Over het forum
Redactie
22-06-2021 om 21:00
Viva: Denk mee over Dé Naam
YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!
Venusss
23-06-2021 om 22:56
Poezie schreef op 23-06-2021 om 22:50:
Secondlevel
levelup forum
Bovenste plank forum
En dan komen er mensen die eigenlijk secondlove wilden intypen
watertoren
23-06-2021 om 22:59
Ik zou het een mooi eerbetoon aan de overleden Anna C vinden om het forum pluk de dag.nl te noemen
flipje2
23-06-2021 om 23:07
watertoren schreef op 23-06-2021 om 22:59:
Ik zou het een mooi eerbetoon aan de overleden Anna C vinden om het forum pluk de dag.nl te noemen
plukdedag.nl lijkt zelfs nog niet eens in gebruik te zijn?
Poezie
23-06-2021 om 23:20
Venusss schreef op 23-06-2021 om 22:56:
[..]
En dan komen er mensen die eigenlijk secondlove wilden intypen
😂
flipje2
23-06-2021 om 23:39
Regendrup. schreef op 23-06-2021 om 22:29:
Een klankbord waar je zaken kwijt kunt dat je misschien niet met je directe omgeving kunt/wilt delen. Zowel serieus als absoluut niet serieus.
Zoiets betekend(e) het forum iig bij tijd en wijle voor mij. Ook in het verleden.
Een klankbord is denk ik wel bij uitstek wat het vivaforum was, ook voor mij.
flipje2
23-06-2021 om 23:56
flipje2 schreef op 23-06-2021 om 22:47:
Als ik nu zomaarzonder all teveel inside indication een naam zou moeten verzinnen, dan zou ik iets baseren op "era", oftewel "tijdperk".
Omdat velen hun halve leven op het vivaforum doorbrachten. Of op zijn minst hele fases in hun leven.
-era- is ook makkelijk voor of achter een ander woord(deel) te plaatsen om daarmee een nieuw woord/ nieuwe naam te vormen.
- parlera
- vivera (dat is vogelvoer meen ik)
- Vera (viva - era, viva tijdperk) een kleine knipoog met de V van Viva, maar verder wel weer een eigen naam op zichzelf. En de V kan tevens staan voor vrijheid, vrouw, v........ En de betekenis van Vera is geloof/ vertrouwen en waar/oprecht. Zaken die misschien wel goed bij VF passen.
Verder.....
Leef! Vond ik wel een aardige suggestie, in dezelfde lijn zeg ik Puur! omdat je bij viva altijd terecht kon voor pure, ongezouten meningen.
De stelling - een stelling geeft ondersteuning aan iets, maar je kunt ook juist stelling tegen iets nemen.
safari
24-06-2021 om 00:45
emmalou schreef op 24-06-2021 om 00:05:
- wvttk, wat verder ter tafel komt
- Interactie
- Wisselwerking
- Vox
vind Vox wel catchy! als in 'stem', toch? wellicht Voxx: markent woordbeeld, meerdere stemmen, en die extra x associeer ik met vermenigvuldiging, de meerwaarde van meerdere zienswijzes.
HetSteenbokje
24-06-2021 om 01:03
Ik vond het zo bijzonder dat je op het Viva forum kon kletsen over werkelijk van alles. Ik kan er mijn ei kwijt over m'n proces om zwanger te raken. Dit kunnen delen met lotgenoten was fijn. Maar je kon ook terecht voor minder beladen onderwerpen zoals kletsen over de weersvoorspelling van de komende dagen, of telkens een woord verzinnen die begint met de laatste letter. Deze diversiteit was allemaal verzameld in een grote "kletspot". Daarom lijkt iets in deze trant mij wel leuk!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.