Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

OperaQueen schreef op 06-11-2024 om 20:20:

[..]

Weer een beschuldiging die nergens op slaat, jij komt over alsof jij het slachtoffer bent wat in dit geval sowieso niet zo is; ik wilde je een bericht sturen wat dus niet ging omdat je me blokkeerde dus wat zwam je nou over de kans niet krijgen om te reageren. Ik heb niet het gevoel dat ik kan praten met jou dus ik houd er ook mee op.

Excuses overige forummers; mijn poging om dit via prive uit te praten lukt niet omdat Brie me nog steeds die kans niet geeft. En ik wilde nog een poging doen omdat je mij ook een leuk mens leek...(Echt het gaat helemaal nergens over..Ik ben de boeman en ik weet nog steeds niet waarom aangezien dezen of genen alles uit zn verband lijkt te halen)

Aufwienerschnitzel..

Ontopic: ik ben verdrietig omdat het hier steeds meer viva achtig wordt.. Ik ga geloof ik maar een leven hebben ipv dat stomme geforum...

Je stuurde dat bericht onder een nieuwe naam maar toen ik wilde reageren stond er dat jij dat bericht had verwijderd en ik dus niet meer kon reageren. Geloof het of niet. 

Ik denk niet dat wij hier nog uit gaan komen samen. Ik reageer nu ook niet meer want ik weet niet meer hoe ik moet reageren.

Twinski schreef op 06-11-2024 om 20:21:

[..]

Door de levenservaring is mijn bedrading waarschijnlijk iets flexibeler geworden. Hoe harder de druk, des te beter ik terugveer oid. Externe druk blijft lastig, zeker als men de druk erop kan houden. Mentaal ontsnappen is dan moeilijk. Tijdelijke afleiding is toch ook al goed. Sommige verhalen zijn toch niet af, dus pak die momenten.

Dank je Twinski

er.is.maar.1.Pino schreef op 06-11-2024 om 20:31:

[..]

Dank je Twinski

Ik doe ook maar wat, maar zo te lezen    zijn wij in de fittie van een ander beland. Excuses voor de onderbreking.

k*t coronabenen 😭
Soms totaal geen last en nu ging het sporten vanmiddag al zo verrot… Legpress was stand 6 al erg pittig. Hartslag was ineens ook 160 op de crosstrainer ipv 135. Nou ja, dat kan. Maar het doet zo’n pijn nu. Kan het bijna niet eens omschrijven: soort minikrampjes maar dan op elke vierkante cm op mijn benen, vooral bovenbenen. 

SuzyQFive schreef op 06-11-2024 om 22:37:

k*t coronabenen 😭
Soms totaal geen last en nu ging het sporten vanmiddag al zo verrot… Legpress was stand 6 al erg pittig. Hartslag was ineens ook 160 op de crosstrainer ipv 135. Nou ja, dat kan. Maar het doet zo’n pijn nu. Kan het bijna niet eens omschrijven: soort minikrampjes maar dan op elke vierkante cm op mijn benen, vooral bovenbenen.

Heftig, ik weet wat je voelt. Als ik last heb masseer ik mijn benen licht met Arnica massageolie van Weleda. Het verwarmt de spieren en mede door de geur heeft het een ontspannende werking. Misschien doet het ook iets voor jou, sterkte!

SuzyQFive schreef op 06-11-2024 om 22:37:

k*t coronabenen 😭

Heb je al eens magnesiumolie of nog beter een bad met magnesiumkristallen geprobeerd?

Bij mij helpt dat echt. Of tenminste: die krampen zijn weg en de pijn is minder.

Twinski schreef op 06-11-2024 om 20:35:

[..]

Ik doe ook maar wat, maar zo te lezen zijn wij in de fittie van een ander beland. Excuses voor de onderbreking.

Bedankt voor de onderbreking!!

Ik voel me beroerd en ben bang dat ik werk moet afzeggen. Dat wil ik niet,  vandaag veel lastig geplande afspraken. Hopelijk trekt het de komende twee uur bij..

Ga morgen een korte citytrip doen met mijn moeder met de nachttrein. Maakt me verdrietig dat ik er zo tegenop zie. Ik heb de reis in eerste instantie afgewezen met allemaal argumenten en toen heeft ze me voor het blok gezet door het cadeau te doen. Terwijl de grootste reden is dat ik gewoon niet wil (al had ik meer redenen en heeft ze dat lekker weggewoven) en bang van voor ruzie want er zijn nog een hoop onuitgesproken zaken tussen ons. Vanuit mij in ieder geval. Maarja, misschien juist keertje goed. 

Dat is moeilijk en verdrietig Koettie.

wat een moeilijke situatie koettie. Hopelijk gaat het goed.

Koettie: 

En nou baal ik en ben ik ook verdrietig dat ik me gister puur uit emotie (ik ben helaas niet van ijzer) me heb laten gaan op het andere forum. Echt waarom, het is een forum en meningen zijn meningen... 

Koettie: lastig, sterkte 

Ach Koettie wat rot!

@Opera, ik kom niet meer daar, al jaren niet meer en mijn leven is er op vooruit gegaan. Ik heb echt soms ook veel gehad aan het andere forum maar ik hoef hier niet op mijn tenen te lopen.

stokstaart schreef op 07-11-2024 om 10:10:

Ach Koettie wat rot!

@Opera, ik kom niet meer daar, al jaren niet meer en mijn leven is er op vooruit gegaan. Ik heb echt soms ook veel gehad aan het andere forum maar ik hoef hier niet op mijn tenen te lopen.

Ik ook niet , behalve gister dus...  (Overigens op het topic wat je hardop niet zegt... Mjah Big brother is watching me everywhere.; sommige mensen zijn blijkbaar onder de indruk van de onzin die ook ik wel eens uitkraam...)

Ik werd verdrietig van het nieuws dat het bevolkingsonderzoek borstkanker nog steeds kampt met grote vertragingen .
Hierdoor overlijden op termijn tientallen vrouwen per jaar, wat anders
voorkomen had kunnen worden. Volgens het RIVM is er voorlopig geen zicht
op verbetering.

https://nos.nl/artikel/2543548-vertraging-borstkankeronderzoek-houdt-aan-tientallen-extra-sterfgevallen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.