Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bakblik schreef op 01-04-2025 om 08:00:

[..]

Dan kan je haar toch ook niet "veroordelen" op haar zwabberboezem?

Er zijn zoveel vrouwen met slechte beha's dat zie ik overal in mij heen. Ik ken iemand met nogal forse borsten en daarvoor heeft ze een dure beha nodig volgens eigen zeggen. Die beha draagt ze dan af tot de gaten erin vallen. In die laatste periode dat ze hem draagt biedt dat ding geen steun meer en hangen de borsten op navelhoogte te zwabberen.

Op tijd vervangen is ook een ding voor een nette beha.

Ik veroordeel haar niet publiekelijk ik schreef het alleen hier van mij af. Pf mag dat ook niet meer? 

lientje 

lientje69 schreef op 01-04-2025 om 15:43:

Ik hoop dat je tegen een mes/ kogel/ trein aanloopt. Taakstraf en met een grijns op je smoel de rechtbank uit. Mijn dochter en het andere slachtoffer hebben levenslang. Zieke hufter!! En fuck alle rechters in Nederland. Daders hebben omdanks dat alles wettig en overtuigend bewezen is blijkbaar meer rechten dan slachtoffers.

Ach Lientje

En dan wordt er zo vaak de vraag gesteld waarom slachtoffers geen aangifte doen....
De boodschap van de rechtbank is duidelijk; "het stelde weinig voor en het slachtoffer is niks waard".

Wat onwijs verdrietig en zo verschrikkelijk niet waar..

stokstaart schreef op 02-04-2025 om 09:41:

[..]

Ach Lientje

En dan wordt er zo vaak de vraag gesteld waarom slachtoffers geen aangifte doen....
De boodschap van de rechtbank is duidelijk; "het stelde weinig voor en het slachtoffer is niks waard".

Wat onwijs verdrietig en zo verschrikkelijk niet waar..

Dochter zei ik: ik zal iedereen  afraden aangifte te doen. Je gaat als slachtoffer  nogmaals door een hel en daders hebben blijkbaar meer rechten dan slachtoffers.  De eis van OvJ was flink gevangenis straf en is door de rechters uiteindelijk  een taakstraf geworden want het is zo zielig want dan raakt hj zijn baan en huis kwijt. Schiet ons maar lek...

Ja inderdaad, zij is haar onbevangenheid, veiligheid en leven kwijt. Maar het is o zo zielig voor een dader.
Een van de grote redenen waarom ik nooit aangifte gedaan heb van mijn klote jeugd.

lientje69 schreef op 02-04-2025 om 10:07:

[..]

Dochter zei ik: ik zal iedereen afraden aangifte te doen. Je gaat als slachtoffer nogmaals door een hel en daders hebben blijkbaar meer rechten dan slachtoffers. De eis van OvJ was flink gevangenis straf en is door de rechters uiteindelijk een taakstraf geworden want het is zo zielig want dan raakt hj zijn baan en huis kwijt. Schiet ons maar lek...

maar is toch juist bedoeling, hij zit er niet voor zijn zweetvoeten.is hoger beroep een oplossing? 

Lientje  ook voor jouw Stokstaart

als ik daar had gestaan hadden ze me waarschijnlijk moeten opsluiten want ik had had hem of aangevallen of zijn klokkenspel eraf geschoten/ en de hele rechtbank verrot gescholden

Rogue schreef op 02-04-2025 om 13:44:

[..]

maar is toch juist bedoeling, hij zit er niet voor zijn zweetvoeten.is hoger beroep een oplossing?

Lientje ook voor jouw Stokstaart

als ik daar had gestaan hadden ze me waarschijnlijk moeten opsluiten want ik had had hem of aangevallen of zijn klokkenspel eraf geschoten/ en de hele rechtbank verrot gescholden

We moesten ons inhouden want als wij wat gedaan hadden of gezegd zou de rechter zijn kant gekozen hebben.  Nou. Dat hebben ze in onze ogen alsnog gedaan. 

Als slachtoffer kan je niet in hoger beroep. Hij als dader wél krankzinnig genoeg. De OVJ/ OM kan nog wel in beroep als ze hier niet mee akkoord gaan. Het is niet bekend  of ze dit ook gaan doen. Mogen ze weer een paar weken de tijd voor nemen.  Bovendien duurt het dan weer een jaar en moet dochter wéér opnieuw die nachtmerrie door. En dat trekt ze niet meer. Ze stortte gisteren helemaal in na het vonnis.

lientje69 schreef op 02-04-2025 om 13:55:

[..]

