Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie mis je op Via?


Zilver_gray

Zilver_gray

22-07-2024 om 18:22 Topicstarter

Hoe zal het met MoederKareltje gaan? Hopelijk gaat het goed met moeder en pasgeboren kind?

Zilver_gray schreef op 22-07-2024 om 18:22:

Hoe zal het met MoederKareltje gaan? Hopelijk gaat het goed met moeder en pasgeboren kind?

Daar dacht ik van de week ook aan, het is al 3 weken stil. Hoop dat ze binnenkort iets laat weten!

MoederKareltjes, hoe gaat het met jou en de kleintjes? 

Zilver_gray

Zilver_gray

22-07-2024 om 18:52 Topicstarter

Yumi schreef op 22-07-2024 om 18:50:

[..]

Daar dacht ik van de week ook aan, het is al 3 weken stil. Hoop dat ze binnenkort iets laat weten!

MoederKareltjes, hoe gaat het met jou en de kleintjes?

Ja het is al een tijdje stil! Ja zou fijn zijn binnenkort weer iets van haar te horen.

MoederKareltjes is het nu inderdaad 

Ik dacht vandaag ook nog aan haar. Hoop dat alles goed gaat met moeder, baby en kind.
Ik begrijp wel dat als je net bevallen bent je niet direct denkt aan schrijven op het forum.

Zilver_gray

Zilver_gray

23-07-2024 om 13:11 Topicstarter

Courage schreef op 23-07-2024 om 13:03:

Vandaag heeft ze een bericht gezet in dit topic : https://www.ouders.nl/forum/seksualiteit/het-moment-dat-je-partner-niet-wil-maar-jij-wel?page=11#174

Oh leuk dat je het even laat weten! Het is ook pittig met een pasgeboren baby!

Zilver_gray

Zilver_gray

23-07-2024 om 18:42 Topicstarter

Ik las ook geregeld iemand hier waarvan ik de nick niet meer weet, maar deze persoon stond op de wachtlijst voor euthanasie..? Ik weet niet of ik dat goed begrepen heb. Maar vond het heftig allemaal. Heb ik ook al een tijdje niet meer gelezen..

Fleurtje_5 schreef op 13-04-2024 om 23:10:

[..]


ps. Naast Hamer mis ik ook Olive die ook op beide topics mee schreef.


Ook SophieHowl mis ik.

Voor mijn gevoel is GeleBloem al even niet meer online geweest? Ze zat laat in de zwangerschap, misschien is er babynieuws?

Zilver_gray

Zilver_gray

07-08-2024 om 18:15 Topicstarter

Yumi schreef op 07-08-2024 om 18:03:

Voor mijn gevoel is GeleBloem al even niet meer online geweest? Ze zat laat in de zwangerschap, misschien is er babynieuws?

Ja klopt al een tijdje niet meer gezien.

Hopelijk gaat alles goed met haar (en geboren) kind 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

07-08-2024 om 18:17

Yumi schreef op 07-08-2024 om 18:03:

Voor mijn gevoel is GeleBloem al even niet meer online geweest? Ze zat laat in de zwangerschap, misschien is er babynieuws?

Ja en helaas relatie problemen. Ik dacht vandaag ook haar .

Zilver_gray schreef op 07-08-2024 om 18:15:

[..]

Ja klopt al een tijdje niet meer gezien.

Hopelijk gaat alles goed met haar (en geboren) kind

Hoop ook dat het goed gaat en ze binnenkort even langskomt.

Yumi schreef op 07-08-2024 om 18:03:

Voor mijn gevoel is GeleBloem al even niet meer online geweest? Ze zat laat in de zwangerschap, misschien is er babynieuws?


Ik zag dat haar laatste reactie op 29 juli was. Tenminste als dat dezelfde Gele Bloem is als die jij bedoeld.

Fleurtje_5 schreef op 07-08-2024 om 19:25:

[..]


Ik zag dat haar laatste reactie op 29 juli was. Tenminste als dat dezelfde Gele Bloem is als die jij bedoeld.

Die bedoelde ik, en het is nog steeds stil.

Iemand haar nog ergens gelezen? Ben benieuwd hoe het nu met haar gaat, waarschijnlijk is ze inmiddels bevallen?

Gele Bloem, Joehoe waar zit je?!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.