Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-09-2021 om 16:24

Heidi-Forumbeheer schreef op 09-09-2021 om 13:35:

Thanks voor het snelle melden van een spammer!

Ging dat over Ashley(nogwat)? Want die plaatste overal smileys zonder tekst. Ik reageerde op haar in een topic om dit te zeggen, maar zie dat bericht nu niet meer. 

Klopt. Het was een spammer.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-09-2021 om 16:52

Heidi-Forumbeheer schreef op 09-09-2021 om 16:25:

Klopt. Het was een spammer.

👍

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

09-09-2021 om 21:54

Paar vragen. Is het gebruikelijk dat er na een melding (iemand rapporteren) geen reactie komt? Als de rapportage onterecht was, krijg je dat als melder te horen? En gaat een topic dan gewoon door alsof er nooit een probleem was?

En als hij wel terecht was, wordt iets dan geruisloos verwijderd? Of wordt het nog gemeld (in het topic of privé)? 

AcceptableReindeer64

AcceptableReindeer64

10-09-2021 om 08:37

_melon schreef op 07-09-2021 om 19:09:

[..]

Ik vroeg vandaag bewerk toegang tot de Showbizz baby's beginpost en dat was ook zo gepiept. Heel blij met die snelle (re)actie!

Ik had hetzelfde met een beginpost van mij, ik had me vergist in een jaartal. Ik vroeg of het aangepast kon worden en dat werd binnen een no-time gedaan!
Toppie 👍️

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

10-09-2021 om 10:31

Hen74 schreef op 09-09-2021 om 21:54:

Paar vragen. Is het gebruikelijk dat er na een melding (iemand rapporteren) geen reactie komt? Als de rapportage onterecht was, krijg je dat als melder te horen? En gaat een topic dan gewoon door alsof er nooit een probleem was?

En als hij wel terecht was, wordt iets dan geruisloos verwijderd? Of wordt het nog gemeld (in het topic of privé)?

Ligt aan de rapportage: bevat deze bijv. ‘Op de man’ en beoordelen wij dit als niet op de man, dan sluiten wij de rapportage en zal desbetreffende post in het topic blijven staan. Is het wel op de man, dan wordt deze reactie in het topic verwijderd, incl mod-bericht, en ziet men dat de rapportage is opgevolgd. Er volgt niet standaard een bericht naar de melder, want dan zouden wij zowat de gehele dag aan het pb-en zijn.

Als een rapportage onterecht is, gaat een topic inderdaad door, want dan was er ook geen ‘probleem’ 

Bevat een rapportage een vraag, zal deze altijd via pb worden beantwoord, althans, dat lijkt mij wel gebruikelijk 😁

ik vind het een beetje vervelend dat er zomaar berichten verwijderd worden( als er een goede reden achter zit terecht)  maar dat je er dan zelf achter moet komen en zelf er achter aan moet gaan om uit te zoeken waarom.

Berichten verwijderen kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Een mod kan een bericht toch gewoon leeg halen?

_melon schreef op 10-09-2021 om 11:40:

Berichten verwijderen kan toch ook niet de bedoeling zijn?

Een mod kan een bericht toch gewoon leeg halen?

Precies zo ben ik het de laatste tijd ook gewend buiten die 2 keer om dan.

Dan zetten ze meestal de melding in het bericht van "ongepast" of "off-topic" dan is het ook meteen duidelijk.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

10-09-2021 om 12:05

Rachel. schreef op 10-09-2021 om 11:41:

[..]

Precies zo ben ik het de laatste tijd ook gewend buiten die 2 keer om dan.

Dan zetten ze meestal de melding in het bericht van "ongepast" of "off-topic" dan is het ook meteen duidelijk.

Wij verwijderen berichten nooit in zn geheel, passen deze hooguit aan en vermelden daarin ook waarom. 

Waarschijnlijk heb je je bericht dan per ongeluk niet geplaatst, ik kan verder niets anders bedenken.

U2fan schreef op 10-09-2021 om 12:05:

[..]

Wij verwijderen berichten nooit in zn geheel, passen deze hooguit aan en vermelden daarin ook waarom.

Waarschijnlijk heb je je bericht dan per ongeluk niet geplaatst, ik kan verder niets anders bedenken.

T bericht was wel geplaatst khad m aangepast nog, ik kan het bericht waar ik op gereageerd had ook niet meer vinden 

AlexOudersnl

AlexOudersnl

10-09-2021 om 12:11 Topicstarter

Rachel. schreef op 10-09-2021 om 12:10:

[..]

T bericht was wel geplaatst khad m aangepast nog, ik kan het bericht waar ik op gereageerd had ook niet meer vinden

Stuur mij even een PB met de topic waarin dit was en rond welke datum/tijdstip je het bericht had geplaatst (en welke strekking het had) dan kan ik voor je kijken.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

10-09-2021 om 12:48

Rachel. schreef op 10-09-2021 om 12:10:

[..]

Ik begrijp dat het inmiddels is opgelost en het een misverstand was?

lieve forummers, kwil even recht zetten dat de mods geen berichten verwijderd hebben, het is opgelost en we kwamen erachter dat ik met mijn chaos hoofd het in een ander topic dan ik dacht gereageerd had, die berichten staan nog steeds dus het was mijn eigen stomme verwarring.

De mods hebben dus geen berichten verwijderd, excuses naar de mods, en zo weet iedereen dat het niet aan hun ligt. Excuses nogmaals🌸

U2fan schreef op 10-09-2021 om 12:48:

[..]

Ik begrijp dat het inmiddels is opgelost en het een misverstand was?

Klopt helemaal, sorry🌸

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.