Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Broodjebrie schreef op 09-11-2023 om 19:16:

[..]

Ach lieverd het is ook een heftige situatie waar je in zit. Denk aan jezelf

Dank je  ik doe mijn best 

rooiekater schreef op 09-11-2023 om 19:54:

[..]

Dank je ik doe mijn best

 

Rooie kater   

Bij jou vergeleken voelt hetgeen  waar ik nu verdrietig  over  ben zo onbenullig.

Heb het gevoel het gewoon  nooit goed te kunnen  doen. 

Ik werd vandaag ook ineens overvallen door verdriet. Een familielid heeft kanker en is begonnen met chemo. Als ik terugkijk naar hoe deze persoon een paar maanden geleden was, en nu… Wat een verschil. Erg confronterend vind ik het.

MRI

MRI

09-11-2023 om 22:54

Gaza, moest erg hui

MRI

MRI

09-11-2023 om 22:54

Gaza, moest erg huilen

lientje69 schreef op 09-11-2023 om 22:23:

Rooie kater

Bij jou vergeleken voelt hetgeen waar ik nu verdrietig over ben zo onbenullig.

Heb het gevoel het gewoon nooit goed te kunnen doen.

Ook dat mag er zijn. Het is geen wedstrijd.

Jou gevoel is ook gewoon rot. Ook voor jou een dikke 

Malm schreef op 09-11-2023 om 22:52:

Ik werd vandaag ook ineens overvallen door verdriet. Een familielid heeft kanker en is begonnen met chemo. Als ik terugkijk naar hoe deze persoon een paar maanden geleden was, en nu… Wat een verschil. Erg confronterend vind ik het.

dat is ook confronterend. 

rooiekater schreef op 10-11-2023 om 06:45:

[..]

dat is ook confronterend.

Ik lees jouw topic ook, ik herken heel veel van wat je schrijft.

Malm schreef op 11-11-2023 om 17:08:

[..]

Ik lees jouw topic ook, ik herken heel veel van wat je schrijft.

emoties zijn rare dingen 

Verdrietig omdat mijn broer, zussen en ik echt een nare thuissituatie hadden.. 
Niet zozeer dat we dat meegemaakt hebben maar wél dat we er allemaal op latere leeftijd last van hebben (gehad). 
Dit besef/verdriet komt nu even heel erg binnen omdat het met broer niet goed gaat en ik eigenlijk denk dat het allemaal onverwerkte dingen zijn die hem nu dwars zitten en dat vind ik zo erg/naar voor hem 😔

HAHA!wait..what schreef op 13-11-2023 om 21:40:

Verdrietig omdat mijn broer, zussen en ik echt een nare thuissituatie hadden..
Niet zozeer dat we dat meegemaakt hebben maar wél dat we er allemaal op latere leeftijd last van hebben (gehad).
Dit besef/verdriet komt nu even heel erg binnen omdat het met broer niet goed gaat en ik eigenlijk denk dat het allemaal onverwerkte dingen zijn die hem nu dwars zitten en dat vind ik zo erg/naar voor hem 😔

Vriendinnetje is bipolair en gaat al langer slecht maar maandagochtend voorgevoel en gebeld en was ronduit suïcidaal. Haar behandelaar gebeld en nu uit de gevarenzone (de acute iig) maar god wat gun ik haar wat vrede en plezier in haar leven. Zo'n lief mens en zo weinig uitzicht op het leven wat ze wil. 

Mij maakt het dan weer blij dat je je vriendin zo goed aanvoelt en niet in de steek laat Koettie!

Normaal gesproken zouden de kinderen morgen naar ex gaan. Dit gaat gaat al een poosje niet door, maar aangezien het juridisch niet is dichtgetimmerd (en bedankt GI) is hij in de veronderstelling dat ik ze wel zal brengen. 
Heb hem van de week al nee verkocht, vandaag weer en net nog een keer de vraag.
Hij zit klaar om ze te ontvangen. Hij is onmogelijk en maakt mij het leven ontzettend zuur, maar dit vind ik dan wel weer heel verdrietig.
Hij blijft zo in zijn eigen gelijk hangen 😥

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.