Huiskamer
Loulou39
18-12-2024 om 21:07
Wat waren jouw hoogte- en dieptepunten in 2024?
Ik zat na te denken over het afgelopen jaar en dat er zoveel gebeurd is in een jaar, zoveel hoogte- als dieptepunten (maar ook zoveel daar tussen).
Omdat ik het fijn vind om dingen van me af te schrijven en ook omdat ik nieuwsgierig ben naar jullie 2024 (al kan ik het bij sommigen ook wel raden, want ik lees bijna dagelijks), heb ik dit topic geopend.
Pytha123
21-12-2024 om 08:46
Dieptepunten:
* Veel stress door verbouwing waardoor man en ik het bij vlagen minder leuk hebben dan normaal.
* Heel vervelende situatie op het werk met daar bovenop een manager die mij liever kwijt was dan rijk.
* Een ouder die zichzelf weer eens in de problemen gebracht heeft tot het punt dat ik het allemaal moest oplossen.
* Dochter weer een terugval in haar ziekte die lang duurde tot de medicatie weer aan is gaan slaan.
Hoogtepunten:
* Het huis wordt mooi! Steeds meer kamers zijn af en dat is wel echt genieten.
* Nieuwe baan gestart waar ik mijn ei meer in kwijt kan en de ruimte krijg om zaken ook echt te verbeteren.
* De oudste is de eerste grote pubergolf over. Wat een geweldig leuke dame is dat aan het worden/geworden!
* Na een B12 oplaadkuur voel ik me
100x beter.
Herfstappeltaart
21-12-2024 om 09:29
Mijn hoogtepunt was de gunstige uitslag van de controle (CT-scan longkanker) en dat ik een jaar mag wegblijven.
Het hele jaar door zijn mijn twee schatten van kleinkinderen echte hoogte- en lichtpuntjes in mijn leven. Die twee brengen me zoveel blijdschap en liefde, dat kan ik niet beschrijven.
Wat minder is dat ik sinds de herfst al drie keer ziek geweest ben. Eerst corona, toen een paar dagen in bed met koorts en veel overgeven en nu deze week weer enorm hoesten met koorts, dus weer in bed. Ook de vaak terugkerende migraine-achtige hoofdpijn zie ik wel als dieptepunt.
De balans opmakend toch een heel goed jaar.
Herfstappeltaart
21-12-2024 om 13:11
Zuster2021 schreef op 20-12-2024 om 17:37:
dieptepunt: dat ik de strijd tegen alvleesklierkanker mentaal en lichamelijk ben aan gegaan, en dat dat super zwaar was, ook voor mijn gezin.
hoogtepunt : dat de uitslag van de laatste scan GOED is, en dat ik met deze gedachte 2025 in mag gaan 🥳#dankbaar#
Fantastisch om te lezen dit. Veel 🍀 voor het komende jaar!
stokstaart
21-12-2024 om 17:20
Dieptepunt was we de ruzie tussen de katten wat niet meer goed kwam en ik na 9 maanden oefenen er een heb moeten uit plaatsen. Ze wordt elke dag gemist.
Hoogtepunt was een nieuwe baan krijgen en een afwijzing op een sollicitatie waarbij ik waardevolle feedback kreeg waar ik echt iets mee kan in het vervolg. (Die twee gingen samen dus de afwijzing was ook in die zin balen maar niet onoverkomelijk omdat ik net had gehoord dat ik i.i.g. een nieuwe baan had).