Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?


Gefeliciteerd Friezinnetje! Hier schijnt de zon,  ga zo met de honden naar het bos. Man gaat met een zoon zijn eerste auto ophalen....
En vanavond komen alle kinderen met aanhang eten. We zijn dan met 10 personen.

Friezinnetje schreef op 18-02-2024 om 11:57:

mijn verjaardag vieren

Proficiat.
Hier komt over een uurtje een vriendin van partner met haar zoon. Ga een kaasplank maken, wat lezen en straks koken. Daarna weet ik het nog niet, lui dagje.

Ik ga dadelijk nog even naar het tuincentrum. Ik zag laatst al veel nieuws maar dat is alweer meer dan twee weken geleden dus ben benieuwd of alles al staat.

En vanavond patroontekenen.

Friezinnetje schreef op 18-02-2024 om 11:57:

mijn verjaardag vieren

Gefeliciteerd 🎊🎉

Ik heb vanmorgen tijdens het ontbijt al een grote pan soep laten trekken, daarna in de regen in de tuin gewerkt. Nu ga ik wat rommelen in huis, wasjes draaien en brood bakken voor vanavond bij de soep. Twijfel nog of ik lekker lang in bad ga liggen of straks een snelle douche neem. 

Ik heb het bed verschoond, de eerste was hangt en tweede was met beddengoed zit in de wasmachine.
Zometeen ongeveer een uurtje sporten en daarna hoop ik de rest van de dag ook op de bank door te brengen: Netflixen of lezen ofzo 🤞🏼

gefeliciteerd chiquita en friezinnetje 

Hier,vanmorgen naar de hondenschool geweest 
En we gaan zo naar schoonouders 

Chiquita schreef op 18-02-2024 om 11:50:

Mijn verjaardag vieren, alleen kinderen met partners, kleinzoons en zus met man komt. Hoe ouder ik word, des te minder zin in grote feesten, was vroeger altijd inloop van zo'n 20 man

jij ook gefeliciteerd

Vandaag zat een beetje volgeboekt omdat we (vriendlief &ik) gisteren de hele dag niet thuis waren. De dag begon met sporten, daarna de kattenbakken uitsoppen, de langharige katten door de voorjaarsverharing heen kammen en toen gedoucht en even gezeten met een nieuwe puzzel haakopgave. Daarna in de regen kamerplanten verpot en de tuin gesnoeid, perfect weer voor hooikoortslijders maar nu wil ik eigenlijk in een warm bad. Of ik word vanzelf warm door in ieder geval mijn vingers warm te typen, want ik wil graag nog even verder haken. Dan nog de weekboodschappen voor mezelf & moeder en dan koken, eten, naar vrienden toe. Oja ik wil nog iets lekkers te eten verzinnen voor de lunch. Mmmm. 

Friezinnetje schreef op 18-02-2024 om 11:57:

mijn verjaardag vieren

Gefeliciteerd  friezinnetje!

En ook chiquita gefeliciteerd  en  beide  een fijne dag gewenst. 

Vanochtend de weekboodschappen gedaan. Daarna koffie gedronken met WNL op zondag aan. Daarna even een doekje over het toilet en de was van gisteren opgeruimd.
Vanmiddag niksen, Buitenhof terugkijken en mijn nieuwe kookboek (de Vegabijbel) doorspitten. Ik heb de pocketvorm en die letters zijn zo klein dat ik alleen overdag kan lezen

Gefeliciteerd Chiquita en Friezinnetje!

Chiquita schreef op 18-02-2024 om 11:50:

Mijn verjaardag vieren, alleen kinderen met partners, kleinzoons en zus met man komt. Hoe ouder ik word, des te minder zin in grote feesten, was vroeger altijd inloop van zo'n 20 man

Gefeliciteerd 🎉💃🏻

skiën
Heerlijk, de hele week ......

Er waren alweer lenteviooltjes in het tuincentrum 
en,
Chiquita en Friezinnetje,
Hieperdepiep hoera!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.