Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wie mis je op Via?


rionyriony schreef op 14-04-2024 om 11:19:

[..]

Ze zei verschillende dingen.

Hij.

Mischa83 schreef op 14-04-2024 om 00:46:

Wie ik al een hele poos niet heb gezien is DS1971 (volgens mij was het deze letter/cijfercombi maar kan ook iets wat erop lijkt zijn).

Die is ook geband. Hij (volgens mij was het een man, maar dat weet ik niet zeker) had een topic over woke gestart waar ik ook in meeschreef. 

Dat zijn thema’s die zelden goed ontvang3n worden door iedereen. Glad ijs.

Ik ben voor bepaalde kaders. Zeker op internet. Het is soms lastig om de grens te bepalen maar ik vind dat mensen niet letterlijk alles zouden mogen zeggen. In bepaalde gevallen ben ik wel voor een permaban.

Ik denk dat ze hier niet veel tijd willen besteden aan uitgebreide moderatie en dus op zelfcontrole aansturen, wat ik een nare manier vind maar wel hun goed recht. 

In feite kan je het dan alleen nog maar hebben over niet-controversiële onderwerpen zoals eten of het weer.

In Bokt is een topic waar je je "unpopular opinion" kan uiten. Ik heb niet alles gelezen want ik ben een langzame lezer maar er stonden in het begin meningen die weggemodereerd zouden zijn op Viva en Via en die daar zijn blijven staan.

André van Duin had daar vroeger een liedje over, haha. Iedereen was wel ergens gekwetst over en tenslotte had hij geen tekst meer over die geen enkel persoon kwetste.

Beste forummer "Doemaargek";

Deze door u geplaatste tekst is door ons systeem geweigerd wegens .... en tijdelijk verwijderd. Aan de rood gemarkeerde delen kunt u zien welke delen niet acceptabel waren en de reden staat in de marge vermeld.

U heeft het recht om binnen 48 uur uw tekst te corrigeren. U mag twee pogingen doen; daarna vervalt uw recht om uw post te plaatsen.

Hoogachtend,
Vivi, AI controlesysteem van het forum Vivera.

Zilver_gray

Zilver_gray

15-04-2024 om 11:30 Topicstarter

Missen we ook nog forumleden hier op Via waarvan we graag willen weten hoe het met ze gaat? Of blijven we doorgaan over wel of niet eens zijn met beleid/ ban wat er hier of op andere forums gehanteerd wordt?

Zilver_gray schreef op 15-04-2024 om 11:30:

Missen we ook nog forumleden hier op Via waarvan we graag willen weten hoe het met ze gaat? Of blijven we doorgaan over wel of niet eens zijn met beleid/ ban wat er hier of op andere forums gehanteerd wordt?

Misschien is het bij gebrek aan missende forummers, dat er hier een zijweggetje wordt genomen. 

Misschien is het feit dat er hier op eieren moet gelopen worden, de reden dat deze leden gemist worden.

Misschien zou er meer ambiance in de forum-tent zijn als de grenzen niet zo strikt waren.

Misschien vergis ik mij en zijn voorgaande 'misschiens' niet overeenkomstig de waarheid.

Wie weet ...

Zilver_gray

Zilver_gray

15-04-2024 om 15:17 Topicstarter

letterkoekje schreef op 15-04-2024 om 15:12:

[..]

Misschien is het bij gebrek aan missende forummers, dat er hier een zijweggetje wordt genomen.

Misschien is het feit dat er hier op eieren moet gelopen worden, de reden dat deze leden gemist worden.

Misschien zou er meer ambiance in de forum-tent zijn als de grenzen niet zo strikt waren.

Misschien vergis ik mij en zijn voorgaande 'misschiens' niet overeenkomstig de waarheid.

Wie weet ...

Misschien is het best onfatsoenlijk om dit draadje te gebruiken voor eigen frustraties omtrent beleid hier of elders?

Misschien moeten degenen die daar behoefte aan hebben zelf een draadje openen en niet dit draadje om zeep proberen te helpen?

Friezinnetje schreef op 13-04-2024 om 16:31:

[..]

zij had zeker een permaban op Viva.

Hij toch?

Ik kende niemand echt. Ik kende wel de markante, interessante, goed geformuleerde posten van de (slechts) drie gebruikers die ik onthouden heb.

Maar ik had totaal geen idee hoe ze eruit zagen en wat hun persoonlijke leven was. Dus geen persoonlijk gemis, wel mis ik de verscheidenheid aan visies en de scherpe manieren hoe ze een probleem, hun zorgen en mogelijke oplossingen konden verwoorden.

Zilver_gray schreef op 15-04-2024 om 15:17:

[..]

Misschien is het best onfatsoenlijk om dit draadje te gebruiken voor eigen frustraties omtrent beleid hier of elders?

Misschien moeten degenen die daar behoefte aan hebben zelf een draadje openen en niet dit draadje om zeep proberen te helpen?

Wat jammer dat je het zo ervaart.

Ikzelf zie geen kwaad. Niet van wil als niet in uitvoering.


Ik vind je reactie eerlijk gezegd best heftig.

Euphoria schreef op 15-04-2024 om 19:39:

[..]

Wat jammer dat je het zo ervaart.

Ikzelf zie geen kwaad. Niet van wil als niet in uitvoering.


Ik vind je reactie eerlijk gezegd best heftig.

Ik snap de reactie juist heel goed.

Forum Moderator schreef op 13-04-2024 om 18:58:

Wij kennen op dit forum geen napraat topic. En hetgeen dat nu in dit topic gebeurt is in strijd met huisregel 4.2. Bij deze het vriendelijke doch dringende verzoek om daarmee te stoppen.

Ik begrijp niet helemaal wat precies wel of geen napraat topic is? Mag je niet over andere topic kletsen in een nieuw topic of hoe werkt dit? Zelfde als loepen en iemands comment op een andere post gebruiken?

ik heb redbulletje op facebook en haar ff bijgepraat dat ze hier volop gemist wordt. Haar reactie; als kiespijn zeker 😜 nee nee, positief!

Bij deze mocht ik doorgeven, zij vind permabans ook stom en jullie krijgen allemaal de groetjes!! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.