Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Dat mijn kleine meisje zichzelf zo in de weg zit met haar driftbuien. En dan doet ze zichzelf pijn uit frustratie. Ik probeer me vast te houden aan de uitspraak 'het is een fase'.

Taartjes schreef op 27-05-2024 om 18:45:

Dat mijn kleine meisje zichzelf zo in de weg zit met haar driftbuien. En dan doet ze zichzelf pijn uit frustratie. Ik probeer me vast te houden aan de uitspraak 'het is een fase'.

Verdrietig omdat mijn moeder op vakantie is op een waddeneiland, zou ze twee weken blijven en ik zou volgende week ook gaan maar ze valt nogal veel de laatste tijd en ze is daar dus ook weer gevallen. Ze heeft zoveel pijn dat ze liever naar huis gaat. Tuurlijk vind ik het niet leuk dat mijn trip nu niet doorgaat maar ik vind het vervelender voor haar. Ze wordt de laatste jaren enorm geconfronteerd met het feit dat ze ouder wordt en daar word ik soms best verdrietig van.

Auwereel

Auwereel

29-05-2024 om 14:50 Topicstarter

OperaQueen:

Mijn beste vriendin is afgelopen maand onverwachts overleden.
Buiten dat het mijn vriendin was heb ik meer dan 10 jaar samen met haar in haar bedrijf gewerkt.
Vandaag kreeg ik een bericht van haar oud-werkgever "of ze overleden was en zo ja hoe dan".
Buiten dat ik dit onbeschoft vind hebben deze mensen haar schofterig behandeld.
Ik heb overwogen een "niet zo aardig" bericht terug te sturen maar gun deze mensen mijn tijd en energie niet.
Schaamteloos volk is het

Sterkte Bren!

Sterkte allemaal! Heftige dingen.

Een van mm favo cliënten heeft kanker en behandelen is eigenlijk zinloos, kleine kans op genezing en hele zware behandelingen, die hij eigenlijk niet aankan. Maar de familie is nog zo positief en vind t lastig want wil ze geen hoop ontnemen maar wel voorbereiden op dat het toch allemaal niet haalbaar is. 

En dat een zorgmachtiging zo lang duurt. 

Auwereel

Auwereel

29-05-2024 om 18:24 Topicstarter

Sterkte allen met dit zwaar verdriet...

Heftige sessie bij de psycholoog gehad  hoop nadenk voer 

rooiekater schreef op 29-05-2024 om 19:17:

Heftige sessie bij de psycholoog gehad hoop nadenk voer

 

Bren schreef op 29-05-2024 om 15:10:

Mijn beste vriendin is afgelopen maand onverwachts overleden.
Buiten dat het mijn vriendin was heb ik meer dan 10 jaar samen met haar in haar bedrijf gewerkt.
Vandaag kreeg ik een bericht van haar oud-werkgever "of ze overleden was en zo ja hoe dan".
Buiten dat ik dit onbeschoft vind hebben deze mensen haar schofterig behandeld.
Ik heb overwogen een "niet zo aardig" bericht terug te sturen maar gun deze mensen mijn tijd en energie niet.
Schaamteloos volk is het

ik strooi even wat       rond voor iedereen die er een kan gebruiken

Her verdriet van mijn dochter. Rechtzaak gaat door omstandigheden  nog een hele tijd duren. En ze zit er al maanden zwaar doorheen.  Ik zit nu zelf ook te janken.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.