Huiskamer
lientje69
28-10-2024 om 20:06
Wat staat er nog op jouw bucketlist?
Tijdens een gesprek met een mede forummer kwam het idee voor dit topic opeens bij me op.
Wat zou jij nog graag wilen doen of leren in je leven? Heb je een bucketlist waarop je dingen afkrast? Of in je hoofd? En denk je dat dat ook gaat lukken?
Due-scimmie
28-10-2024 om 20:08
Ik wil heel graag ooit met man en kinderen een rondreis door Australië maken. Ik vind het er heerlijk.
Grindelwald
28-10-2024 om 20:11
Ik wil heel graag nog een keer naar Wimbledon. En dan centre court kaarten natuurlijk. Dit jaar helaas niet ingeloot. Vorig jaar wel maar toen ging er wat mis met het bestellen van de kaarten.
En ik wil nog een keer op safari in Kenia en Tanzania.
lientje69
28-10-2024 om 20:13
TO trapt af.
Ik heb geen bucketlist op papier of in mijn hoofd. Niet echt dingen die zouden " moeten " voor ik dood ga. Wel een aantal wensen, dingen die ik graag zou willen.
Een reis door Amerika, route 66.
Een reis naar Australië lijkt me ook geweldig.
Een cruise naar de Noorse fjorden. Goed leren dansen.
Leren piano spelen.
De eerste 2 gaat hem vrijwel zeker niet worden. Te kostbaar en ook niet zolang vakantie.
De cruise naar de fjorden zie ik misschien nog wel ooit gebeuren.
Goed leren dansen heb ik te kort maatgevoel voor, gaat niet lukken. Heb al eens dansles gehad maar we hadden de lachers op onze hand op ons trouwfeest. Drama!
Piano spelen wil ik écht gaan leren. Als ik met pensioen ben. Nu helaas geen tijd voor. Maar zo gauw als ik met werken stop ga ik op zoek naar een leraar of lerares.!
lientje69
28-10-2024 om 20:16
Due-scimmie schreef op 28-10-2024 om 20:08:
Ik wil heel graag ooit met man en kinderen een rondreis door Australië maken. Ik vind het er heerlijk.
Meer keer geweest dus al? Ook een wens van mij dus.
Jullie waren snel met reageren . Had mijn eerste reactie nog niet eens getypt.
lientje69
28-10-2024 om 20:17
Grindelwald schreef op 28-10-2024 om 20:11:
Ik wil heel graag nog een keer naar Wimbledon. En dan centre court kaarten natuurlijk. Dit jaar helaas niet ingeloot. Vorig jaar wel maar toen ging er wat mis met het bestellen van de kaarten.
En ik wil nog een keer op safari in Kenia en Tanzania.
Ook leuk! Dat met Wimbledon gaat vast wel een keer lukken!
rionyriony
28-10-2024 om 20:20
Ik wil naar de Noordpool. Maar om daar in Alaska te leven moet je wel érg fit zijn. Dus ik wil fit zijn en naar de Noordpool gaan en daar in zo'n hut gaan wonen.
Dit zal niemand aanspreken denk ik.
De kans is groot dat je na vele maanden doodgevroren daar wordt gevonden, aangevreten door wolven of een beer.
Maar dan ben ik toch ooit in het land van James Oliver Curwood geweest
lientje69
28-10-2024 om 20:23
rionyriony schreef op 28-10-2024 om 20:20:
Ik wil naar de Noordpool. Maar om daar in Alaska te leven moet je wel érg fit zijn. Dus ik wil fit zijn en naar de Noordpool gaan en daar in zo'n hut gaan wonen.
Denk je dat dat ook gaat lukken ooit?
rionyriony
28-10-2024 om 20:26
lientje69 schreef op 28-10-2024 om 20:23:
[..]
Denk je dat dat ook gaat lukken ooit?
Je kan altijd dromen maar ik heb mijn conditie niet mee.
Elmo1972
28-10-2024 om 20:29
Ik zou graag eens het noorderlicht willen zien en walvissen willen spotten.
Een reis naar IJsland willen maken of een cruise naar Alaska.
Verder heb ik niet zoveel eisen hoor 😂
lientje69
28-10-2024 om 20:35
Elmo1972 schreef op 28-10-2024 om 20:29:
Ik zou graag eens het noorderlicht willen zien en walvissen willen spotten.
Een reis naar IJsland willen maken of een cruise naar Alaska.
Verder heb ik niet zoveel eisen hoor 😂
Allemaal leuk. Al kan je het Noorderlicht tegenwoordig hier ook af en toe zien.
Nadeel van de meeste leuke wensen is vaak dat ze zo prijzig zijn. Maar ja, daarom staan ze uiteraard ook op een bucketlist.
Tuinfluiter
28-10-2024 om 20:35
rionyriony schreef op 28-10-2024 om 20:20:
De kans is groot dat je na vele maanden doodgevroren daar wordt gevonden, aangevreten door wolven of een beer.
Maar dan ben ik toch ooit in het land van James Oliver Curwood geweest
Kazan de wolfshond jeugdsentiment
Alaska en Canada stonden op mijn bucketlist en heb ik beide bezocht.
lientje69
28-10-2024 om 20:36
Gaaf tuinfluiter! Ben je in Canada ook echt naar de ruige gedeeltes geweest ?
Elmo1972
28-10-2024 om 20:39
lientje69 schreef op 28-10-2024 om 20:13:
TO trapt af.
Ik heb geen bucketlist op papier of in mijn hoofd. Niet echt dingen die zouden " moeten " voor ik dood ga. Wel een aantal wensen, dingen die ik graag zou willen.
Een reis door Amerika, route 66.
Een reis naar Australië lijkt me ook geweldig.
Een cruise naar de Noorse fjorden. Goed leren dansen.
Leren piano spelen.
De eerste 2 gaat hem vrijwel zeker niet worden. Te kostbaar en ook niet zolang vakantie.
De cruise naar de fjorden zie ik misschien nog wel ooit gebeuren.
Goed leren dansen heb ik te kort maatgevoel voor, gaat niet lukken. Heb al eens dansles gehad maar we hadden de lachers op onze hand op ons trouwfeest. Drama!
Piano spelen wil ik écht gaan leren. Als ik met pensioen ben. Nu helaas geen tijd voor. Maar zo gauw als ik met werken stop ga ik op zoek naar een leraar of lerares.!
Ik heb inmiddels twee keer een cruise naar de Noorse fjorden gemaakt en deze zijn zeer aan te raden!!
Tuinfluiter
28-10-2024 om 20:41
Ik heb al heel veel dingen die op mijn bucketlist stonden gedaan.
Momenteel is hij eigenlijk leeg. Wil niet zeggen dat ik geen leuke dingen doe of gebieden bezoek waar ik nog nooit ben geweest.
Bakblik
28-10-2024 om 20:45
Ik wilde ooit een keer met mijn vader het orgel van de Notre Dame in Parijs horen. Toen ik daar plannen voor maakte brandde de Notre Dame af. Nu is de kerk weer hersteld en is mijn vader inmiddels ruim boven de 80 en mijn moeder niet meer goed gezond.
Weet niet wat ik verder nog wil.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.