Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag verdrietig van?

Omdat ik verdrietiger ben dan ik passend vind bij het ergenissen-topic, een nieuw topic. Als iemand met een verdrietje zit dat geen eigen topic verdient, maar te verdrietig is voor het ergenissen-topic, huil hier uit.


Oh regendrup, zo naar!

Ach regendrup

regendrup 

Houden van is ook loslaten maar dat is gewoon kut. 

Auwereel

Auwereel

02-02-2023 om 20:07 Topicstarter

Dat zal wel een leegte geven, opeens een kat minder...

Broodjebrie schreef op 02-02-2023 om 18:19:

Ach regendrup

Moosey schreef op 02-02-2023 om 18:09:

Oh regendrup, zo naar!

rooiekater schreef op 02-02-2023 om 19:38:

regendrup

Houden van is ook loslaten maar dat is gewoon kut.

Auwereel schreef op 02-02-2023 om 20:07:

Dat zal wel een leegte geven, opeens een kat minder...

Dankjulliewel!

Het is heel naar. Echt een klotedag geweest. Maar ze keek me aan vanmiddag op een hele gekke manier en ik wist: Ik moet dit gaan stoppen. Volgens de dierenarts was dit ook het enige dat we nog voor d'r konden doen. Brak mijn hart. En ook dat de andere kat zo aan het zoeken en klagen is nu ze zijn altijd samen geweest. 

Regendrup. schreef op 02-02-2023 om 21:48:

[..]

[..]

[..]

[..]

Dankjulliewel!

Het is heel naar. Echt een klotedag geweest. Maar ze keek me aan vanmiddag op een hele gekke manier en ik wist: Ik moet dit gaan stoppen. Volgens de dierenarts was dit ook het enige dat we nog voor d'r konden doen. Brak mijn hart. En ook dat de andere kat zo aan het zoeken en klagen is nu ze zijn altijd samen geweest.

Ach Hoe verdrietig het ook is, het is beter zo Maar het blijft altijd zo rot als je die beslissing moet nemen. Ik was een paar jaar geleden met een familielid (alleenstaand) meegeweest naar de dierenarts. Haar huisdier was al oud en op, maar bleek nog zieker te zijn dan we dachten. Dus familielid zei al, het is klaar.. Maar ik had zo graag gehad dat ze zelf was gegaan en dat ik niet die beslissing voor haar had moeten nemen. Want wanneer neem je die beslissing.. 

Sterkte komende tijd

Sterkte Regendrup

Ah Regendrup Veel sterkte! Zo sneu voor je andere kat ook.. Hoop dat hij/zij er niet te lang last van heeft. Dat breekt toch ook je hart nog even extra

Regendrup, heel veel sterkte!
Zo verdrietig als je een diertje in moeten laten slapen.

sterkte

Auwereel

Auwereel

07-02-2023 om 17:00 Topicstarter

Het bericht dat er een pasgeboren baby onder het puin vandaan is gehaald in Syrië na de aardbeving. Wat inmens verdrietig. Ik huil niet snel bij nieuwsberichten, maar dit raakte me in mijn hart. Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar de still is al zo verdrietig...

Pasgeboren baby onder puin vandaan gehaald • Inmiddels acht Nederlanders vermist (nos.nl)

Ik ben al jaren en jaren bezig met menstruatieklachten. Eerst jaren pijn gehad, nu vooral mentaal onstabiel. Word zo geleefd door m'n cyclus en ben dat zooo zat. Van anticonceptie heb ik in het verleden veel last en bijwerkingen gehad en wilde ik echt nooit meer maar nu toch maar weer overwegen. Kan wel janken, ben er zo klaar mee.

Koettie schreef op 07-02-2023 om 17:56:

Ik ben al jaren en jaren bezig met menstruatieklachten. Eerst jaren pijn gehad, nu vooral mentaal onstabiel. Word zo geleefd door m'n cyclus en ben dat zooo zat. Van anticonceptie heb ik in het verleden veel last en bijwerkingen gehad en wilde ik echt nooit meer maar nu toch maar weer overwegen. Kan wel janken, ben er zo klaar mee.

Misschien ben je er al lang geweest hoor, maar de gyneacoloog? Zij/hij kan je echt wel helpen, met meer dan alleen AC.  Het is echt super naar.


@Auwereel, ik werd ook verdrietig van het nieuws. Zeker ook van Turkije maar vooral van de situatie in Syrie. Geen hulp, het vriest er en sneeuwt en ze hebben geen machines. Ze horen wel mensen onder het puin zitten en kunnen er dus niet bij. Daar moet ik echt niet over nadenken.

Auwereel schreef op 07-02-2023 om 17:00:

Het bericht dat er een pasgeboren baby onder het puin vandaan is gehaald in Syrië na de aardbeving. Wat inmens verdrietig. Ik huil niet snel bij nieuwsberichten, maar dit raakte me in mijn hart. Ik heb het filmpje nog niet gezien, maar de still is al zo verdrietig...

Pasgeboren baby onder puin vandaan gehaald • Inmiddels acht Nederlanders vermist (nos.nl)

Nou echt. Ik vind het ook echt niet nodig om het filmpje te bekijken. Zo hartverscheurend want ik las dat de navelstreng nog intact was, dat familie deze heeft moeten doorknippen om het kind naar een ziekenhuis te kunnen brengen. Moeder, vader en andere gezinsleden zijn overleden   wat een ellende.

Koettie schreef op 07-02-2023 om 17:56:

Ik ben al jaren en jaren bezig met menstruatieklachten. Eerst jaren pijn gehad, nu vooral mentaal onstabiel. Word zo geleefd door m'n cyclus en ben dat zooo zat. Van anticonceptie heb ik in het verleden veel last en bijwerkingen gehad en wilde ik echt nooit meer maar nu toch maar weer overwegen. Kan wel janken, ben er zo klaar mee.

Koettie helaas heel herkenbaar. Jaren mee rond gelopen, regelmatig gynaecoloog bezocht en altijd werd geroepen ga maar aan de pil. Mijn tip zou zijn laat je schildklierhormoon eens checken. Bij mij was dat de boosdoener en daar is in al die jaren nooit naar gekeken.


Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.