We moesten ons inhouden want als wij wat gedaan hadden of gezegd zou de rechter zijn kant gekozen hebben. Nou. Dat hebben ze in onze ogen alsnog gedaan.

Als slachtoffer kan je niet in hoger beroep. Hij als dader wél krankzinnig genoeg. De OVJ/ OM kan nog wel in beroep als ze hier niet mee akkoord gaan. Het is niet bekend of ze dit ook gaan doen. Mogen ze weer een paar weken de tijd voor nemen. Bovendien duurt het dan weer een jaar en moet dochter wéér opnieuw die nachtmerrie door. En dat trekt ze niet meer. Ze stortte gisteren helemaal in na het vonnis.

belachelijk.. hoe slapen die mensen nachts

snap ik, alle liefde en sterkte gewenst,    

Ook een hele grote voor je dochter..
Ik vind haar een held dat ze het heeft gedaan maar wat een verschrikking moet dit hele proces geweest zijn en daarna het vonnis met nu de nasleep

Lientje, knuffel ook van mij. Ik heb even gemist waar het proces over ging maar ik kan denk ik uit de posts hier opmaken dat je dochter is verkracht of aangerand? Vreselijk is het, dat dit dan de uitkomst van de rechtszaak is. Wens haar heel veel sterkte en verwen haar maar goed.

Er is ook een bizarre zaak in Leuven (België) waar een mannelijke student gynaecologie (!) een mede-studente heeft gedrogeerd en vervolgens ‘seks’ met haar heeft gehad (zonder consent natuurlijk, dus verkrachting) Hij is schuldig bevonden maar krijgt geen enkele straf omdat hij anders zijn studie niet kan afmaken en zijn toekomst in puin ligt. Ook niet na zijn studie, niks maatregelen.….ongelofelijk, en dat moet dan later je gynaecoloog worden…meisje mag zelf zien hoe ze zichzelf weer op de rit krijgt maar hij? 😡 De universiteit heeft hem gelukkig wel op non-actief of geschorst gezet. Er is m.i. iets goed mis bij dit soort gedachtegangen in de rechtspraak.

Ik heb toen wel aangifte gedaan van mijn verkrachting. Dader werd niet opgepakt of wat dan ook. Ik werd niet geloofd door de politie(dader is Filipijn) en een collega van die agente had mijn proces verbaal gelezen en die collega was/is getrouwd met een Filipijn en zij zei, dat doen zij  niet.

Ik stond letterlijk met mijn bek vol tanden toen dat werd gezegt en blijkbaar was dat een reden om niets te doen aan mijn aangifte 

Naminokurashi schreef op 02-04-2025 om 16:36:

Ik heb toen wel aangifte gedaan van mijn verkrachting. Dader werd niet opgepakt of wat dan ook. Ik werd niet geloofd door de politie(dader is Filipijn) en een collega van die agente had mijn proces verbaal gelezen en die collega was/is getrouwd met een Filipijn en zij zei, dat doen zij niet.

Ik stond letterlijk met mijn bek vol tanden toen dat werd gezegt en blijkbaar was dat een reden om niets te doen aan mijn aangifte

🤬 wat erg!

Naminokurashi schreef op 02-04-2025 om 16:36:

Ik heb toen wel aangifte gedaan van mijn verkrachting. Dader werd niet opgepakt of wat dan ook. Ik werd niet geloofd door de politie(dader is Filipijn) en een collega van die agente had mijn proces verbaal gelezen en die collega was/is getrouwd met een Filipijn en zij zei, dat doen zij niet.

Wat ontzettend triest. En heel kwalijk. Wat zul je je machteloos hebben gevoeld en nu nog denk ik 

madee schreef op 02-04-2025 om 16:52:

https://www.nu.nl/buitenland/6351319/verbijstering-in-belgie-over-student-die-vrouw-verkrachtte-en-alleen-geldboete-kreeg.html

Ik zag het gisteren op de VRT, en nu zie het het na mijn post hier op Nu.nl

Dit zou in het VK een reden zijn voor het tuchtcollege je studie stop te zetten.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.