Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Welke winkel die niet meer bestaat mis jij het meest?

En waarom?

Ik mis de V&D, er is geen alternatief warenhuis dat ook zo heerlijk divers was en waar de prijzen nog niet sky high waren. Vond het altijd erg leuk om rond te lopen en te snuffelen op alle verschillende afdelingen. 

Bij de Blokker kan ik ook nooit wat vinden, een klein wasrek bijv, dat hadden ze dan weer niet. “Kijk maar online” zeggen ze dan

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-06-2022 om 11:18

GroenTuintje schreef op 07-06-2022 om 11:01:

Bij de Blokker kan ik ook nooit wat vinden, een klein wasrek bijv, dat hadden ze dan weer niet. “Kijk maar online” zeggen ze dan

Blokker is echt vreselijk! Zelfs online zijn veel producten niet eens van hunzelf, maar van bv VidaXL, zag ik laatst. Ja, dan koop ik het daar wel rechtstreeks. 

Blokker kan wel weg wat mij betreft, die voegt niks meer toe. 

Mug schreef op 07-06-2022 om 11:18:

[..]

Blokker is echt vreselijk! Zelfs online zijn veel producten niet eens van hunzelf, maar van bv VidaXL, zag ik laatst. Ja, dan koop ik het daar wel rechtstreeks.

Blokker kan wel weg wat mij betreft, die voegt niks meer toe.

Ja een ongelofelijk onoverzichtelijke rommel site is dat. No way dat ik daar iets bestel..

V&D_Winkelcentrum_2001_DSC00181.jpg

Zo herinner ik me V&D in het grote stadscentrum; V&D in de kleinere stad was minder statig.

Ik heb nog een plastic tas ergens liggen.

rionyriony schreef op 07-06-2022 om 12:46:

V&D_Winkelcentrum_2001_DSC00181.jpg

Zo herinner ik me V&D in het grote stadscentrum; V&D in de kleinere stad was minder statig.

Ik heb nog een plastic tas ergens liggen.

Leuk zo’n oude foto ik kon zelf niet echt iets vinden qua oude foto’s van de V&D

Beerlover schreef op 05-06-2022 om 17:03:

Van die Budget stores als Big Bazar. Heerlijk goedkoop shoppen elke week. Doucheschuim, sokken, eten. Hier niet meer aanwezig, helaas. Ze hadden ook super lekkere wijn. Net als de Wereldwinkel. Ook weg hier.

BTW ik eet nog altijd van borden die ik 20 jaar geleden bij V & D kocht.

hier is die nog wel, ik kom er nooit

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

07-06-2022 om 13:42

GroenTuintje schreef op 07-06-2022 om 13:17:

[..]

Leuk zo’n oude foto ik kon zelf niet echt iets vinden qua oude foto’s van de V&D

v-en-d-koffers.jpg

NL-LdnRAL_PV_PV30114.22f.jpg

Beneden zat het postkantoor en de supermarkt. 

v-en-d-rolstoelhelling-1990-1024x688.jpg

oja, de súpermarkt van V&D! Dat is naar mijn idee echt heeeeeel lang geleden. Voor mijn gevoel hadden ze daar heel lekkere dingen die je elders niet kon krijgen, maar ik vrees dat dat zou tegenvallen als ik het nu weer zag.

Courage schreef op 06-06-2022 om 21:38:

De HEMA is inderdaad bezig met een inhaalslag en meer focus op kwaliteit.

Goed om te lezen. Vond het de laatste jaren echt verslechterd. Bijv met beddengoed en ondergoed. Vleeswaren kocht ik daar wel graag. Goede kwaliteit voor prima prijs. Helaas nu geen Hema meer in mijn dorp 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-06-2022 om 14:24

Apiejapie schreef op 07-06-2022 om 14:21:

[..]

Goed om te lezen. Vond het de laatste jaren echt verslechterd. Bijv met beddengoed en ondergoed. Vleeswaren kocht ik daar wel graag. Goede kwaliteit voor prima prijs. Helaas nu geen Hema meer in mijn dorp

Eetwaren koop ik dan weer nooit bij hun, behalve de slagroomtaart. 

Ik ben ook 1 van de weinige Nederlanders die hun rookworst niet om te eten vond geloof ik 😂 Blij dat die weg is, de halve winkel stonk er altijd naar.

Mug schreef op 07-06-2022 om 14:24:

[..]

Eetwaren koop ik dan weer nooit bij hun, behalve de slagroomtaart.

Ik ben ook 1 van de weinige Nederlanders die hun rookworst niet om te eten vond geloof ik 😂 Blij dat die weg is, de halve winkel stonk er altijd naar.

Ik nog 1 van de nog mindere Nederlanders die nog nooit zo'n worst gegeten hebben. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

07-06-2022 om 14:49

nlies schreef op 07-06-2022 om 14:29:

[..]

Ik nog 1 van de nog mindere Nederlanders die nog nooit zo'n worst gegeten hebben.

Hier ook nooit zo’n worst gegeten iedereen zat er altijd aan, dat vond ik al smerig 

Ik mis een echte slagerij bij mij in de buurt. Er zat hier wel een goede slager maar hij is met pensioen.

watertoren schreef op 07-06-2022 om 15:22:

Ik mis een echte slagerij bij mij in de buurt. Er zat hier wel een goede slager maar hij is met pensioen.

Hier ook, alleen een poelier hier.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.