-2021 om 22:58:

[..]

Ik heb mezelf even aangehaald.

*ik zei toch in een ander topic dat ik genegeerd word*

Je hebt gelijk! 

Edit: En je hebt 11 likes!

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:54:

[..]

Dit is een mooie illustratie van jouw handelen. Zelf fake duveltje in het doosje spelen en dan de ander oproepen om de juf erbij te halen. Zodat de juf de ander in de hoek zet. Ja ja. Geen tieten of geen ballen is prima. Geen fundament behalve gal is toch een probleem.

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:59:

[..]

Omdat je net als je vriendjes hier (die wel de moderators zwart maken) niks zinnigs te melden hebt behalve te gaan roepen dat ik nog iemand ben. Nou loep me en staf me maar laten we voor de vrijwilige mensen achter dit forum voor de rest de discussie stoppen.

Nu moet je echt even op de rem. Ik word nu een beetje pissed omdat je me weer beticht van vriendjes zijn met weet ik wie. Kap daarmee! Ik spreek alleen namens mezelf. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.