Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Denk mee over Dé Naam

YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!

Sophia_!

Sophia_!

27-06-2021 om 20:58

Viafora was best oké, die mag t van mij wel worden. Ik ben ook echt niet creatief genoeg om zelf wat te bedenken 😬

SCRIBENTE schreef op 27-06-2021 om 20:54:

Ik wil niet mierenneuken, maar fora is meervoud van forum. Dus dan lijkt het net alsof het meerdere fora zijn toch?

Hah, ja klopt, maar het klinkt wel prima dus denk dat we niet teveel achter de naam moeten zoeken. Klinkt ook Italiaans maar daar heeft het ook weer niks mee van doen.

Viafora lijkt mij ook prima. Makkelijk uit te spreken en (bijna) niet fout te schrijven.  Ik heb t formulier ingevuld. 

Leuk om het zo samen op te pakken!

Viafora (en dus niet viaforum) vind ik zo gek nog niet.

Daarnaast net nog een suggestie via het formulier gedaan. 

MoederBarberin schreef op 27-06-2021 om 20:19:

Afgelopen pagina's zijn wel heel erg beeld bevestigend: iemand doet een handreiking, maar één van de details bevalt niet, dus zeiken we er 4 pagina's over. Wat dat betreft is 'Karen' niet eens zo'n gekke optie.

Net gecheckt, maar iemand is ons al voor geweest

Maar inderdaad. Dat was dus ook mijn gedachte. Zo gaat het vaak.

SCRIBENTE schreef op 27-06-2021 om 20:54:

Ik wil niet mierenneuken, maar fora is meervoud van forum. Dus dan lijkt het net alsof het meerdere fora zijn toch?

Dat was ook het idee van de naam; dat mensen vanuit verschillende fora samen komen. Weet niet meer wie hem opperde, maar de woordkeuze was heel bewust

Ook een suggestie gedaan via het formulier. Leuk dat we mogen meedenken.

[quote]Bijvoorbeeld twist.nl, een domeinnaam die in gebruik is. We kunnen er twist-forum van maken maar we willen juist dat als men in RL met elkaar spreekt over 'twist' er geen onduidelijkheid is over de website waar iemand heen moet.[/quote]

twists.nl is nog wel vrij

Waarom werkt quoten hier niet?

redbulletje schreef op 27-06-2021 om 22:50:

werkt wel!

gr Angela

redbulletje schreef op 27-06-2021 om 22:50:

Quoten hier werkt prima 😁

AlexOudersnl schreef op 27-06-2021 om 20:52:

[..]

Klopt! Die hebben we meteen maar laten registreren toen hij werd geopperd om domeinkapers voor te zijn.

van mij mag het viafora worden, bekt goed en prima te onthouden. 

Koekoek. En nu typ ik nog wat extra letters om te kunnen reageren.

[quote]test[/quote]

Nee, het quoten lukt toch echt niet 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.