Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Niet geslapen van de buikpijn, en weer ongesteld !
Ben al dik 50 +, dus dat mag wel stoppen.

zwaankip schreef op 16-10-2023 om 21:52:

Vandaag zou mijn kleinkindje 5j geworden zijn.
Ze overleed toen ze 3,5 maanden jong was...
De pijn blijft en zal de rest van mijn leven aanwezig blijven.

Daar kan ik mij gelukkig niets bij voorstellen. Drama voor de ouders ook. 

Tinydancer schreef op 17-10-2023 om 08:24:

Niet geslapen van de buikpijn, en weer ongesteld !
Ben al dik 50 +, dus dat mag wel stoppen.

Oh, dat herken ik. Dikke knuffel! Zelf heb ik tot mijn 56ste gemenstrueerd. 

Wat echt rot toch he! Ik had dan ook nog de pech om héél zwaar te menstrueren, mèt-  zoals jij -heel zware krampen/ kolieken.  Ik kan de keren niet meer tellen dat ik doorlekte.;

Heel veel moed en sterkte 

dank je wel, zwaankip ! 🌸

oudmaarnognietkoud schreef op 17-10-2023 om 21:28:

[..]

Daar kan ik mij gelukkig niets bij voorstellen. Drama voor de ouders ook.

Veel sterkte. 

Tinydancer schreef op 18-10-2023 om 11:37:

dank je wel, zwaankip ! 🌸

 

Layka.12 schreef op 18-10-2023 om 12:53:

[..]

Veel sterkte.

Dank je wel! 

ik werd even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik was op visite bij mensen hier verderop in het straatje en ze lieten hun fotoalbums zien. Het waren mooie albums maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat wij geen albums meer hebben. Die liggen bij onze moeder en daar hebben we geen contact meer mee. Ik weet niet eens of ze die nog heeft, misschien heeft ze die in een boze bui weggegooid. 

Broodjebrie schreef op 21-10-2023 om 22:10:

ik werd even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik was op visite bij mensen hier verderop in het straatje en ze lieten hun fotoalbums zien. Het waren mooie albums maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat wij geen albums meer hebben. Die liggen bij onze moeder en daar hebben we geen contact meer mee. Ik weet niet eens of ze die nog heeft, misschien heeft ze die in een boze bui weggegooid.

Herkenbaar  broodje brie. Is met mijn pleegkind  ook zo. Heeft maar een paar foto's. 

Broodjebrie schreef op 21-10-2023 om 22:10:

ik werd even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik was op visite bij mensen hier verderop in het straatje en ze lieten hun fotoalbums zien. Het waren mooie albums maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat wij geen albums meer hebben. Die liggen bij onze moeder en daar hebben we geen contact meer mee. Ik weet niet eens of ze die nog heeft, misschien heeft ze die in een boze bui weggegooid.

lientje69 schreef op 22-10-2023 om 06:16:

[..]

Herkenbaar broodje brie. Is met mijn pleegkind ook zo. Heeft maar een paar foto's.

Ja, hier hetzelfde.. 

Broodjebrie schreef op 21-10-2023 om 22:10:

ik werd even met mijn neus op de feiten gedrukt. Ik was op visite bij mensen hier verderop in het straatje en ze lieten hun fotoalbums zien. Het waren mooie albums maar tegelijkertijd realiseerde ik me dat wij geen albums meer hebben. Die liggen bij onze moeder en daar hebben we geen contact meer mee. Ik weet niet eens of ze die nog heeft, misschien heeft ze die in een boze bui weggegooid.

Heel herkenbaar. Ik heb helaas ook maar een handvol foto's. Rest heeft mijn vader vernietigd. Zeker nu ik zelf kinderen heb vind ik dat steeds moeilijker. voor jou!

Regendrup. schreef op 24-10-2023 om 21:07:

[..]

Heel herkenbaar. Ik heb helaas ook maar een handvol foto's. Rest heeft mijn vader vernietigd. Zeker nu ik zelf kinderen heb vind ik dat steeds moeilijker. voor jou!

Wat verdrietig. Voor jou ook een inmiddels heeft mijn vader contact met haar opgenomen maar tot nu toe nog geen reactie.

Wat erg voor jullie zeg… Zo heeft mijn ex ook bijna geen foto’s meer van toen hij klein was. Toen ze gingen verhuizen had zijn vader alle albums in een vuilniszak gedaan… toen is de verkeerde bij het afval gegaan.

Maar bij jullie speelt er dan veel meer verdrietigs… 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.