Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat komt jou aanwaaien?

De topic-titel zegt het al: wat komt jou aanwaaien of waar heb jij echt mee geboft? Dat kan een persoonlijkheidskenmerk zijn (bijvoorbeeld: je bent in de basis eigenlijk in elke sport wel goed of je kunt van niets heel makkelijk iets maken) of iets wat in je leven heel soepel gaat (je hebt je hele leven al ruim geld of iedereen vindt jou altijd aardig).


Dolfje schreef op 20-02-2023 om 20:56:

Kilo's al ben ik die nu weer aan het verliezen.

sorry maar ik moest er om gniffelen. 

Ranjemeteenrietje schreef op 20-02-2023 om 20:30:

Mijn positiviteit.
Zonder moeite kan ik (bijna) alles een positieve draai geven.

Ik zou ook graag een blij ei willen zijn. Voel je dat dan ook zo of dat niet? Ik kan dingen wel goed relativeren en verstandelijk gezien er ook minder zwaar aan tillen maar gevoelsmatig voel ik me dan soms teleurgesteld dat dingen anders lopen. 

Ik kan heel goed wegen onthouden. Was ook wel handig met rijlessen Ik heb het van mijn vader, die hoefde maar 1 keer ergens naartoe te rijden en hij wist de weg, en hoefde dus geen navigatie te gebruiken.
Ik word ook weleens ingeschakeld als levende tomtom 

M’n studies. Ik heb voor m’n gevoel eigenlijk elke studie zonder veel moeite gehaald (al moest ik natuurlijk wel gewoon m’n werk ervoor doen, maar écht blokken en dingen eindeloos herkansen, gelukkig nooit). 

Ik heb de neus van een speurhond

absor schreef op 20-02-2023 om 20:20:

ik praat makkelijk voor grote groepen. Vond vroeger spreekbeurten al leuk

Mag ik vragen of je hier ook iets mee bent gaan doen, qua opleiding/baan? Mijn zoon heeft dit ook nl. En geen idee wat hij moet kiezen voor mbo opleiding.

Sorry, wel ff heel off topic

Mijn uiterlijk. Ik heb daar mijn hele leven wel voordeel van gehad. 

Treurniet schreef op 20-02-2023 om 21:18:

Ik heb de neus van een speurhond

O ja dat heb ik ook! Niet per se altijd een genoegen…. 😉

leuke vraag! Mijn vermogen om oplossingen te bedenken. Op mijn werk ook: Ik weet niet hoe ik dat moet aanpakken. O, ga maar naar Monika Geller, die weet waarschijnlijk wel iets.

Ik ben intelligent, kan snel verbanden zien, ik leer snel, en ben creatief qua oplossingen. Ook ben ik goed in schriftelijke communicatie. Hier heb ik zowel in werk als privé gemak van.

een regelaar, creatief en koken zonder recepten en goed kunnen proeven van eten, en dan bedenken wat je nog  moet toevoegen om het lekker te maken. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

20-02-2023 om 22:10

Ik ben een opgewekt en positief ingesteld persoon en ben dol op alle dieren, ik heb daar wel feeling mee. Luisteren ook altijd naar mij (honden/paarden) Ik stap ook zo op een onbeleerd paard en ken geen angst om er af te vallen.

wat een leuke vraag.  Een hoop om dankbaar voor te zijn
Ik ben slim. Kan heel snel en logisch nadenken. Loop over van energie en enthousiasme. Kan goed schrijven  en praat probleemloos voor 1000 man of meer. Krijg iedereen mee als het moet. Heb humor. Kan lekker koken. 
Maar. Ben soms  ook een dramkont. Praat  veel en wil graag gelijk hebben. Wals nog wel eens over  mensen heen in al m’n enthousiasme. Kan niet zo goed tegen onverwachte verrassingen. Houd graag de controle.

Wat een leuke vraag! Ik onthoud alle verjaardagen, dus ben een wandelende verjaardagskalender 😁 

Ik hoef totaal niet op mijn gewicht te letten, ik ben als vijftiger nog steeds zo slank als 30 jaar geleden. En mijn hoofd zit vol met songteksten, vooral uit de jaren 80 kan ik heel veel liedjes meezingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.