Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-07-2021 om 21:54

Wat je niet hardop wil zeggen, nieuwe start.

Met het verkeerde been uit bed gestapt? 
Kinderen veel te druk in de ochtend?
Heeft je buurman de grasmaaier aangeslingerd?
Rothumeur of rotkarakter?

Zeg hier wat je niet hardop kan zeggen.

madee schreef op 01-12-2024 om 16:25:

[..]

Ik ook zo. Maar nu werd het erger en blijkt het corona te zijn (ik had nog ergens een test liggen). Ben inmiddels echt ziek ervan.

Beterschap!

Donder nou eens op met die harde rotknallen buiten!!!!

(eigenlijk wil ik dat wèl hardop zeggen maar tegen wie?) Politie komt er niet voor, gemeente heeft geen tijd  .
Degenen die het doen zijn geen mensen waar mee te praten valt.

Kunnen we de tijd niet doorspoelen naar eind februari? Als het langer licht is? Graag ook de zomertijd permanent invoeren. Cijfers wijzen uit dat dit ook beter is voor het voorkomen van auto ongelukken.

kerst schreef op 02-12-2024 om 15:49:

Kunnen we de tijd niet doorspoelen naar eind februari? Als het langer licht is? Graag ook de zomertijd permanent invoeren. Cijfers wijzen uit dat dit ook beter is voor het voorkomen van auto ongelukken.

Wetenschappelijke cijfers over permanente zomertijd wijzen ook uit dat er dan meer depressies en suïcides zijn…we hebben juist het ochtendlicht in de wintermaanden nodig voor goede geestelijke gezondheid. Ik denk dat juist het 2x per jaar wisselen van dat uur (mede)oorzaak zijn van ongelukken op de weg. Het is dan in oktober ineens een uur eerder donker, terwijl je op dezelfde tijd naar huis gaat.

Maar ik begrijp je verlangen naar langere dagen wel hoor. De natuur/Melkweg heeft alleen anders besloten.

Stomme decemberstress! Hopelijk kregen weer rust in de tent…

Kan ik deze 5 diensten  even  overslaan?

lientje69 schreef op 06-12-2024 om 19:18:

Kan.ik deze 5 diensten even overslaan?

Ja kan makkelijk 

rooiekater schreef op 06-12-2024 om 19:29:

[..]

Ja kan makkelijk

denk niet dat mijn baas er blij  mee is. En collega's  ook niet. Maar ben echt aan het aftellen  naar mijn vakantie nu.

Wanneer leer ik nu eens dat ik niet thee moet drinken terwijl ik (in dit geval) door de discover feed van Blue Sky scroll. Het is niet de eerste keer dat zoiets misgaat 

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Wat een verknipte k#twereld is het geworden  zeg!

Ik blijf het toch een wonderlijk antwoord van je vinden, docent op mijn zoons MBO! 
Hij heeft je voor de derde keer gevraagd waarom hij als goed gemotiveerde en goed presterende leerling altijd de ongemotiveerde, het kan me niks schelen leerlingen op sleeptouw moet nemen tijdens een praktische opdracht.  Iedere keer is je antwoord: De leerlingen die het minder goed kunnen moet je op sleeptouw nemen zodat jullie allemaal aan het eind van het schooljaar een diploma krijgen! 

Zoon en ik vragen ons dan af:
Iedereen een diploma, wat is de waarde van dat diploma dan?  Die leerlingen hebben dan een bewijs dat ze geschoold zijn op een bepaald vakgebied maar de benodigde vaardigheden hebben ze niet in huis. Werkgevers worden daar niet blij van en mijn zoon ook niet! Die krijgt zulke types als collega waardoor hij de klus waar 3 uur voor 2 personen voor staat niet af krijgt binnen de gestelde tijd. 

Iedereen een diploma is leuk voor de scores van de school maar volgens mij wordt niemand daar beter van.

Wat kan mij het nou schelen dat het programma Boerderij van Dorst in scène is gezet. Het blijft een leuk programma.

Ik wil helemaal geen gelijk hebben op dit punt, het is beter als ik ongelijk heb. Maar je toont zelf keer op keer aan dat ik gelijk heb. 

Ga ergens anders janken en de sfeer verpesten!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.