Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Wat ga jij doen met Koningsdag?

Ik bivakkeer nog steeds in mijn ouderlijk huis, maar morgen heb ik lekker het rijk alleen. Dus ik ga niet veel anders doen dan anders, misschien even in de zon zitten als die schijnt, maar omdat mijn ouder zo lief is oranjetompoucen te halen vier ik het toch nog een beetje 😊
En ik verheug me daar nu al op 😁🤤

Wat zijn jullie plannen voor morgen?

koningsdag-nieuwendijk-nov.jpg


Ik ga mijn dochter op haar werk helpen. Ze werkt in een verzorgingshuis en gaat met de bewoners Koningsdag vieren.

Wij gaan naar een pretpark over de grens.

Ik ga morgen naar een rommelmarkt in de buurt.

uitslapen en wat in huis rommelen. Het weekend moet ik even mantelzorg verlenen dus de dingen die ik normaal op zaterdag doe, wil ik morgen gaan doen.
En als het goed weer is loop ik misschien nog over het dorpsplein hier.

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

26-04-2023 om 19:24

ik krijg wat mensen op bezoek om mijn verjaardag te vieren 🎂

Beetje rommelen in huis, wat plantjes in de balkonbakken doen, een oranjetompouce eten en ter compensatie van die tompouce een rondje wandelen buiten de stad. 

Ik haat drukte en oranjegekte (niks tegen het Koningshuis hoor, hartstikke leuke mensen), dus mij zie je morgen niet. 

Ik speel bij een muziekvereniging, dus we beginnen de ochtend met de aubade. Daarna met tompoucen aan de koffie of nog even over de vrijmarkt. In de middag wilde dochter met vriendinnetje nog even naar de stad, misschien ga ik ook nog wel even kijken.

TanSwallow86

TanSwallow86

26-04-2023 om 19:36

niets
Er komt morgen eindelijk iemand om mijn tuin te dien, hoop ik

Ik ga morgen nog wel even kijken of ik ergens bakkers tompoezen kan krijgen/voorradig zijn.

We gaan wel even over de vrijmarkt lopen en daarna naar de springkussens. De Oranjevereniging organiseert dat en kleuter vind het geweldig. Er stonden vorig jaar 5 verschillende springkussens. Ik heb verder niks met het koningshuis en voorheen bleven we meestal thuis, maar vind Koningsdag wel leuk nu met kleuter. Ik geniet van haar plezier. 

Naar de bakker voor wat tompoucen en daarna de tv aan. 's Middags gewoon wat rommelen in huis. We gaan bewust niet naar de vrijmarkt want we hebben al teveel spullen.

komende nacht luilak dus weinig slapen en dan werken. 

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

26-04-2023 om 19:49

Ik twijfel tussen mijn huis uitmesten en in de tuin aan de slag, of een lange wandeling langs de bollenvelden. Zou het daar erg druk zijn of zit iedereen op de vrijmarkt?

Lollypopje

Lollypopje

26-04-2023 om 19:51 Topicstarter

rooiekater schreef op 26-04-2023 om 19:47:

komende nacht luilak dus weinig slapen en dan werken.

De nacht voor koningsdag? Is dat streekgebonden? Bij ons was dat vroeger namelijk altijd met pinksteren als ik me goed herinner.

rooiekater schreef op 26-04-2023 om 19:47:

komende nacht luilak dus weinig slapen en dan werken.

Wat houd dat in, ik ken het niet uit de regio waar ik vandaan kom. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.