Over het forum
AlexOudersnl
08-07-2021 om 12:12
Bugs meld-topic
En we zijn live! Een nieuwe grote update, niet alleen voor Ouders.nl maar ook meteen de livegang van Viafora.
Alhoewel deze update al grondig getest is door een aantal van jullie (enorm veel dank!) zitten er geheid nog her en der foutjes. Kom je iets tegen? Meld het hier!
Mocht je een grote fout tegenkomen waarvan je twijfelt of je deze publiekelijk online moet plaatsen, dan kan je ook altijd een email sturen naar [email protected]
Daglichtlamp
31-07-2024 om 18:45
Dat betekent volgens mij dat we hier nu ook gokreclames krijgen, dat vind ik persoonlijk wel jammer.
Lollypopje
09-10-2024 om 08:55
ik forum op mijn telefoon, Android Chrome, en ik heb de laatste tijd vaak dat topics opeens op gelezen staan. Het lijkt erop dat als ik het maar zachtjes aantikt als ik er langs scrol het forum hem op gelezen zet, maar dan wel zonder het topic te openen.Â
Miekje6
09-10-2024 om 12:05
Lollypopje schreef op 09-10-2024 om 08:55:
ik forum op mijn telefoon, Android Chrome, en ik heb de laatste tijd vaak dat topics opeens op gelezen staan. Het lijkt erop dat als ik het maar zachtjes aantikt als ik er langs scrol het forum hem op gelezen zet, maar dan wel zonder het topic te openen.
Ja hier ook. Waar er gister bij enkele topics nog 30 ongelezen berichten zijn, zijn dat er nu nog 2 ofzo terwijl ik niet heb gelezen.Â
AlexOudersnl
09-10-2024 om 13:18
Dank voor het melden! Voor mijn informatie, was dit voor jou @Miekje6 op een Android telefoon?
Ik denk overigens dat ik de oorzaak misschien al gevonden heb, het lijkt erop dat 1 van onze hostingpartijen eind september een nieuw iets uitgerold heeft waardoor zij 'voorspellen' welke pagina's je misschien zou willen bezoeken, en zij openen die pagina (op de achtergrond) dan alvast, zodat je niet hoeft te wachten zodra je klikt.
Ik heb dit voor nu even uitgeschakeld om te kijken of dit helpt - zouden jullie daar op kunnen letten en over een dag of 2 kunnen aangeven of het probleem aanhoudt of opgelost is?
Miekje6
09-10-2024 om 13:34
AlexOudersnl schreef op 09-10-2024 om 13:18:
Dank voor het melden! Voor mijn informatie, was dit voor jou @Miekje6 op een Android telefoon?
Ik denk overigens dat ik de oorzaak misschien al gevonden heb, het lijkt erop dat 1 van onze hostingpartijen eind september een nieuw iets uitgerold heeft waardoor zij 'voorspellen' welke pagina's je misschien zou willen bezoeken, en zij openen die pagina (op de achtergrond) dan alvast, zodat je niet hoeft te wachten zodra je klikt.
Ik heb dit voor nu even uitgeschakeld om te kijken of dit helpt - zouden jullie daar op kunnen letten en over een dag of 2 kunnen aangeven of het probleem aanhoudt of opgelost is?
Inderdaad een android-telefoon via chrome. Ik ga het in de gaten houden!Â
Bailey26
05-11-2024 om 09:36
De reclames zijn weer vreselijk op dit moment. Met als grootste ergenis, iedere keer als ik naar de volgende pagina ga krijg ik een scherm grote (telefoon, Android) advertentie te zien. De advertentie zelf is iedere keer een ander.
Kan hier wat aan gedaan worden?
Bailey26 schreef op 05-11-2024 om 09:36:
De reclames zijn weer vreselijk op dit moment. Met als grootste ergenis, iedere keer als ik naar de volgende pagina ga krijg ik een scherm grote (telefoon, Android) advertentie te zien. De advertentie zelf is iedere keer een ander.
Ik geef het door aan Alex!
AlexOudersnl
05-11-2024 om 23:44
Bailey26 schreef op 05-11-2024 om 09:36:
Oei, ik zie hem ook ja, dit hoort absoluut niet en is voor ons ook een verrassing. Heb direct aangegeven dat deze z.s.m. gedeactiveerd moet worden.
AlexOudersnl
06-11-2024 om 11:35
Deze advertentie zou nu helemaal uitgeschakeld moeten zijn! Was een foutje vanuit advertentie netwerk..
Bailey26
06-11-2024 om 11:58
AlexOudersnl schreef op 06-11-2024 om 11:35:
Deze advertentie zou nu helemaal uitgeschakeld moeten zijn! Was een foutje vanuit advertentie netwerk..
Net had ik er weer een... đ
Lollypopje
06-11-2024 om 12:16
Bailey26 schreef op 06-11-2024 om 11:58:
[..]
Net had ik er weer een... đ
Ik ook đ
WOrdt er echt gek van hoe ze zo over de hele pagina staan