Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Er wordt m.i. sowieso te weinig aan preventie gedaan. Ze bezuinigen op de verkeerde dingen.

wat lopen jullie nou te janken.. zo was het 10 jaar geleden ookal (damn ik wordt oud)... 

SuzyQFive schreef op 20-02-2025 om 16:43:

[..]

Wat wordt er niet meer vergoed dan Lientje?

Mijn codeïne tabletten die ik als extra pijnstilling gebruik bij mijn paracetamol.  Hierdoor slaap ik beter en heb ik minder pijn. Kan nu met 2x2 paracetamol toe per dag ( soms 3x2 )  met voor de nacht 60 mg codeïne erbij ter versterking.   Als ik dit niet zelf betaal  zal ik naar 4x2 paracetamol moeten. 

Of iets van tramadol ( maarcmag niet met mijn bloedverdunner  ) of oxycodon/ morfine. De laatste twee  wil ik niet ivm verslavingsrisico.  Andre optie die wel vergoed wordt is weer met de amitryptilline beginnen.  Maar dan zitten de moeizaam eraf gekregen 10 kg er zo weer aan inclusief waarschijnlijk  10 kilo extra. Misschien  kan ik mijn sterke cbdolie nog ophogen. Maar die is ook best duur. Denk dat dit zelf betalen  voordeliger is. Maar is toch weer 40 euro per maand extra kosten.

Baal hier zo van.

Dank aan mijn zogenaamde vriend uit het buitenland, voor het (hopelijk tijdelijk) verpesten van mijn vertrouwen in het goede in mijn medemens. 
Enige troost is dat hij behalve mij nog veel meer mensen heeft opgelicht om zijn gokverslaving te kunnen vekostigen.

En dan denk je dat scammers mensen zijn die je niet kent, deze zogenaamde vriend ken ik al zeker vier jaar persoonlijk erg goed. Toch heeft hij ons allemaal zand in de ogen gestrooid en opgelicht.

Doe toch niet zo dom en kortzichtig!! Zie je dan niet dat dit alleen maar fout kan gaan aflopen??

Stel je niet aan! 2 paracetamol om de scherpe randjes van je griep wat te dempen is echt geen probleem! 
Wat zeg je? 
Nee dit is echt niet te vergelijken met de situatie van je moeder. Die was "verslaafd" aan medicatie die de scherpe randjes van haar kwalen wat dempte. Met vandaag nog 3x 2 paracetamol is het net even wat dragelijker. 
En nu hup naar boven!  Ik kan dat gesteun en gekreun niet meer horen! 

Waarom is "mannengriep" altijd erger dan hetzelfde virus bij een vrouw? 

Blijkbaar ligt je prioriteit meer bij een hotel boeken, ipv mij terug te betalen. Ik leen jou nooit meer geld in ieder geval.

Oei. Dat was echt wel  meer dan dom!

Ja ik weet dat je met een scootmobiel de supermarkt in kan en mag maar je hebt je dan wel te gedragen als een voetganger en zelf ook uit te kijken voor anderen! 
Ja ik stapte achteruit, omdat ik de deur van de koeling dicht moest doen. Als jij mij van achteren nadert dan kan je even je "gas " loslaten en mocht je mij dan alsnog raken dan zeg je sorry en gaat niet schreeuwen dat ik onverwacht achteruit kwam en je niet op tijd kon stoppen.
Pleurt een end op met dat pokkeding en ga buiten even lekker oefenen met optrekken en stoppen. 
Normaal ben ik best hulpvaardig en pak dingen voor mensen in een scootmobiel die te hoog zijn maar jou help ik niet meer. 

Sorry is echt waardeloos, voortaan ff beter nadenken voor je wat zegt. Nu zijn er veel meer mensen bij betrokken dan nodig is.

lientje69 schreef op 21-02-2025 om 00:04:

[..]

Mijn codeïne tabletten die ik als extra pijnstilling gebruik bij mijn paracetamol. Hierdoor slaap ik beter en heb ik minder pijn. Kan nu met 2x2 paracetamol toe per dag ( soms 3x2 ) met voor de nacht 60 mg codeïne erbij ter versterking. Als ik dit niet zelf betaal zal ik naar 4x2 paracetamol moeten.

Of iets van tramadol ( maarcmag niet met mijn bloedverdunner ) of oxycodon/ morfine. De laatste twee wil ik niet ivm verslavingsrisico. Andre optie die wel vergoed wordt is weer met de amitryptilline beginnen. Maar dan zitten de moeizaam eraf gekregen 10 kg er zo weer aan inclusief waarschijnlijk 10 kilo extra. Misschien kan ik mijn sterke cbdolie nog ophogen. Maar die is ook best duur. Denk dat dit zelf betalen voordeliger is. Maar is toch weer 40 euro per maand extra kosten.

Baal hier zo van.

Sorry, lees het nu pas, heb je noscapect geprobeerd? Kan je bij de kruidvat kopen. Wellicht helpt dat net als de codeïne.

echt,  wat moet ik toch met jou.

SuzyQFive schreef op 28-02-2025 om 11:20:

[..]

Sorry, lees het nu pas, heb je noscapect geprobeerd? Kan je bij de kruidvat kopen. Wellicht helpt dat net als de codeïne.

Codeïne heb ik echt als versterker voor de paracetamol .

Noscapect is puur voor hoest. Is een heel ander soort werkzame stof.  Niet voor pijn. Dus dat gaat hem niet worden.

Wat ben je toch een hufter! Altijd dingen doen om de buren,  die protest hadden tegen je aanbouw,  te irriteren! 
Precies als je eigen buurvrouw en ik de was buiten hebben vanwege het mooie weer ga jij de rookoven opstoken!
Echt ik gun je die gerookte vis en gerookte worst maar maak dan je plan even bekend de dag van tevoren! 
Kan ik vanavond weer een keer in mijn nachtpon die ruikt naar rookworst onder een dito ruikend dekbed kruipen! 
Ik heb de zooi nu binnen maar mijn hele slaapkamer meurt.
Als je het gisteren had vermeld dan had ik de ventilatieroosters dicht gedaan en geen was buiten gehangen. Wat ben je toch een aso!

Om drie uur een spannende Europese top in Londen. Zal beslist minder spektakel opleveren dan een openbaar gesprek met Trump maar evengoed hoopvol deze keer. Al dat gedoe is beslist slecht voor mijn bloeddruk.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.