Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

21-08-2021 om 17:14

DanGun schreef op 21-08-2021 om 16:51:

Wat doen jullie met signalen van / over / door forummers die aangeven dat ze zich niet veilig voelen op het forum?

Dan kunnen zij dit gewoon zelf melden via rapportage (uitroepteken) en kijken we samen naar waar dat gevoel vandaan komt.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

21-08-2021 om 22:21

U2fan schreef op 21-08-2021 om 17:14:

[..]

Dan kunnen zij dit gewoon zelf melden via rapportage (uitroepteken) en kijken we samen naar waar dat gevoel vandaan komt.

En als dat al gemeld is?

BeertjeColargol schreef op 21-08-2021 om 22:21:

Het lijkt erop dat de spammer weer actief is.

https://www.viafora.nl/forum/5-basisschoolleeftijd/de-jeugd-heeft-de-toekomst

Dat kun je beter via het uitroepteken melden. Werkt voor ons stukken handiger.

Ha, ik kwam net kijken hoe ik iets kan rapporteren, maar door het uitroepteken dus, handig.
Eén of andere idioot zet steeds rare topics neer maar ze zijn alweer weg zag ik.

bojoti schreef op 22-08-2021 om 18:26:

Ha, ik kwam net kijken hoe ik iets kan rapporteren, maar door het uitroepteken dus, handig.
Eén of andere idioot zet steeds rare topics neer maar ze zijn alweer weg zag ik.

Er zijn inderdaad al snel maatregelen genomen. Door het rapporteren zien wij dit ook een stuk sneller en kunnen wij meteen handelen

Ja mooi dat het snel weg is, top!

Lolly schreef op 22-08-2021 om 18:28:

[..]

Er zijn inderdaad al snel maatregelen genomen. Door het rapporteren zien wij dit ook een stuk sneller en kunnen wij meteen handelen

Goed zo, snel gereageerd.  👍️

In de FAQ wordt nog steeds doorgelinkt naar deel 1 van dit topic, wat inmiddels gesloten is. Misschien is het handig om verder te linken naar dit topic? 

Waarom is het topic: Nederland is een k*tland tijdelijk gesloten? Er was al een paar dagen niet gereageerd daar. 

Friezinnetje schreef op 29-08-2021 om 10:37:

Waarom is het topic: Nederland is een k*tland tijdelijk gesloten? Er was al een paar dagen niet gereageerd daar.

Omdat er daar gisteren en vandaag meerdere rapportages over waren. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

29-08-2021 om 11:26

Infobericht: het topic “Taliban rukt op in Afghanistan” was tijdelijk door ons gesloten ter beoordeling. De vele onnodig harde discriminerende (en offtopic)posts hebben ons doen besluiten het topic is z’n geheel te verwijderen en maatregelen zijn door ons getroffen.

Het staat een ieder vrij een nieuw topic over de toestanden in Afghanistan te openen met de kanttekening dat het een respectvolle discussie blijft en GEEN herhaling van zetten wordt. Hier zal streng op worden gemodereerd!

Aanvulling: het topic “Is Nederland een k*tland geworden?” is tevens, om dezelfde reden, verwijderd.

Aangezien het hier moet: goed dat de mods hier een topic tijdelijk sluiten om eventueel te schonen.

Je kunt er in het topic iets over zeggen en eventuele posten staffen, dat is beter dan met zijn allen naar een napraat hollen zoals op het VF, om te roepen hoe vreselijk er gepost wordt, en vervolgens weer met zijn allen naar het betreffende topic om daar nog eens te gaan roepen.
Ik hoop dat juist op Via niet meteen het het hele forum weg gezet wordt door enkele posten, als "het gaat weer die kant uit".

Infobericht: post deels verwijderd ivm offtopic. Het is niet de bedoeling op dit topic de discussie over vluchtelingen voort te zetten.

ReadyAnteater53

ReadyAnteater53

29-08-2021 om 11:42

Fijn dat jullie hebben ingegrepen, hopelijk krijgen toekomstige topics nu ook daadwerkelijk een ander verloop.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

29-08-2021 om 11:43

Nou, ik miste gisteren even een plaats om te ventileren, dat is alles. En nee, ik had niet de behoefte om dat in het topic zelf te doen. Dat is compleet nutteloos, want dan krijg je nog meer van zulke posts.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.