Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.

gecondoleerd friezinnetje 

Auwereel

Auwereel

05-11-2024 om 21:08 Topicstarter

Sterkte Friezinnetje...

Auwereel

Auwereel

05-11-2024 om 21:09 Topicstarter

OperaQueen schreef op 05-11-2024 om 15:18:

Ik word weer even heel erg verdrietig van het gedrag naar mij toe van een paar forummers met wie ik een paar jaar heel veel contact had maar die mij al een tijd lang negeren na een discussietje/meningsverschil om niks. Met andere woorden, dat als smoes gebruiken om van mij een boeman te maken die ik niet ben. En ik heb het losgelaten, als zij daar blij van worden gaan ze hun gang maar, maar werd er net weer even mee geconfronteerd en das niet leuk. (Ik ben helaas niet van ijzer)

Friezinnetje gecondoleerd!

Ach wat naar zulk gedrag 

OperaQueen schreef op 05-11-2024 om 15:18:

Ik word weer even heel erg verdrietig van het gedrag naar mij toe van een paar forummers met wie ik een paar jaar heel veel contact had maar die mij al een tijd lang negeren na een discussietje/meningsverschil om niks. Met andere woorden, dat als smoes gebruiken om van mij een boeman te maken die ik niet ben. En ik heb het losgelaten, als zij daar blij van worden gaan ze hun gang maar, maar werd er net weer even mee geconfronteerd en das niet leuk. (Ik ben helaas niet van ijzer)

Friezinnetje gecondoleerd!

Waardeloos OperaQueen. Trek je er niks van aan. Het maar een forum.

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2024 om 13:01:

[..]

Waardeloos OperaQueen. Trek je er niks van aan. Het maar een forum.

Elk verhaal heeft 2 kanten

Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 13:29:

[..]

Dat is waar. Ik weet ook helemaal niet waar het over gaat hoor, maar elkaar een rotgevoel geven op een forum is niet leuk toch?

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2024 om 13:45:

[..]

Dat is waar. Ik weet ook helemaal niet waar het over gaat hoor, maar elkaar een rotgevoel geven op een forum is niet leuk toch?

nee absoluut niet, dan zet je iemand maar negeerstand. 

Trump. Daar word ik verdrietig van. 

Dolfje schreef op 06-11-2024 om 13:55:

Trump. Daar word ik verdrietig van.

Ik word verdrietig dat ik daar eigenlijk niet eens meer verdrietig van wordt...

Het is zo'n chaos in de wereld, dat ik merk dat ik er een beetje murw van raak. En dat vind ik niet prettig en eigenlijk behoorlijk verdrietig.

Ja dat is ook verdrietig. 

Duufje schreef op 06-11-2024 om 13:59:

[..]

Ik word verdrietig dat ik daar eigenlijk niet eens meer verdrietig van wordt...

Het is zo'n chaos in de wereld, dat ik merk dat ik er een beetje murw van raak. En dat vind ik niet prettig en eigenlijk behoorlijk verdrietig.

Dit..

Herfstappeltaart schreef op 06-11-2024 om 13:45:

[..]

Dat klopt.

van dingen die gebeuren op mijn werk. Maar eigenlijk vind ik het meest verdrietige dat ik er verdrietig om ben, het is maar werk tenslotte. Waarom raakt het me dan zo? En wat precies? Was ik maar anders bedraad!

Mijn werk. Ik heb mijn leven echt best oké voor elkaar en ben er ook best blij mee. Alleen op een of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om een leuke baan te vinden...

Broodjebrie schreef op 06-11-2024 om 13:29:

[..]

Maar als ik die kant niet gehoord heb omdat dezen of genen de zaak niet uit wilde praten dan wordt het lastig om te snappen, ik ben niet helderziend 
Anyway het is idd maar een forum maar toch werd en word ik er verdrietig van. (En dat is geen misdaad i.m.o)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.