Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Solomio schreef op 15-07-2021 om 22:25:

[..]

Dat kan ik toch net zo goed andersom zeggen?

'We' zijn hier uitgenodigd, het ziet er goed uit, technisch loopt het goed, dus dat lijkt een goede plek te kunnen worden.

Maar dan blijkt dat we eigenlijk helemaal niet zo welkom zijn, omdat we niet altijd lief en aardig zijn.

Das ff een teleurstelling en ja, dan ben ik wel benieuwd waarom we dan überhaupt uitgenodigd zijn.

Ze hebben hard gewerkt om een plek voor ons te maken, en doen dat nog steeds. Ik heb nog nergens ook maar een klein beetje gemerkt dat ik niet welkom zou zijn, of andere forummers. We zijn met open armen ontvangen. Maar volgens mij beginnen sommige forummers zich iets te 'groot' te voelen. 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:31:

[..]

Ik ben even gaan spieken op het viva forum maar jullie maken de moderators compleet zwart daar. Dat vind ik echt echt erg.

Gelukkig kunnen de moderators daar zelf ook kijken en zien dat dat dikke onzin is. Hou toch eens op met dat gestook! 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:31:

[..]

Ik ben even gaan spieken op het viva forum maar jullie maken de moderators compleet zwart daar. Dat vind ik echt echt erg.

Ik weet niet of dubbelnicken hier is toegestaan? Ik weet vrij zeker dat jij ook een andere nick hebt. 

Tvp. 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:35

Marty1984 schreef op 15-07-2021 om 22:32:

[..]

En wat doen sommigen hier dan met bepaalde forummers?

Stoppen!! Er is kritiek op de moderators hier en dan moet je meteen maar op een ander forum je vriendjes halen. Staat er letterlijk he kom we gaan voor een ban is er 1 van. Ene na andere topic word geopend om te rellen en moderators hier die vrijwillig dit doen te kleineren. Slaat toch helemaal nergens op. 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:31:

[..]

Ik ben even gaan spieken op het viva forum maar jullie maken de moderators compleet zwart daar. Dat vind ik echt echt erg.

Jij mocht volgens een mod niet meer posten met deze nick

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:36

SCRIBENTE schreef op 15-07-2021 om 22:33:

[..]

Ik weet niet of dubbelnicken hier is toegestaan? Ik weet vrij zeker dat jij ook een andere nick hebt.

Prima denk wat je wilt. Maar laten we de moderators hier verder met rust oké. 

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:36:

[..]

Prima denk wat je wilt. Maar laten we de moderators hier verder met rust oké.

Flauw om verwarring te zaaien door met bijna dezelfde nick te schrijven als iemand anders.

Ik vind verwarring zaaien met iemand anders naam Meryss ook niet netjes. En Solo omdat je het zo lief vraagt.. ik ben Rosalind. Maar die naam laat ik sterven met het vivaforum.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 22:40

Bij deze als jullie blij zijn zal ik vragen het te veranderen. Maar laat me verder met rust. Dat gestook en ellende van jullie. 

Djelisa schreef op 15-07-2021 om 22:40:

Ik vind verwarring zaaien met iemand anders naam Meryss ook niet netjes. En Solo omdat je het zo lief vraagt.. ik ben Rosalind. Maar die naam laat ik sterven met het vivaforum.

Was je op Viva ook al zo'n valse heks?

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:48

ik stel voor dat we ermee stoppen, met deze discussie. . Ik word op de Viva napraat enorm beledigd ( echt smerig wat ik daar lees maar ik laat het gaan verder, het schip zinkt daar toch).  Als je niet meelult of quasi onschuldig doet, ben je zuur, gestoord of een trol.  De heie wereld is gek behalve wij.  Zoiets.. 
laten we de mods hier niet te veel werk geven.  Ik heb mijn punt gemaakt, Viva is binnenkort weg en wie mee wil blijven schrijven, zal zich toch aan moeten passen.  

Aquarius27

Aquarius27

15-07-2021 om 22:49

Solomio schreef op 15-07-2021 om 22:47:

[..]

Was je op Viva ook al zo'n valse heks?

Sneren doe je nooit toch.  Haha 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

15-07-2021 om 22:50

Aquarius27 schreef op 15-07-2021 om 22:49:

[..]

Sneren doe je nooit toch. Haha

De waarheid is hard he

Meryss schreef op 15-07-2021 om 22:36:

[..]

Prima denk wat je wilt. Maar laten we de moderators hier verder met rust oké.

Ho! Ik heb met geen enkel woord gerept over moderators en hun acteren. Wederom beticht jij mij van iets wat ik niet doe. Zeer onprettig vind ik dat. Ik ben neutraal. Doe wat je wil, maar laat mij buiten jouw gedoe hier aub.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.