Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Dat ik lekker heb gezwommen met kleuter. Ik verdring wel even het gezeur om een patatje. Ik had al beloofd dat we vanavond pannenkoeken gingen eten, dus nee bleef nee. Ze heeft goed haar best gedaan met het oefen uurtje. Alleen het gat is nog een probleem. Ze pakt de boven kant eerst vast en gaat er daarna doorheen. De Sint gaat dus eens kijken naar duik speelgoed. Onderwater gaan is het probleem verder niet, maar er zwemmend doorheen dus wel. Man is nog steeds niet thuis, dus ik ga er van uit dat hij een leuke middag heeft en leuke mensen heeft ontmoet. Daar wordt ik ook blij van, want dat doet hem goed.

samen met buuf en haar dochter naar tuincentrum geweest. Heerlijk bij alle kerst langs, bakje thee daar gedronken. 

Blij dat zoon vandaag mail kreeg dat hij geslaagd is voor een cursus en nu dus weer een certificaat kan toevoegen aan zijn diplomamap.
Weer een stukje verder om zijn bedrijf op te bouwen. 
Ga met de middelen die ik in huis heb proberen extra feestelijk te komen dan maar. Nu nog ergens taart halen gaat niet meer lukken en morgen heeft hij de start van deel 2. Dan is hij zelf niet thuis als ik dan gebak haal. 😂

Terugdenkend aan vandaag: alle knuffels (hugs) die ik heb gekregen. 
Het was niet alleen de hoogbejaarde vrouw in de kerk die me elke zondagochtend een omhelzing geeft en oprecht blij is me te zien of mijn goede vriendin vanavond, maar het was vandaag echt de één na de ander. Een groot deel door vrouwen in de kerk die ik amper of niet ken of weinig heb gesproken (vooral door taalbarrières). Dat in combinatie met het onverwachte en goede gesprek van vanochtend. 

Ik ben normaal gesproken helemaal niet zo knuffelig, maar achteraf gezien was dit toch wel erg fijn. Soms besef je zelf inderdaad niet goed wat je mist of waar je behoefte aan hebt. 

Dat ik mijn auto weer terug heb. Iemand was er per ongeluk tegenaan gebotst toen de auto geparkeerd stond. Hij heeft meer dan een week bij het schadeherstelbedrijf gestaan en vandaag ik kon 'm eindelijk weer ophalen. De vervangauto reed toch niet zo lekker. En als kers op de taart was de auto van binnen en van buiten helemaal gepoetst.

1 van mijn katten was drie dagen kwijt.  Naar buiten gegaan en geen idee waar ze was. Maar vanmiddag kwam ze opeens weer binnen wandelen, ik ben echt zo enorm blij !   

Vanaf nu heeft ze huisarrest 

Wat fijn strijkstok! Ze zal wel veel slapen de komende dagen.

Grindelwald schreef op 18-11-2024 om 18:00:

Wat fijn strijkstok! Ze zal wel veel slapen de komende dagen.

Dat denk ik ook, ze is doodmoe 

wat fijn strijkstok

Strijkstok schreef op 18-11-2024 om 17:36:

1 van mijn katten was drie dagen kwijt. Naar buiten gegaan en geen idee waar ze was. Maar vanmiddag kwam ze opeens weer binnen wandelen, ik ben echt zo enorm blij !

Geschrokken van het vuurwerk? Weet niet hoe het bij jullie is, maar bij vlagen is het hier een enorm geknal. Misschien beter om je kat binnen te houden?

Strijkstok schreef op 18-11-2024 om 17:36:

1 van mijn katten was drie dagen kwijt. Naar buiten gegaan en geen idee waar ze was. Maar vanmiddag kwam ze opeens weer binnen wandelen, ik ben echt zo enorm blij !

😅

Ik had net echt een lekkere mandarijn. Goed te pellen, zoet en geen pitten.

Dolfje schreef op 18-11-2024 om 19:12:

Hahaha, dat kan zo fijn zijn inderdaad: klein geluksmomentje 😁

Dolfje schreef op 18-11-2024 om 19:12:

Blijft altijd spannend, je weet van te voren nooit wat je precies krijgt (nat als bij bonbons…)

Leuke romantische kerstfilm, los geïnspireerd op Two Weeks Notice.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.