Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

ScarceKudu74

ScarceKudu74

29-03-2022 om 20:28

Wat kies jij?

FB-IMG-1648578242083.jpg

Je mag maar 3 dingen houden, wat kies jij? 


Katten
Makeup
Chocola

wijn en kaas, die derde maakt me niet veel uit. Doe dan maar Netflix, vinden de kids wel heel fijn

boeken
koffie
chocola

Ik kan heel slecht kiezen. Ik zeg katten, boeken en kaas maar ik ga wijn en Netflix wel erg missen..

Chocolade, friet en Netflix. Niet echt een moeilijke keus. Huisdieren heb ik weinig mee, koffie/wijn/sushi lust ik niet, boeken lees ik sporadisch maar dan kijk ik wel Netflix voortaan, juwelen en make-up draag ik niet. Blijft alleen nog kaas over, maar dan vind ik chocolade en friet lekkerder en Netflix belangrijker 

koffie, katten, boeken. Jammer dat het net niet allitereert. 

Boeken, koffie, chocola. 
Gelukkig hoef ik niet ook te kiezen voor mijn cavia's en mobieltje/laptop, die wil ik ook niet missen.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-03-2022 om 08:26

redbulletje schreef op 29-03-2022 om 20:46:

Boeken, kaas en chocolade

Deze drie, in precies dezelfde volgorde. Ik heb alleen even getwijfeld tussen kaas en patat.

Wijn, make-up, juwelen.

Wijn en kaas horen bij elkaar, dus dat is 1 optie.
Koffie en katten.
Ik ben meer een hondenmens maar geen tijd voor een hond en ik heb 2 katten en anders zou ik die weg moeten doen. Das ook zielig.
En boeken ga ik ontzettend missen dan.

Mijn 2 konijnen zijn een stelletje, dus dat is 1. Mijn Spotify met een Bluetooth speaker is 2. Mijn warme teddy deken is 3.


Edit: Oh het plaatje laadde niet...Chocola, juwelen (nu denk ik aan super mooie grote gemstones en zo, sieraden hoef ik niet), boeken.

het valt me op dat maar weinig mensen makeup kiezen. Ik zou echt niet onopgemaakt door het leven willen gaan. Het ziet er zoveel beter uit met een egale huid, beetje mascara en eyeliner.

Dan ga ik voor Boeken, chocolade en Netflix. Keus was niet zo heel moeilijk. 

Metallover schreef op 30-03-2022 om 11:50:

het valt me op dat maar weinig mensen makeup kiezen. Ik zou echt niet onopgemaakt door het leven willen gaan. Het ziet er zoveel beter uit met een egale huid, beetje mascara en eyeliner.

Sja ik vind het belangrijker hoe ik me voel dan hoe ik eruit zie. Als ik geen zin heb in mijn eigen gezicht zonder make-up, kijk ik niet in de spiegel. Ik zou dus best zonder kunnen.

Boekenwurm83 schreef op 30-03-2022 om 12:00:

Dan ga ik voor Boeken, chocolade en Netflix. Keus was niet zo heel moeilijk.

Je naam voorspelde het al 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.