Huiskamer
LostJellyfish83
29-12-2022 om 22:10
Wat ga jij doen met 30 miljoen?
Een jaarlijks terugkerende vraag, want de oudejaarsloterij komt er weer aan
Speel jij mee en zo ja: wat ga jij doen met 30 miljoen: nieuw huis, nieuwe auto, vakantie...
er.is.maar.1.Pino
30-12-2022 om 07:01
stoppen met huidige werk, auto vervangen door EV, kijken of ons huis zelfvoorzienend kan zijn (zonnepanelen erbij en van het gas af) en dan rustig bedenken wat voor werk ik wil doen of hoe ik anders mijn dagen met voldoening wil invullen.
Moxxie
30-12-2022 om 08:21
De grote aankopen worden een huis met tuin, een elektrische auto en misschien ergens een vakantiehuisje. Een deel geef ik weg aan familie/vrienden en dan blijft er nog heel veel over. Ik zou mijn baan opzeggen en actief aan de slag gaan met investeren en beleggen, ik vind het leuk om met geld bezig te zijn. Van de opbrengst kan ik leven en allerlei goede doelen steunen. Ik zou me vooral richten op kleinere initiatieven en stichtingen die gericht zijn op economische vooruitgang in arme gebieden.
BlairW
30-12-2022 om 08:26
Hypotheek aflossen, de tuinen aanpakken, benedenverdieping volledig verbouwen, warmtepomp er in, paard kopen voor mezelf en dochter, deel aan mijn ouders geven, eindelijk onze reis naar Amerika maken die in 2020 niet door ging, nieuwe auto kopen die onze caravan (die hebben we al een nieuwe) beter kan trekken, baan opzeggen en solliciteren bij de Efteling, dat was het denk ik wel zo’n beetje 😁 Genoeg plannen dus!
Heel misschien zou ik verhuizen. Er staat nu een mooi huis te koop hier vlakbij. Daar zou ik misschien wel naartoe willen verhuizen. Al is ons huidige huis ook ontzettend fijn met lieve buren. Dat is ook wat waard
AggressiveReindeer87
30-12-2022 om 08:27
-weekendje Parijs met vriend in Hotel George V
-deel naar een aantal goede doelen
-hypotheek aflossen
-auto; en dan meteen mijn lievelings: Lexus CT 200 H
-ander huis (of huidige huis verbouwen, kan ook maar als ik 30 Miljoen zou hebben zou ik liever een ander huis willen. Nee wacht ook maar huidige huis verbouwen; goed voor de verkoop)
-deel naar mijn moeder
-nieuwe I phone
En dan is het waarschijnlijk nog niet op maar ik weet even niks meer...
Earlgreythee
30-12-2022 om 08:31
- Een vrijstaand huis kopen.
- Een tuinman in dienst nemen.
- Onze schoonmakers elke week laten komen ipv om de week.
- Een dag minder gaan werken.
- Restje studieschuld aflossen.
- Uitdelen. Zowel aan familie als goede doelen.
- Een bijzondere reis maken, ik denk met een camper naar West-Amerika.
- Een elektrische auto kopen.
Netherfield
30-12-2022 om 08:47
Ander huis kopen en nieuwe auto enzo. Ik zou appartementen kopen, die opknappen en verhuren. In een ervan gaat een vriendin wonen die het moeilijk heeft, zij hoeft geen huur te betalen. Voor de kinderen een huis kopen als ze het huis uit gaan. En elke week een massage.
Boekenwurm83
30-12-2022 om 09:08
Ik heb een half lot, dus dan zou het 15 miljoen worden, maar zou dan meer kunnen besteden aan reizen, en zou minder gaan werken. Wat aan familie geven. Zou denk ik ook wat nieuwe meubels kopen. Verder nog geen idee wat ik er mee zou doen.
er.is.maar.1.Pino
30-12-2022 om 09:42
Phoebe1982 schreef op 30-12-2022 om 08:27:
-weekendje Parijs met vriend in Hotel George V
-deel naar een aantal goede doelen
-hypotheek aflossen -auto; en dan meteen mijn lievelings: Lexus CT 200 H
-ander huis (of huidige huis verbouwen, kan ook maar als ik 30 Miljoen zou hebben zou ik liever een ander huis willen. Nee wacht ook maar huidige huis verbouwen; goed voor de verkoop)
-deel naar mijn moeder
-nieuwe I phone
En dan is het waarschijnlijk nog niet op maar ik weet even niks meer...
Goeie smaak in auto’s heb jij 😍 Als ik de jackpot zou winnen zou ik die nieuwe EV willen
watertoren
30-12-2022 om 09:49
De hypotheek van mijn zoon aflossen en hem ook geld geven. Mijn zwager heeft een grote hekel aan zijn werk maar hij moet nog een aantal jaren. Hem zou ik ook geld geven zodat hij kan stoppen. Mijn broer zou ook een mooi bedrag krijgen en verder zou ik vaker en langer op vakantie gaan.
Amazooi
30-12-2022 om 09:52
Een op de 1,8 miljoen of zoiets dat je wint? Nee, ik ga pas dromen als ik die dertig miljoen op de bank heb. Dan is er nog tijd genoeg.
AggressiveReindeer87
30-12-2022 om 09:52
er.is.maar.1.Pino schreef op 30-12-2022 om 09:42:
[..]
Goeie smaak in auto’s heb jij 😍 Als ik de jackpot zou winnen zou ik die nieuwe EV willen
Dank je , een landrover wil ik trouwens ook wel.. Als die ook hybride of electrisch te verkrijgen zijn...
Amazooi ik snap je maar je mag er toch over fantaseren, das leuk ...
Amazooi
30-12-2022 om 10:20
Phoebe1982 schreef op 30-12-2022 om 09:52:
[..]
Dank je , een landrover wil ik trouwens ook wel.. Als die ook hybride of electrisch te verkrijgen zijn...
Amazooi ik snap je maar je mag er toch over fantaseren, das leuk ...
Als je het niet heel, heel, heel erg vindt als je verliest en dus geen landrover kan kopen en daardoor in de put raakt, en het toch leuk vindt om mee te doen en daardoor een gezellige avond hebt is er geen probleem. Dit was een hele zin
Earlgreythee
30-12-2022 om 10:25
Netherfield schreef op 30-12-2022 om 08:47:
En elke week een massage.
Oeh ja, dat zou ik ook doen!
LostJellyfish83
30-12-2022 om 10:27
Amazooi schreef op 30-12-2022 om 09:52:
Een op de 1,8 miljoen of zoiets dat je wint? Nee, ik ga pas dromen als ik die dertig miljoen op de bank heb. Dan is er nog tijd genoeg.
Haha , ja maar iemand moet die een zijn he, dus waarom niet ik? Dromen en fantaseren is leuk
Moosey
30-12-2022 om 10:31
Ik moet wel een beetje grinniken om mensen die het willen investeren om te rentenieren. 30 miljoen! Dat krijg je zo al nooit op, lijkt me. Ik zou aan 5000 euro per maand echt ruim genoeg hebben als leefgeld. Dan maak ik maar 3 miljoen op tot aan mijn 94ste. Zeg dat je er de helft belasting over afdraagt en dat je nog een leuk huis koopt en wat reizen maakt en wat weggeeft. Dan kwam ik nog steeds niet over de 10 miljoen heen, denk ik.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.