Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Auwereel

Auwereel

10-09-2024 om 10:04 Topicstarter

Dat kan ik me voorstellen dat je daar beroerd van bent Lientje, twee zo kort op elkaar...

Vandaag is het precies 40 jaar geleden dat mijn vader overleed en kom ik erachter dat er zoiets bestaat als achterstallig verdriet. 

Lientje69 gecondoleerd en sterkte. 

Citroengraag schreef op 10-09-2024 om 10:10:

Vandaag is het precies 40 jaar geleden dat mijn vader overleed en kom ik erachter dat er zoiets bestaat als achterstallig verdriet.

Dank jullie  wel.  Citroengraag, ook sterkte gewenst. Dat herken ik ook wel idd. Ben jij erg het type van niet zeuren maar doorgaan en zo is het leven nu eenmaal? Want dat heb ik dus en dan krijg je dat soort dingen op een gegeven moment als een boemerang  terug.

Dikke huilbui. Gaat nergens om. In de winkel nog wel. Omdat het middel dat ik slikte tegen de stress en eindelijk iets had dat redelijk leek te werken uit de handel is genomen.

Knuffel lientje69

Vandaag 9/11- 11 september

Met als speciale benoeming, brandweerlieden/hulpverleners,  die hun eigen leven in gevaar brachten en offerden voor de slachtoffers.  

Zij die de trappen van het WTC opklommen recht op het gevaar af,  in de wetenschap misschien nooit meer omlaag terug te keren 

Ik maak me zorgen om een bekende die als vermist is opgegeven.
Hopelijk wordt ze snel in goede gezondheid gevonden 😔

Zilver_gray schreef op 16-09-2024 om 20:02:

Ik maak me zorgen om een bekende die als vermist is opgegeven.
Hopelijk wordt ze snel in goede gezondheid gevonden 😔

Wat heftig

Zilver_gray schreef op 16-09-2024 om 20:02:

Ik maak me zorgen om een bekende die als vermist is opgegeven.
Hopelijk wordt ze snel in goede gezondheid gevonden 😔

Och jeetje wat heftig. 

Heftig Zilvergray, hopelijk een goede afloop

Wat lief van jullie, dank jullie wel lieverds ❤️
Ik heb begrepen dat er een speciaal team met speurhonden gaat zoeken..

Heftig,  sterkte Silvergrey 

OnherkenbaarAnoniem schreef op 16-09-2024 om 20:59:

Heftig, sterkte Silvergrey

Lief! Thnks ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.