Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat is het vreemdste, maar ook leukste compliment dat je ooit hebt gehad?


Ik sprak iemand en dat ging voor een eerste ontmoeting behoorlijk de diepte in, vanuit beide kanten. Op een gegeven moment zei diegene tegen mij: "ik heb bewondering voor jou, je bent echt een vrouw met ruggengraat". Ik vond die wel komisch omdat mijn rug letterlijk met schroeven, bouten en andere onderdelen bij elkaar gehouden wordt. 

Ik wil een vriendin zoals jij… aldus twee vrienden van mijn vriend, toen we na het stappen naar huis gingen en ik al jaren als enig meisje met de mannen meeging. 
Inmiddels is het al jaren geleden en beiden hebben een leuke vriendin gekregen. 

Een man die ik goed ken zei eens tegen mij. Ik ben homo zoals je weet maar als ik hetero zou zijn dan zou ik verliefd worden op een vrouw zoals jij. Ik krijg zelfs kriebels in mijn buik van jou en dat vind ik raar.

MonkeyTown schreef op 24-03-2023 om 21:47:

leuk topic! Mn (toen) 4-jarige zoontje: Mama, wat betekent klassiek? Mijn uitleg was toen, dat iets heel oud is maar nog wel mooi. Ooooh, zei hij toen, dus jij bent klassiek!

Nu bedenk ik er ook een: Nichtje zei toen we het over mijn grijze haren hadden, toen ik ergens half in de 30 was: Tante nlies heeft geen grijs haar, dat is zilver

‘Je valt reuze mee als je je beter leert kennen.’ Niet een keer maar meerdere keren gehoord. Tja, ik vind hem wel grappig. Ik ben namelijk heel lief, maar niet iedereen heeft dat door.

Beertjelief schreef op 24-03-2023 om 19:22:

“Wat ben je toch schattig in babykleren, wat kijk je serieus lekker in school kleding, wat ben je toch geil in een serveerstersoutfit en wat een heerlijk kroel-kruip-en-knuffelgedrag als die oortjes opgaan of de tutu en ballet schoenen aan zijn

Eigenlijk ben je toch ongelooflijk raar, bizar en niet van deze wereld, maar heerlijk hoor, heerlijk”


Aldus m’n huidige mega treffer ❤️

Dat je partner je heerlijk vindt is niet zo'n gek compliment lijkt me. Of wilde je hier gewoon even etaleren welke fetisjen je hebt? 

Lollypopje

Lollypopje

25-03-2023 om 06:14 Topicstarter

DeOnbekende schreef op 25-03-2023 om 02:57:

[..]

Dat je partner je heerlijk vindt is niet zo'n gek compliment lijkt me. Of wilde je hier gewoon even etaleren welke fetisjen je hebt?

Of misschien een andere interpretatie van de vraag, die is namelijk niet gespecificeerd. Dus kan net zo goed betekenen "wat vinden anderen een vreemd compliment". Maar ook als je een kink hebt kun je ook zelf weleens over die kink denken "eigenlijk is dit best vreemd" en dat dus ook van een compliment denken.

Dus laten we het gewoon leuk houden en geen commentaar hebben op andermans interpretaties. Zo was dit topic namelijk bedoeld, als een leuk en vrolijk topic.

DeOnbekende schreef op 25-03-2023 om 02:57:

[..]

Dat je partner je heerlijk vindt is niet zo'n gek compliment lijkt me. Of wilde je hier gewoon even etaleren welke fetisjen je hebt?

Wat leuk dat je mij eruit pikt! 😁

Moet ik nu gaan uitleggen dat ik dat het vreemdste maar leukste compliment vind? 😅

Nou is goed dan,
Ik
vind dat het vreemdste, maar leukste compliment wat ik ooit gekregen heb
Ik ben wel vaker raar genoemd of bizar 
Zeker heb ik vaker gehoord dat het was alsof ik niet op deze planeet hoorde

Allen in negatieve context, niet zo leuk om te horen
Fijn dat hij het heerlijk vindt

Daarbij, weet je hoeveel mensen hun kinks verborgen moeten houden voor hun partner? 
Dat zijn er heel erg veel! 
En weet je hoeveel partners hun partner raar en bizar vinden in negatieve zin als ze het wel durven te vertellen? 
Ook best wel veel 

Dus vandaar dat ik dat het vreemdste maar leukste compliment vond

Vind het best een beetje jammer dat ik mij ook nog verplicht voel om het uit te leggen
Pop deed dat eigenlijk prima 😊
Waarvoor dank 😘



Dat het maar goed was dat ik zo'n lekker wijf was, want dat ik anders wel een enorme nerd was geweest.

In een kroegje in Den Haag. "Wat ben jij een klein klerewijffie" van een rauwdouwer die anderhalve kop boven mij uitstak 

Op de parkeerplaats bij school: ‘je parkeert als een man’

na 10 + jaar in een Amerikaanse zevenzitter te hebben gereden  raus ik m’n elektrische mini idd ongeveer met m’n ogen dicht achteruit in  t parkeervak…. 

MMcGonagall schreef op 25-03-2023 om 00:41:

‘Je valt reuze mee als je je beter leert kennen.’ Niet een keer maar meerdere keren gehoord. Tja, ik vind hem wel grappig. Ik ben namelijk heel lief, maar niet iedereen heeft dat door.

Deze hoor ik ook wel eens. Ik schijn en publique nog wel eens afschrikwekkender over te komen dan ik eigenlijk ben 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

25-03-2023 om 10:18

”Voor een bitch val je best wel mee” 🤣

”ik had een heel ander beeld bij mensen die nog steeds naar de Backstreet Boys gaan”

“ik snap niet dat jij in jouw situatie een opleiding doet en kan werken, ik zou stoppen hoor als ik jouw was”

BeneficialJay65

BeneficialJay65

25-03-2023 om 10:21

DeOnbekende schreef op 25-03-2023 om 02:57:

[..]

Dat je partner je heerlijk vindt is niet zo'n gek compliment lijkt me. Of wilde je hier gewoon even etaleren welke fetisjen je hebt?

Vind het nou niet echt een compliment dat “je”/ “een”/ “haar” man geilt op iemand in babykleren

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.