Huiskamer
BrightEchidna89
08-07-2021 om 21:54
Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.
Met het verkeerde been uit bed gestapt?
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?
Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.
Malibu2
12-12-2024 om 20:52
Het is niet alleen wat jullie wél schrijven, maar ook wat jullie achterwege laten, wat jullie niét schrijven.
Misselijkmakend.
Bellebelle
12-12-2024 om 21:15
Collega, waarom laat je je elke keer zo gaan als je een slokje teveel op hebt? Je wordt dan zo luidruchtig en irritant, ik vind het gewoon genant.
Broodjebrie
13-12-2024 om 14:16
dus eerst stalk je me zo ongeveer over dat weekendje weg en welk hotel wij hebben, en nu stuur je dat je toch niet meegaat naar dat evenement. En vervolgens begin je weer veel te appen. Het gaat echt niet goed met je. Je kunt het gewoon niet hebben dat ik jouw kant niet kies in dat conflict wat er in de familie speelt. Triest maar het zegt mij genoeg. Eigenlijk ben ik wel opgelucht dat je niet meegaat.
Fleurtje_5
14-12-2024 om 08:31
Bakblik schreef op 21-10-2024 om 20:50:
[..]
Ja hoor ze is verder wel oké. Toen het eenmaal was schoongemaakt viel het heel erg mee. Ik ben van mezelf en mijn kinderen gewoon niet gewend dat zulke kleine wondjes zo erg kunnen bloeden.
Echt alles zat onder. Haar jas haar fietstassen, onze handen. Uiteindelijk waren 3 pleisters waarvan 1 extra brede genoeg. Maar doordat overal half opgedroogd bloed zat kon ik in de chaos met wat vuil en gevallen stukjes blad die aan haar handen kleefden niet zien hoeveel wondjes het waren.
Heeft ze wel een tetanusprik gekregen?
Bakblik
16-12-2024 om 16:52
Ja pennenlikker je zag het goed, ik liep op de weg! Dat hoort niet maar je kan het in deze wijk ook niet als misdaad beschouwen. Het gesloopte wijkje is afgezet met hekken inclusief de stoep. Ik kan bij ieder betonblok waar die hekken in staan even van de stoep afgaan en als ik er voorbij ben (1 stap) er weer op maar dat is in deze schemering niet zo goed te zien met grijs op grijs.
O, kan ik ook aan de overkant gaan lopen?
Dat zou kunnen maar daar staan allemaal auto's op de stoep en moet ik er ook steeds af! Nu loop ik in ieder geval nog onder de lantaarnpalen dus ben ik goed zichtbaar in mijn donkere jas.
Morgen ga ik op de fiets die kant op en dan doe ik mijn licht aan voor de zichtbaarheid. 😜
En trouwens ik geef verkeers/fietsles ism VVN dus ik denk dat ik meer weet van verkeer dan jij als opzichter veiligheid in de bouw.
madee
17-12-2024 om 10:21
Als je zo veel geld hebt dat je niet weet wat je er anders mee moet doen dan nog meer geld voor je geld zien te krijgen, geef het dan weg aan een goed doel. Er zijn zat mensen/dieren die het om uiteenlopende redenen heel goed kunnen gebruiken
SombraOnline
17-12-2024 om 13:01
Gelijk zoveel spanning als ik weer thuis ben. Kan niet wachten tot ik bij vriend kan intrekken.
Evaluna
17-12-2024 om 22:47
Aiai, nu wil jongste ook niet meer naar vader... Dit kan best eens gaan knetteren. Trots op haar dat ze voor zichzelf durft te kiezen en ik sta achter haar. Maar voor mij ook best een beetje spannend.
duizel
18-12-2024 om 06:59
Evaluna schreef op 17-12-2024 om 22:47:
Aiai, nu wil jongste ook niet meer naar vader... Dit kan best eens gaan knetteren. Trots op haar dat ze voor zichzelf durft te kiezen en ik sta achter haar. Maar voor mij ook best een beetje spannend.
Bakblik
19-12-2024 om 10:58
Wat loop je nou te zeiken man! Dit is een wijkje waar 's morgens de bewoners weg gaan naar hun werk en dan komen de leerlingen voor de school naar school. Als het verkeer weer rustig is ga ik met handen en voeten leerlingen leren fietsen. Als ze dat motorisch onder de knie hebben op het plein, sluiten we dat steeds af met een rondje om de kerk. Ja ik zie de verkeersborden en ken de betekenis van die borden. Mijn Afgaanse leerling kent die borden en hun betekenis nog niet. Daar ga ik na de kerstvakantie aan werken. Ik ben al heel blij dat ze begrijpt dat we een rondje om de kerk gaan fietsen en dat ze dan tegen de richting in rijdt dat is dan maar zo!
Behalve jij met dat kleine keffertje van je zie ik hier nooit een auto rijden!
Na de vakantie ga ik werken aan rechts rijden en kennis van de borden, dat ga ik in de vakantie voorbereiden met plaatjes van verkeersborden en ik hoop dat google-translate Urdu kent, dat is de lokale taal van sommige gebieden in Afghanistan.
Gun die meiden hun glunderende triomftocht zonder letterlijk de weg te blokkeren om ze te laten weten dat ze verkeerd rijden.
En ja met onze Hollandse ogen gekeken is die fiets inderdaad te klein voor deze dame. Ik heb een aantal fietsen waar ik mee kan werken, waarbij ik dan kijk naar de meest passende fiets bij de leerling, ik heb geen budget waarmee ik voor iedere leerling een nieuwe fiets kan kopen. De meiden van 16 die nog nooit gefietst hebben moeten met de voeten bij de grond kunnen om valpartijen te voorkomen.
Man, gaat aan de kant! Ik doe dit werk al 9 jaar en aan het eind komt het altijd goed. Als je zo goed weet hoe het moet ga het dan zelf doen! Je woont tenslotte naast de school.