Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

Bakblik schreef op 26-01-2025 om 08:56:

[..]

Hij is een jaar of 6 misschien 7 oud, gewone oven voor thuis. Het gebeurt regelmatig en ik probeer het altijd te voorkomen door even te kijken of het goed gaat maar af en toe ben ik even uit de keuken en dan ben ik net een minuut te laat, omdat ik nog even mijn handen wil wassen als ik naar het toilet ben geweest of de vuilnisbak heb binnen gehaald of zo.

We moeten een hele nieuwe keuken en dan gaat dit kreng naar de stort. Ik ga ook iets nieuws uitzoeken zonder deze flauwekul. Samsung komt er niet meer in voor een oven.

Veiligheid prima maar dit is te erg. Een appeltaart bakken is echt continue opletten en erbij blijven.

Gelukkig maar dat er nieuwe op komst is. Dit lijkt me echt geen doen.

Ik heb met liefde contact gegevens uitgewisseld maar nu ligt het echt bij jullie! 
Als jullie dochters hulp en ondersteuning willen bij het leren van de nask/scheikunde toetsen kunnen jullie mijn dochter bellen en appen. Als zij dan dagen voorstelt voor een kennismakingsgesprek dan zijn juliie met haar in gesprek!  Zeur dan niet tegen mij dat de data niet passen in het rooster maar blijf met haar in gesprek! 
Als je 3 weken niks laat horen wordt het moeilijk om nog voldoende tijd te vinden, dochter doet ook een voltijds studie!

Zo gek dat het toch rond blijft spoken in mijn hoofd en dat ik dochter er regelmatig naar vraag of er al een afspraak is. 
In principe heb ik er niks mee te maken en boeit het mij ook echt niet of die dochters nou wel of niet een diploma halen! Ik heb mijn best gedaan! 

Tjeez; verwarmingszolen vliegen in de fik en geven 3de graadsverbrandingen. Op Markt (Duitse tv).

Die dingen zouden alleen maar in de kast liggen terwijl jij ligt te slapen!

Nee hè, maken jullie nou weer dezelfde fout als vorig jaar? Tig mensen in de stress, heel veel gedoe om dit recht te trekken. Zelfs een ezel… Nou ja, je snapt het. 

Dat was geen leuk grapje, zeker niet na wat je me eerder heb geflikt. Ik begin een hekel aan je te krijgen en aangezien ik over het algemeen uitga van het beste in de mens ben je niet goed bezig.
Gelukkig heb ik steeds minder met je te maken.

trek karretjes zouden verboden moeten worden 

Rogue schreef op 01-02-2025 om 12:45:

Moet je maar niet naar de huishoudbeurs gaan 

Rogue schreef op 01-02-2025 om 12:45:

Bedoel je van die boodschappen trolleys? Ik heb er 1. Is erg handig, kan veel in en ik hoef niet te sjouwen. Heb soms weinig kracht in de handen en zo'n karretje helpt mij daar mee

Naminokurashi schreef op 01-02-2025 om 14:03:

[..]

Bedoel je van die boodschappen trolleys? Ik heb er 1. Is erg handig, kan veel in en ik hoef niet te sjouwen. Heb soms weinig kracht in de handen en zo'n karretje helpt mij daar mee

Ik heb er ook 1, ik vind het ideaal. Ik ga over een paar weken naar de huishoudbeurs en dan gaat ie ook weer mee.

Naminokurashi schreef op 01-02-2025 om 14:03:

[..]

Ja, en dat weet ik heb ze ook wel is gebruikt.

Maar in het ov zijn die krengen net freaking kinderwagens. Of mensen weten er niet mee om te gaan. 

OT, yep had gewoon de metro/andere tram/ freaking uber moeten nemen nu moet ik gvd  10 min langer wachten omdat er een rit uitvalt 

Broodjebrie schreef op 01-02-2025 om 14:25:

[..]

Ik heb er ook 1, ik vind het ideaal. Ik ga over een paar weken naar de huishoudbeurs en dan gaat ie ook weer mee.

Ach als je zegt huishoudbeurs dan moet ik zo lachen. Na een tijdje rond lopen daar wilden wij wel wat eten en drinken. Het was zo druk dus wij sloten niet aan in de rij en hadden allebei 2 blikjes bier gekocht. We zochten alleen een plaats waar we het op konden drinken Dat zagen we ook een stukje podium. Daarna hoorde ik veel gelach en van kijk ze zitten daar met die blikken bier. Dat was Gerard Joling. Hij kon niet meer optreden omdat jij zo moest lachen om ons.

watertoren schreef op 02-02-2025 om 05:53:

[..]

Ach als je zegt huishoudbeurs dan moet ik zo lachen. Na een tijdje rond lopen daar wilden wij wel wat eten en drinken. Het was zo druk dus wij sloten niet aan in de rij en hadden allebei 2 blikjes bier gekocht. We zochten alleen een plaats waar we het op konden drinken Dat zagen we ook een stukje podium. Daarna hoorde ik veel gelach en van kijk ze zitten daar met die blikken bier. Dat was Gerard Joling. Hij kon niet meer optreden omdat jij zo moest lachen om ons.

Ah hahaha wat grappig! En hij heeft al zo'n astmatische lach 

Allemachtig wat kan jij zeuren en zuigen zeg.

Rogue schreef op 01-02-2025 om 19:55:

[..]

Ja, en dat weet ik heb ze ook wel is gebruikt.

Maar in het ov zijn die krengen net freaking kinderwagens. Of mensen weten er niet mee om te gaan.

OT, yep had gewoon de metro/andere tram/ freaking uber moeten nemen nu moet ik gvd 10 min langer wachten omdat er een rit uitvalt

Excuseer mijn lonpheid

Dat wist ik niet

En nog meer mensen die denken dat ze grappig zijn... Ik zal maar niet harop zeggen dat ik het niet grappig vind, want dan zijn jullie op je teentjes getrapt. Alhoewel jullie nou toch eigenlijk wel volwassen genoeg zouden moeten zijn om te begrijpen dat het niet grappig is om belachelijk gemaakt te worden als ik iets serieus vraag 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.