Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Denk mee over Dé Naam

YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-06-2021 om 11:47

Of heel simpel: het forum (Hét forum😎)

Coreopsis schreef op 27-06-2021 om 11:47:

die vind ik eigenlijk nog het allerbeste. Simpel en alleszeggend.

Sammy70

Sammy70

27-06-2021 om 12:04

Denken jullie ook aan of een naam nog te gebruiken is, of die beschikbaar is? Een korte naam, één woord die ook als zodanig nog ter beschikking is lijkt mij de bedoeling. Als ik zoek op Het Forum kom ik bij Thierry Baudet. 

Dus check je voorstel eerst? 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-06-2021 om 12:09

Sammy70 schreef op 27-06-2021 om 12:04:

Denken jullie ook aan of een naam nog te gebruiken is, of die beschikbaar is? Een korte naam, één woord die ook als zodanig nog ter beschikking is lijkt mij de bedoeling. Als ik zoek op Het Forum kom ik bij Thierry Baudet.

Dus check je voorstel eerst?

Nee dat doe ik niet. Want ik vermoed dat vrijwel alle korte woorden al wel ooit als url zijn vastgelegd. Of dat de een of andere lolbroek hier meeleest en de populairste opties vast vastlegt. Dat maakt toch niet uit? Je kunt er met een streepje of zo altijd wat anders van maken.

Ik kom overigens met "het forum" niet uit op een site van of over Baudet. Dat zegt vast iets over jouw en mijn zoekopdrachten in het verleden en de algoritmes van google. 😉

Sammy70

Sammy70

27-06-2021 om 12:29

Ik kwam op youtube, het kanaal van Thierry Baudet. En ja: “Keep your friends close and your enemies closer” ik wil graag weten wat Thierry doet  

Coreopsis schreef op 27-06-2021 om 11:47:

Heb ik op 23-6 ook al geopperd 😉

Dank allemaal voor het meedenken, de creatieve namen en het enthousiasme. Veel domeinnamen zijn al in gebruik/niet beschikbaar dus dat speelt ook een rol in de mogelijkheden. 

We hebben gekeken naar alle suggesties die iedereen hier op het forum en per mail heeft gesuggereerd. Wegens de rechten van het merk Viva, hebben we besloten om toch geen naam te kiezen waar Viva in terug komt.

Een poll is helaas nog niet mogelijk (op het nieuwe forum wel, dus is in de maak!). Daarom kiezen we er nu voor om de voorkeuren te inventariseren aan de hand van een online formulier. 
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf62XjTO3OIEWLKZCl7DUg_Y8aje5B0eWwR5AKHjxZSPFsjig/viewform?usp=sf_link
We zullen er geen nieuwe opties meer aan toevoegen omdat dit niet handig is voor de resultaten. Heb je alsnog een goede suggestie, kun je die altijd mailen naar [email protected]

Sophia_!

Sophia_!

27-06-2021 om 13:29

Saar?? Als die het maar niet wordt, dat klinkt naar jaren '50 en oude omaatjes 🤭

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-06-2021 om 13:30

Sophia_! schreef op 27-06-2021 om 13:29:

Saar?? Als die het maar niet wordt, dat klinkt naar jaren '50 en oude omaatjes 🤭

Whahaha. Dat zegt misschien wel iets over de gemiddelde leeftijd van de vivaforumpopulatie.

Sophia_!

Sophia_!

27-06-2021 om 13:32

😂 dat dan weer wel.

er is serieus een SAAR Magazine: "50+ en nog lang niet dood", zag ik net.  Dat klopt dan dus 

YolandaOudersnl schreef op 27-06-2021 om 13:25:

Dank allemaal voor het meedenken, de creatieve namen en het enthousiasme. Veel domeinnamen zijn al in gebruik/niet beschikbaar dus dat speelt ook een rol in de mogelijkheden.

We hebben gekeken naar alle suggesties die iedereen hier op het forum en per mail heeft gesuggereerd. Wegens de rechten van het merk Viva, hebben we besloten om toch geen naam te kiezen waar Viva in terug komt.

Een poll is helaas nog niet mogelijk (op het nieuwe forum wel, dus is in de maak!). Daarom kiezen we er nu voor om de voorkeuren te inventariseren aan de hand van een online formulier.
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf62XjTO3OIEWLKZCl7DUg_Y8aje5B0eWwR5AKHjxZSPFsjig/viewform?usp=sf_link
We zullen er geen nieuwe opties meer aan toevoegen omdat dit niet handig is voor de resultaten. Heb je alsnog een goede suggestie, kun je die altijd mailen naar [email protected]

Misschien dit in een apart topic onder Viva Talk plaatsen? Zodat het niet wegvalt tussen alle reacties.

Volgens mij was de suggestie 'Twist' best populair in dit topic. Waarom is die niet opgenomen in de poll? Jammer! Als de domeinnaam het probleem is: daar is toch wel een mouw aan te passen? twistforum.nl formumtwist.nl twisthetforum.nl etc. En dat geldt toch eigenlijk voor alle namen die nu buiten beschouwing zijn gelaten i.v.m. de domeinnaam?
Ik vind alle suggesties die nu in de poll staan helemaal niks. Die mosterdandijvie vind ik dan wel weer heel grappig, maar dat vind ik wel te veel gericht op oudgedienden van Viva, alsof het een soort inside-clubje wordt van degenen die daar de humor van snappen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

27-06-2021 om 14:08

Minna schreef op 27-06-2021 om 14:02:

Volgens mij was de suggestie 'Twist' best populair in dit topic. Waarom is die niet opgenomen in de poll? Jammer! Als de domeinnaam het probleem is: daar is toch wel een mouw aan te passen? twistforum.nl formumtwist.nl twisthetforum.nl etc. En dat geldt toch eigenlijk voor alle namen die nu buiten beschouwing zijn gelaten i.v.m. de domeinnaam?
Ik vind alle suggesties die nu in de poll staan helemaal niks. Die mosterdandijvie vind ik dan wel weer heel grappig, maar dat vind ik wel te veel gericht op oudgedienden van Viva, alsof het een soort inside-clubje wordt van degenen die daar de humor van snappen.

Dat was ook mijn favoriet. En er is inderdaad best een creatieve oplossing voor een nog niet bezette URL te vinden.

Minna schreef op 27-06-2021 om 14:02:

Volgens mij was de suggestie 'Twist' best populair in dit topic. Waarom is die niet opgenomen in de poll? 

Die mosterdandijvie vind ik dan wel weer heel grappig, maar dat vind ik wel te veel gericht op oudgedienden van Viva

eens!

tvp had ik ook leuk gevonden, maar geeft dezelfde bedenking als Minna mbt Andijviemosterd.

vind de namen uit dat lijstje (veel nieuw?) eigenlijk bijna allemaal nogal ouwelijk.. alleen 'rafel' zie ik wel enigszins zitten, associeer ik met 'een beetje rauw randje', niet zoetsappig. kortom, ik zal gaan stemmen.

Ik vind de leukste suggesties niet terug in dit lijstje. Ik vind deze namen niet leuk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.