Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Gefeliciteerd Holmes!

MissHolmes schreef op 02-12-2024 om 14:34:

Heel erg leuk nieuws gekregen; ik krijg een contract bij de thuiszorg waar ik afgelopen 2 maanden een proefplaatsing had. Ben superblij!!

Gefeliciteerd! 

Dank allen 😊!

Super, MissHolmes

Mijn poes ( Siamees)heeft naar het zich nu laat aanzien toch besloten om gebruik te maken van haar gloednieuwe vierde mandje. Dit mandje is verreweg het warmst in ieder geval.Misschien dat verwarming nu snachts van 17,5 weer naar 15 graden kan.

kerst schreef op 02-12-2024 om 17:51:

Super, MissHolmes

Mijn poes ( Siamees)heeft naar het zich nu laat aanzien toch besloten om gebruik te maken van haar gloednieuwe vierde mandje. Dit mandje is verreweg het warmst in ieder geval.Misschien dat verwarming nu snachts van 17,5 weer naar 15 graden kan.

Bedankt 😊

Gefeliciteerd  MissHolmes!

lientje69 schreef op 02-12-2024 om 18:54:

Gefeliciteerd MissHolmes!

Thnx 😊

Gefeliciteerd met je contract MissHolmes!

gefeliciteerd MissHolmes

Jullie ook bedankt 😊

Gefeliciteerd MissHolmes, wat een fijn nieuws Fijn dat de proefplaatsing zo goed heeft uitgepakt voor je! 
1.5 jaar geleden had ik hetzelfde, ook nog steeds heel blij mee

Oh ik word vandaag (nu eigenlijk) heel blij van het op de bank zitten met thee in mijn nieuwe theeglas (van de Action 😅). Een heel groot en redelijk dik glas is het. Kan lekker veel in haha! 😍

HAHA!wait..what schreef op 02-12-2024 om 20:48:

Gefeliciteerd MissHolmes, wat een fijn nieuws Fijn dat de proefplaatsing zo goed heeft uitgepakt voor je!
1.5 jaar geleden had ik hetzelfde, ook nog steeds heel blij mee

Oh ik word vandaag (nu eigenlijk) heel blij van het op de bank zitten met thee in mijn nieuwe theeglas (van de Action 😅). Een heel groot en redelijk dik glas is het. Kan lekker veel in haha! 😍

Ja ben ook erg blij! De 1e weken twijfelde ik echt wel maar inmiddels word ik echt wel blij van dit werk. En ik ben na 2 bedrijven waar ik zo ongeveer moest smeken om werk ook heel erg blij dat een bedrijf mij wil...

MissHolmes schreef op 02-12-2024 om 22:27:

[..]

Ja ben ook erg blij! De 1e weken twijfelde ik echt wel maar inmiddels word ik echt wel blij van dit werk. En ik ben na 2 bedrijven waar ik zo ongeveer moest smeken om werk ook heel erg blij dat een bedrijf mij wil...

Fijn, een gevoel van waardering. Heel belangrijk ook! Heb je daarnaast nu nog een uitkering? 

Veel (werk)plezier in ieder geval! 

Kreeg gister een hele vage mail van hypotheekadviseur van ex dus moest twee keer om verduidelijking vragen maar ze zeggen dat ik deze week het bindende aanbod van ex kan verwachten en dan kan ik eindelijk een hypotheek aanvragen! Eigenlijk drie weken te laat maar hoop dat verkoper me nog niet zat genoeg is! 

Ik duim voor je Koettie!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.