Over het forum Over het forum

Over het forum

Feedback op moderatie, vol. 2 (gesloten ivm vol. 3)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

07-08-2021 om 20:58

ik stel een vraag aan de mods. 
Ik wacht de reactie van de mods verder geduldig af.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-08-2021 om 21:06

Soepkip schreef op 07-08-2021 om 20:58:

Zeg dan gewoon wat JIJ blijkbaar als discriminerend ervaart.. Ik heb het idee dat het om een opmerking van mij gaat? Ik zou graag weten waarom ik jou kwets met mijn opmerking, als  je dat wel uit zou leggen dan kan ik dat misschien begrijpen en denken van goh ik had het beter anders kunnen formuleren.. Waarom staffen ipv normaal communiceren? 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

07-08-2021 om 21:07

Soepkip schreef op 07-08-2021 om 20:58:

Leg dan op zijn minst uit wat en hoe. Het is nu ruim genomen zoals ik het lees. 

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

07-08-2021 om 21:10

Yolo schreef op 07-08-2021 om 21:06:

[..]

Zeg dan gewoon wat JIJ blijkbaar als discriminerend ervaart.. Ik heb het idee dat het om een opmerking van mij gaat? Ik zou graag weten waarom jou kwets met mij opmerking, als je dat wel uit zou leggen dan kan ik dat misschien begrijpen en denken van goh ik had het beter anders kunnen formuleren.. Waarom staffen ipv normaal communiceren?

Waarom denk jij dat het over jou gaat? Als je van jezelf toch vindt dat je staat achter wat je post, wat boeit jou mijn mening dan?

Het is een algemene vraag aan de mods niet ingegeven door een post van jou. Ik heb verder geen idee wie jij bent en wat je post, vrees ik.

En staffen is ook nogal een aanname, dat zal iemand anders gedaan hebben. Is dat waarom je zo boos bent? Je hebt een waarschuwing gekregen en denkt dat het door mij komt? Je zult me niet geloven, maar ik heb jou niet gestaft.

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

07-08-2021 om 21:13

Nose schreef op 07-08-2021 om 21:07:

[..]

Leg dan op zijn minst uit wat en hoe. Het is nu ruim genomen zoals ik het lees.

Als de mods het niet begrijpen, vragen ze het vast wel.

Er zit een spanningsveld. Ik ben benieuwd hoe de mods dat zien, wat hun grenzen zijn, wat hier wel mag en wat niet. Ik heb nog niks inhoudelijks gepost en toch nemen mensen aan dat ik in een bepaalde hoek zit. Interessant hoe dat werkt.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

07-08-2021 om 21:18

Soepkip schreef op 07-08-2021 om 21:13:

[..]

Als de mods het niet begrijpen, vragen ze het vast wel.

Er zit een spanningsveld. Ik ben benieuwd hoe de mods dat zien, wat hun grenzen zijn, wat hier wel mag en wat niet. Ik heb nog niks inhoudelijks gepost en toch nemen mensen aan dat ik in een bepaalde hoek zit. Interessant hoe dat werkt.

Doe je ding zou ik zeggen 😉

Yolo, voor alle duidelijkheid, ik doelde niet op jou en staffen daar doe ik niet aan.

Moxxie schreef op 07-08-2021 om 20:38:

[..]

Nou, in het topic 'Steeds meer agressie' staat een post die ik toch wel over het randje vind.

En ik ben heel erg tegen het te snel trekken van de racisme kaart, ben meer van het midden.

Dan kun je zelf die persoon toch ook aanspreken?

Moxxie schreef op 07-08-2021 om 22:03:

Yolo, voor alle duidelijkheid, ik doelde niet op jou en staffen daar doe ik niet aan.

Oh, ik zie nu dit. Oke, vergeet dan mijn vorige post maar , ik dacht dat je vond dat de mods in moesten grijpen. Maar dat bedoel je dus niet denk ik.

Rondstruiner schreef op 07-08-2021 om 22:18:

[..]

Oh, ik zie nu dit. Oke, vergeet dan mijn vorige post maar , ik dacht dat je vond dat de mods in moesten grijpen. Maar dat bedoel je dus niet denk ik.

Nee hoor, mods hoeven van mij niet bij ieder verkeerd woord in te grijpen, alsjeblieft niet. Maar de vraag van Soepkip vind ik niet heel gek, ook al is aanspreken beter.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-08-2021 om 22:45

Moxxie schreef op 07-08-2021 om 22:03:

De post die ik bedoelde is nu wel verwijderd.

Maar ik heb het echt niet gedaan hoor dat staffen . Geloven jullie me nog?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

07-08-2021 om 23:04

Moxxie schreef op 07-08-2021 om 22:52:

Daar had ik niet aan gedacht hoor 😊

Aquarius27

Aquarius27

07-08-2021 om 23:05

Moxxie schreef op 07-08-2021 om 22:52:

Ik had gereageerd op de bewuste post. Ik geloof dat er in iedere zin iets stond wat stigmatiserend en beledigend was over mensen met een andere huidskleur of niet westerse achtergrond.  Ondanks de inhoud vind ik het jammer dat de tekst verwijderd is.  Er zijn nu eenmaal mensen die zo denken en is een forum er niet voor om in discussie te gaan? Niet dat ik verwacht dat iemand daardoor van mening verandert, maar andere mensen kunnen aan het denken gezet worden door zo n discussie.  Met monddood maken los je niets op.  Degene wiens tekst weggehaald is, denkt nu dat dit forum ook al uit linkse ‘allochtonenknuffelaars’ bestaat en dat sterkt haar of hem alleen maar in haar of zijn mening.  

SnoopyIbis83

SnoopyIbis83

07-08-2021 om 23:10

Zou dat werken? Ik zou het prima vinden als je alleen een ban zou krijgen voor het delen van naw-gegevens en aanzetten tot geweld, bijvoorbeeld. Maar wat als iemand de holocaust ontkent, bijvoorbeeld? Laten staan?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.