Over het forum Over het forum

Over het forum

Viva: Denk mee over Dé Naam

YES! Er komt een nieuw Viva Forum, maar dan anders. Heb jij een goed idee voor Dé Naam die het nieuwe forum moet krijgen? Drop hem hier!

Het Lila forum

la Vie (forum) spreekt me ook aan

mis hier de smilies :-/

Vida forum 

het gaat tenslotte om het leven

ViaViVa. 

Poezie schreef op 23-06-2021 om 18:37:

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar Viva forum ten top: "Bitsjes online"

🤣🤣

Twentytwo schreef op 23-06-2021 om 20:20:

ViaViVa.

Die is ook leuk!!

Mijn top 3 voorkeur gaat (tot nu toe):

1. VivaTalk

2. ViaViva

3. Vivapraat

Regendrup. schreef op 23-06-2021 om 20:33:

[..]

Die is ook leuk!!

Mijn top 3 voorkeur gaat (tot nu toe):

1. VivaTalk

2. ViaViva

3. Vivapraat

Sorry ik vergis me.

Orakel schreef op 23-06-2021 om 20:19:

Vida forum

het gaat tenslotte om het leven

eigenlijk he.. vind ik jouw allereigenste nick ook heeel geschikt 🤗  "Orakels worden al eeuwenlang gebruikt om antwoord te krijgen op grote en kleine levensvragen" 

Mijn top 3:

1. TVP forum (TerugVindPlek 😇)
  2. VivaTalk
  3. ViaViva Forum

O, ik dacht dat ‘VivaTalk’ al de gekozen naam was! Die vind ik het leukst. Op de tweede plaats TVP, grappige verwijzing naar het oude forum. Andijvie.nl zou dan ook nog kunnen 😇

Allemaal leuke opties..

Mij spreken Revival, Twist en VivaTalk het meeste aan.

ik heb er maar twee: Twist en TVP

revival snap ik, maar heeft voor mij iets religieus over zich, of scientology-esks 

Ik zou (indien een optie) ook niet stemmen op een naam met ‘Viva’ erin verwerkt. Niet erg leuk naar de mensen van het oorspronkelijke forum (ouderonline). Nodigt denk ik ook niet veel nieuwe aanwas uit (wat zowel op Viev als op dit forum toch gezien wordt als een voorwaarde voor een levendig forum). 

Ik bedoel: als destijds na het opheffen van het Libelleforum en de ‘invasie’ van nieuwe forummers de naam van Viva ineens was veranderd in ‘Lieve Libelletjes’ dan was ik vertrokken

VeniVidiViva

Mee eens, viva is (helaas) geweest.

bovendien: vrijwel niemand op het forum had enige binding met de viva of viva als lifestyle merk.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.