Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van ‘Dwars door de lage landen’. Net drie afleveringen achter elkaar gekeken, mooie tv. 

van de lage benzineprijs in België en van het mooie huisje wat we gehuurd hebben in een prachtige omgeving ♥️

Ik ben blij dat ik in goede gezondheid weer een jaar ouder ben geworden vandaag. En om dat te vieren heb ik deze hele week vrij genomen  om elke dag iets “leuks” voor mezelf te gaan doen

Zilver_gray schreef op 19-11-2024 om 06:48:

Ik ben blij dat ik in goede gezondheid weer een jaar ouder ben geworden vandaag. En om dat te vieren heb ik deze hele week vrij genomen om elke dag iets “leuks” voor mezelf te gaan doen

Gefeliciteerd!! Wat een goed idee, geniet van je week 

Broodjebrie schreef op 18-11-2024 om 22:28:

van de lage benzineprijs in België en van het mooie huisje wat we gehuurd hebben in een prachtige omgeving ♥️

Geniet van je vakantie  broodjebrie!

Ik ben blij dat ik in goede gezondheid weer een jaar ouder ben geworden vandaag. En om dat te vieren heb ik deze hele week vrij genomen om elke dag iets “leuks” voor mezelf te gaan doen

Gefeliciteerd  en veel plezier!

Gefeliciteerd Zilvergray

Broodjebrie schreef op 18-11-2024 om 22:28:

van de lage benzineprijs in België en van het mooie huisje wat we gehuurd hebben in een prachtige omgeving ♥️

Fijne vakantie BroodjeBrie en voor je naar huis gaat nog even goed volgooien die tank!

Jaaa dank jullie wel! Lief!  
Ben klaar wakker en helemaal hyper 

Gefeliciteerd Zilver_Gray!

Gefeliciteerd en weer een gezond jaar gewenst!

Leuk idee veel plezier deze week.

Herfstappeltaart schreef op 19-11-2024 om 07:19:

[..]

Fijne vakantie BroodjeBrie en voor je naar huis gaat nog even goed volgooien die tank!

Dank je wel! Ga ik zeker doen haha

@ Dolfje en Tuinfluiter jullie ook bedankt 
Iedereen een fijne dag gewenst 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.