Huiskamer

Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Koettie
07-04-2025 om 17:27
Paar dagen vrij. Echt fijn want mn hoofd zit VOL. En op nippertje nog deze week urgentie kunnen regelen voor een cliënt, morgen bezichtiging en hij staat eerste. Echt hele intense casus en zou heel fijn zijn als het lukt!

Lichtbron
07-04-2025 om 18:02
Ik ben blij om het afgelopen weekend. Zaterdag een lekkere high tea met vriendinnen. Allemaal zelf gemaakte hapjes en gisteren de verjaardag van mijn zoon gevierd.. 🎉

Koettie
07-04-2025 om 22:27
Zo fijn thuiskomen in mn huisje. Voor paar dagen boodschappen in huis, lekker mealpreppen komende dagen. Morgen komt mn kledingkast dus dat gaat een hoop schelen als alles erin zit. Woensdag in elkaar zetten met vriend. Morgen de kasten in de huiskamer indelen, vrienden hebben gewoon alles erin gezet dus morgen alles eruit en even op goede plekken en alles bij elkaar. En de plantjes voor het balkon verpotten. Hopelijk is mn fiets mogen of woensdag ook klaar, dan kan ik nog wat dingen scoren en even langs verschillende kringlopen om te snuffelen. Heerlijk even rommelen komende dagen. En zaterdag kleine housewarming borrel!

lientje69
08-04-2025 om 02:24
Wat onwijs fijn Koettie! Na alle stress het afgelopen jaar nu lekker bijkomen. Veel geluk gewenst in je nieuwe huisje!

Bakblik
08-04-2025 om 07:19
Hier zijn we helemaal blij. Dochter zit in haar 2e revalidatietraject voor de neurologische problemen die na een covidbesmetting in 2022 waren ontstaan. Na 10 maanden ploeteren en oefenen kan ze eindelijk weer een paar seconden op 1 been staan.
Op de top van de klachten liep ze met krukken, omdat een normale stap zetten al te lang "op 1 been staan was".
Zo blij mee!

Loulou39
08-04-2025 om 12:26
Bakblik schreef op 08-04-2025 om 07:19:
Hier zijn we helemaal blij. Dochter zit in haar 2e revalidatietraject voor de neurologische problemen die na een covidbesmetting in 2022 waren ontstaan. Na 10 maanden ploeteren en oefenen kan ze eindelijk weer een paar seconden op 1 been staan.
Op de top van de klachten liep ze met krukken, omdat een normale stap zetten al te lang "op 1 been staan was".
Zo blij mee!
Jeetje wat heftig!
Ik ben blij voor jullie 🌸

lientje69
08-04-2025 om 20:42
Ik ben blij dat ik me een stuk beter voel dan de afgelopen dagen. Wil nog steeds te veel te snel maar vandaag is een goed begin. Voel me bijna weer mijn oude zelf!

Bakblik
08-04-2025 om 20:55
lientje69 schreef op 08-04-2025 om 20:34:
Wat onwijs fijn Bakbik! Hopelijk knapt ze nog verder op.
Dank je! Het gaat heel langzaam maar we zien nog steeds iedere week vooruitgang. We zetten telkens een stip op de horizon waar we naartoe werken. Soms met tussendoelen. Eerst de krukken in de kast, dat op 1 been staan was ook een doel. Vanochtend in uitgeruste toestand ging dat goed nu ze moe is niet meer. Even kijken wat het morgen doet. We zijn blij dat het vandaag lukte dan is er hoop dat het goed komt.

Bakblik
08-04-2025 om 20:55
lientje69 schreef op 08-04-2025 om 20:42:
Ik ben blij dat ik me een stuk beter voel dan de afgelopen dagen. Wil nog steeds te veel te snel maar vandaag is een goed begin. Voel me bijna weer mijn oude zelf!

lientje69
08-04-2025 om 21:01
Bakblik schreef op 08-04-2025 om 20:55:
[..]
Dank je! Het gaat heel langzaam maar we zien nog steeds iedere week vooruitgang. We zetten streefde een stip op de horizon waar we naartoe werken. Soms met tussendoelen. Eerst de krukken in de kast, dat op 1 been staan was ook een doel. Vanochtend in uitgeruste toestand ging dat goed nu ze moe is niet meer. Even kijken wat het morgen doet. We zijn blij dat het vandaag lukte dan is er hoop dat het goed komt.
Vaak gaat het in de ochtend beter dan in de middag. Bij ons in de reva nemen de fysiotherapeuten de zwaardere patiënten ook altijd in de ochtend. De middag is dan voor de nog wat aansterken en puntjes op de i patiënten.
Ik duim voor jullie!

Bakblik
08-04-2025 om 21:04
lientje69 schreef op 08-04-2025 om 21:01:
[..]
Vaak gaat het in de ochtend beter dan in de middag. Bij ons in de reva nemen de fysiotherapeuten de zwaardere patiënten ook altijd in de ochtend. De middag is dan voor de nog wat aansterken en puntjes op de i patiënten.
Ik duim voor jullie!
Lief! Dank je!

stokstaart
09-04-2025 om 17:00
Ik heb vandaag een presentatie gegeven.
Op mijn opleiding jaren terug dook ik dan achter een A4tje en las huilend voor wat er stond.
Nu stond ik daar gewoon, niet eens belachelijk zenuwachtig. Ik had wel een spiekbriefje en vond het super spannend maar ik ben blij en het was ook leuk om te doen.
Verschil is dat het vandaag voor mensen waren die geen enkel idee hebben wat ik doe op mijn werk en het ging over wat ik doe op mijn werk. Plus, ik werd niet beoordeeld. Maar goed, het is toch spannend maar niet meer black-out, jankend spannend.