Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Auwereel

Auwereel

03-10-2024 om 20:00 Topicstarter

Mooizo, SuzyQFive!

Ik kreeg zojuist een heel naar bericht van iemand, die ik gister nog gezien heb.. Ben me wezenloos geschrokken...
Zit ook echt ff te janken nu...

OperaQueen schreef op 05-10-2024 om 10:19:

Ik kreeg zojuist een heel naar bericht van iemand, die ik gister nog gezien heb.. Ben me wezenloos geschrokken...
Zit ook echt ff te janken nu...

Auwereel

Auwereel

05-10-2024 om 14:54 Topicstarter

wat verdrietig OperaQueen

OperaQ

OperaQueen schreef op 05-10-2024 om 10:19:

Ik kreeg zojuist een heel naar bericht van iemand, die ik gister nog gezien heb.. Ben me wezenloos geschrokken...
Zit ook echt ff te janken nu...

OperaQueen schreef op 05-10-2024 om 10:19:

Ik kreeg zojuist een heel naar bericht van iemand, die ik gister nog gezien heb.. Ben me wezenloos geschrokken...
Zit ook echt ff te janken nu...

Wat naar 

Dank allen, het gaat wel weer, de persoon in kwestie heeft er weinig aan als ik nou vreselijk in de deprie ga zitten maar het spookt de hele tijd door mijn hoofd.
Uit respect ga ik hier niet schrijven wat er gebeurd is.. (via pm)

Ik wil niet alle aandacht op mij vestigen maar het gaat helemaal niet.. Ik weet niet exact wat er gebeurd is, ik blijf er maar over malen.. (En de persoon in kwestie heeft genoeg aan hoofd dus behalve mijn medeleven en aanbod voor hulp ga ik mij zeker niet opdringen..)    Wel erg fijn dat dit topic er is trouwens..

OperaQueen schreef op 06-10-2024 om 11:39:

Ik wil niet alle aandacht op mij vestigen maar het gaat helemaal niet.. Ik weet niet exact wat er gebeurd is, ik blijf er maar over malen.. (En de persoon in kwestie heeft genoeg aan hoofd dus behalve mijn medeleven en aanbod voor hulp ga ik mij zeker niet opdringen..) Wel erg fijn dat dit topic er is trouwens..

Het klinkt heel heftig. Heb je iemand met wie je er over kunt praten? 

je mag altijd een pb-tje doen, OperaQ

Moyrrie schreef op 06-10-2024 om 12:00:

[..]

Het klinkt heel heftig. Heb je iemand met wie je er over kunt praten?

Ja gelukkig wel.. Al doe ik dat niet heel veel tot nu toe...

Thnx Friezinnetje!

knuffel en sterkte opera queen

Dat het initiatief in vriendschappen altijd van mijn kant moet komen  ik vraag mij zelf wel eens af als ik stop met initiatief nemen blijft de vriendschap dan wel bestaan? Ik word hier zo onzeker van.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.