Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar zou jij willen wonen als alles mogelijk was?

De titel zegt het al: waar zou jij willen wonen als álles mogelijk was.
En waarom natuurlijk 🌞


Regendrup.

Regendrup.

09-02-2022 om 11:09 Topicstarter

Ik zou zelf heel graag in Denemarken willen wonen. Al jarenlang heb ik een onverklaarbare liefde voor dat land, de taal, alles. 

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

09-02-2022 om 11:09

Lissabon 

In een klein appartementje in een grachtenpand in Amsterdam, en dan daarnaast een vrijstaand klein vakantiehuisje op de Veluwe.

Ik heb geen zin in verhuizen hoe dan ook, maar zou dit geen drempel zijn dan ga ik voor een boerderijhuis met een stukje grond (hoeft niet veel) of een flink huis in een landelijke streek. Iets van 300 m2 toch wel waar je ook enkele dieren kan houden.

Ik hoef geen 135 honden of katten zoals die Animal Hoarders die je de laatste tijd op TV ziet. Brr. Twee vind ik momenteel wel genoeg. En dan misschien wat boerderijdieren maar welke weet ik nog niet. Ik ga in elk geval flink wat groenten en fruit kweken.

Op de plek waar ik nu woon maar ik zou wel de huizen van m'n naaste buren opkopen en afbreken zodat ik meer groen om me heen krijg en de dan naaste buren op geluidsafstand zitten. Een van de burenhuisjes zou ik om laten bouwen tot wellness. 

Of ik zou op een kleine ranch in Texas willen wonen. Amerika is heilzaam voor m'n psyche, de uitgestrektheid en veel minder mensen bovenop elkaar. Maar m'n herinneringen hier achter moeten laten zou ik niet verdragen. 

op een Grieks eiland of Malta in een ijsblauwe villa aan zee of een prive strand. met 3 katten en een hond.

ik hou eilanden en op de een of andere manier voel ik mij erg verbonden met Malta & Griekenland , Malta is echt een klein eilandje met rotsachtig landschap en knal blauwe zee & ik heb een lichte obsessie met de Griekse mythologie vind het allebei prachtige landen. 
een beach house in Santa-Monica (L.A ) ,altijd als ik er ben voelt het als thuiskomen 

Een deel van het jaar hier in de buurt, aan de rand van het bos in een vrijstaand huisje. Een deel van het jaar in Rome, in een mooi appartement nabij het centrum.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

09-02-2022 om 12:01

In een vrijstaand huisje, midden in het bos, in Duitsland. 

In een boerderij (met rieten dak ), met voldoende grond voor meerder boerderijdieren en minimaal 2 paarden. Liefs in/aan het bos, met buren op ruime afstand.

Of een ruim huis met voldoende grond in Karinthië, bij voorkeur in een klein dorp. Maar niet te hoog in de bergen.

Gewoon lekker in mijn huidige huis.

Ik zou in mijn huidige woonplaats blijven, maar dan in een vrijstaande woning. En daarnaast zou ik een klein huisje in Erfurt kopen, die stad ben ik verliefd op geworden 10 jaar terug op vakantie 😉 En als er dan nog geld over is, een appartement in mijn lievelingsstad Rome ❤️

in een Hobbit House!! 

Regendrup.

Regendrup.

09-02-2022 om 12:31 Topicstarter

Sassenach schreef op 09-02-2022 om 12:27:

Gewoon lekker in mijn huidige huis.

Mooiste antwoord dit!

Nou ik woon hier prima maar zou wel ergens aan een mooi strand in een warmer land willen wonen.  Zodat je geen jas nodig hebt en op sandalen naar buiten kunt. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.