Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Er staat een stroopwafelcake in de oven. Vroeger bakte ik elke week. De laatste 10 jaar heb ik daar geen energie meer voor.  Nu verplichte rust en ik verveel me dus aan het bakken  geslagen.

lientje69 schreef op 06-04-2025 om 10:28:

[..]

Heerlijk daar. Ik wou er dinsdag heen maar het gaat nog niet goed genoeg na mijn ingreep. Dus moet het helaas uitstellen.

oh jammer! 

lientje69 schreef op 06-04-2025 om 10:33:

Er staat een stroopwafelcake in de oven. Vroeger bakte ik elke week. De laatste 10 jaar heb ik daar geen energie meer voor. Nu verplichte rust en ik verveel me dus aan het bakken geslagen.

lekker!!

lientje69 schreef op 06-04-2025 om 10:33:

Er staat een stroopwafelcake in de oven. Vroeger bakte ik elke week. De laatste 10 jaar heb ik daar geen energie meer voor. Nu verplichte rust en ik verveel me dus aan het bakken geslagen.

Lekker, eet smakelijk straks!

Blij word ik dit weekend van de zon. Veel buiten en binnen puzzelen. Dat laatste is een nieuwe verslaving.

Dolfje schreef op 06-04-2025 om 10:26:

[..]

Texel

Super! 👍️

Rondje gewandeld met manlief. Heel veel ganzen gezien.

IMG-1843.jpg

Rondje gewandeld met mijn man, heel veel vlinders gezien, de eerst bonte zandoogjes van het seizoen.

Netherfield schreef op 06-04-2025 om 16:14:

Rondje gewandeld met manlief. Heel veel ganzen gezien.

IMG-1843.jpg

In de Onlanden? 

Hier ook 10 km gelopen.  Ganzen,  futen,  kieviten,  fazanten.  

IMG-20250406-161108.jpg

Als je ver inzoomt zou je een kievit moeten zien...!

Ik zag vandaag voor het eerste deze week een lieveheersbeestje 🐞. Daar kan ik zo blij van worden. Sowieso doet deze zon al weken me heel veel goed. Voor de natuur mag het in de nachten best wel weer gaan regenen.. 

P1010085.jpg

wij zagen een keep

Mijn eettafel staat voor het raam, elk voorjaar is het genieten van de boom die in bloei staat. Plissé gordijnen omhoog en genieten, van het bloemenfestijn. 😍

10304-malus-baccata-street-parade-4-600x600.jpg?v=1716480345&width=713

Cadeau voor man geregeld. Fikse korting op mijn kpn abonnement geregeld.   En de nieuwe gordijnen opgehaald. 

Over ganzen: het is hier bijna een prestatie om ze NIET te zien hahaha. Het stikt overal van de ganzen. Geen grasveld te bekennen zónder.

Ik zag een grutto en lees daarna in de krant dat grutto's  die hier landen een reis van 10.000 km achter de rug hebben.      
En twee hazen in het veld gezien.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.