Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
MissHolmes
03-12-2024 om 08:34
Koettie schreef op 03-12-2024 om 05:56:
Kreeg gister een hele vage mail van hypotheekadviseur van ex dus moest twee keer om verduidelijking vragen maar ze zeggen dat ik deze week het bindende aanbod van ex kan verwachten en dan kan ik eindelijk een hypotheek aanvragen! Eigenlijk drie weken te laat maar hoop dat verkoper me nog niet zat genoeg is!
Wat een goed nieuws! Ik duim ook mee!
Moosey
03-12-2024 om 09:18
en als je donderdag nog niks heb gekregen alvast beginnen met zeuren Koettie, niet wachten tot vrijdag want dan krijg je het niet meer voor het weekend. Ik duim ook!
SombraOnline
03-12-2024 om 11:24
Afspraak met psychiater kunnen verzetten, dus ik kan donderdag weer anderhalve week naar vriend toe. We zijn nog niet eens zo heel lang samen, maar we zijn al een toekomst samen aan het plannen.
En hopelijk krijg ik snel antwoord van zijn gemeente, dan krijg ik eindelijk de plattegrond van zijn huis en kan ik beginnen met opnieuw inrichten.
Koettie
03-12-2024 om 19:36
Moosey schreef op 03-12-2024 om 09:18:
en als je donderdag nog niks heb gekregen alvast beginnen met zeuren Koettie, niet wachten tot vrijdag want dan krijg je het niet meer voor het weekend. Ik duim ook!
Had woensdag in mn hoofd. Ze mailde vandaag dat de taxatie verlopen is omdat het al zolang duurt dus geen idee of dat nou weer effect heeft op de wachttijd..
Maar goed, verkoper is akkoord met verlenging tot 30-12. Dus meer tijd!
Auwereel
03-12-2024 om 19:39
Koettie schreef op 03-12-2024 om 19:36:
[..]
Had woensdag in mn hoofd. Ze mailde vandaag dat de taxatie verlopen is omdat het al zolang duurt dus geen idee of dat nou weer effect heeft op de wachttijd..
Maar goed, verkoper is akkoord met verlenging tot 30-12. Dus meer tijd!
🤞ik hoop dat het snel lukt, ver voor de 30e!
Netherfield
04-12-2024 om 06:52
Bedenk me net dat dochter en ik op 1 na, alle Sinterklaascadeaus in stenen winkels in mijn dorp heb gekocht. Met terugwerkende kracht vind ik dat goed van onszelf!
GroenTuintje
04-12-2024 om 07:41
Netherfield schreef op 04-12-2024 om 06:52:
Bedenk me net dat dochter en ik op 1 na, alle Sinterklaascadeaus in stenen winkels in mijn dorp heb gekocht. Met terugwerkende kracht vind ik dat goed van onszelf!
Ik moest deze even 2x lezen , ik dacht dat je alle cadeaus hadden opgekocht in je dorp
Moosey
04-12-2024 om 08:35
Van een Spaans-sprekende meneer in de trein die met een donkere hese stem korte kalme telefoongesprekjes voert. Ik versta er niks van maar het klinkt prachtig
Bellebelle
04-12-2024 om 16:45
Moosey schreef op 04-12-2024 om 08:35:
Van een Spaans-sprekende meneer in de trein die met een donkere hese stem korte kalme telefoongesprekjes voert. Ik versta er niks van maar het klinkt prachtig
Mooi hè? Als iemand een mooie stem heeft, hoor ik er sowieso niets van. Idem voor mensen die Oxford Engels spreken.
Ik werd vandaag blij van mezelf. Ik heb mijn huis schoongemaakt, een was gedaan, gezellig gaan lunchen met de kinderen die toevallig allebei thuis waren vandaag (normaal zitten ze op school). Nu nog even wat werk dingen aan het doen. Soms heb ik echt werkelijk nergens zin in op mijn vrije dag of heb ik er geen energie voor, maar nu stond ik kennelijk aan.
lientje69
04-12-2024 om 16:54
Flink sportief bezig geweest vandaag. Eerst het paard getraind en later nog drie kwartier gezwommen.
Anfisa
04-12-2024 om 17:04
Complimenten gehad van een collega die ik zelf hoog heb zitten, daar ben ik stiekem (nu niet stiekem) best blij mee. Ik werk nog niet zo lang in het team en ik heb soms het gevoel dat ik maar wat doe (wel zo goed mogelijk). En ook leuk om te horen dat ik in het team pas. Dat klopt ook wel, ik voel me erg prettig in het team. Alles loopt en ik heb energie over.
Zo fijn om zoveel stabiliteit en positiviteit te ervaren na toch wat lastige jaren met therapie ed. Even een hoera moment.
Beterlaat2021!
04-12-2024 om 17:28
"Blij" dat ik na de sfeervolle uitvaart mijn éigen zwarte jas teruggevonden heb tussen ál die zwarte jassen....
Broodjebrie
04-12-2024 om 17:38
ik ben blij dat ik vanmiddag onverwacht meer vrije tijd had. Kon eindelijk weer wat eens in huis doen. Net gekookt en gelijk de voorraadkast eens uitgemest. Ik wilde ook nog een start maken met de kerstversiering maar dat schuif ik door naar morgen.
MissHolmes
05-12-2024 om 07:46
Lees net op nu.nl het weerbericht compleet in rijm
Ook blij omdat ik weer een heerlijk overnight receptje voor mijzelf gemaakt had
rionyriony
05-12-2024 om 17:58
De planten zijn wel blij. Zelfs die op hun wintervakantieplek.
De hertenkop van bont is mooi. Hij is wel minstens 60 cm en kijkt vanaf de muur de kamer in. Hij is van zachtwit, aan zijn borst langharig bont (pluche maar net echt) met een kortharig beige gezicht, echt lijkende donkere ogen en een donkerbruin gewei. Uiteraard heeft hij nooit geleefd. Hij was lekker voordelig. Hij zit niet echt stevig in elkaar maar zolang je hem niet aanraakt hoeft dat ook niet.
Leuk, nu een kerstfilm met Lacey Chabert op RTL-8