Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

BlairW schreef op 07-11-2024 om 15:44:

Dank allemaal!
Pijn valt mee gelukkig. Enige nadeel is dat het jeukt onder de pleister en ik kan er niet krabben, want open wond.

Nog even hierop verder gaan. Inmiddels is het al echt mooi aan het helen gelukkig! Heb de pleister er niet meer op, tenzij ik naar buiten moet. Wond is mooi droog en wond wordt ook al minder diep. Gaat de goede kant op gelukkig!

BlairW schreef op 13-11-2024 om 15:22:

[..]

Prachtig hè! Zo mooi hoe dat veranderd in deze tijd van het jaar

Schitterend. En dat aan de rand van de stad, vlakbij mijn huis. Ik was al een tijdje niet meer in dat bos geweest en ik was vergeten hoe mooi het was.

BlairW schreef op 13-11-2024 om 15:36:

[..]

Nog even hierop verder gaan. Inmiddels is het al echt mooi aan het helen gelukkig! Heb de pleister er niet meer op, tenzij ik naar buiten moet. Wond is mooi droog en wond wordt ook al minder diep. Gaat de goede kant op gelukkig!

Fijn!

BlairW schreef op 13-11-2024 om 15:21:

[..]

We gaan naar Europapark. Zijn er al vaker geweest, die vrienden nog niet. Normaal zitten we gewoon in een gasthuis in het dorp, maar nu wilden we graag in een hotel van het park. Er zijn wat goedkopere hotels en hele dure. Die dure waren geen optie zeg maar We hebben nu een hotel met directe ingang naar het park en vanuit de kamer uitzicht op het park. We gaan 5 nachten, 3 dagen naar het park en 1 dag waterpark. De dag dat we aan komen gaan we lekker zwemmen in de hotels, want je mag ook bij de andere hotels zwemmen en naar de sauna. Dus even uitzoeken welke het beste zwembad heeft haha! Ik heb er echt zoveel zin in!

Oh, heerlijk! Ik wil ook een keertje naar Europapark, lijkt me gaaf. Veel plezier alvast.

GroenTuintje schreef op 13-11-2024 om 15:20:

[..]

Hier beginnen ze juist dus ik zit nog wel even in het lawaai en rommel..

Ik woon in een " nieuwbouw wijk" we wonen hier al 20 jaar en er wordt nog steeds gebouwd. Vandaar dat ik zo blij ben dat dat bepaalde stuk bijna klaar is.

BlairW schreef op 13-11-2024 om 15:21:

[..]

We gaan naar Europapark. Zijn er al vaker geweest, die vrienden nog niet. Normaal zitten we gewoon in een gasthuis in het dorp, maar nu wilden we graag in een hotel van het park. Er zijn wat goedkopere hotels en hele dure. Die dure waren geen optie zeg maar We hebben nu een hotel met directe ingang naar het park en vanuit de kamer uitzicht op het park. We gaan 5 nachten, 3 dagen naar het park en 1 dag waterpark. De dag dat we aan komen gaan we lekker zwemmen in de hotels, want je mag ook bij de andere hotels zwemmen en naar de sauna. Dus even uitzoeken welke het beste zwembad heeft haha! Ik heb er echt zoveel zin in!

Klinkt leuk!

SombraOnline schreef op 13-11-2024 om 16:16:

[..]

Oh, heerlijk! Ik wil ook een keertje naar Europapark, lijkt me gaaf. Veel plezier alvast.

Zeker doen! Is echt zo de moeite waard mocht je tips willen mag je me altijd een bericht sturen.

Dolfje schreef op 13-11-2024 om 16:21:

[..]

Klinkt leuk!

Kijk er ook zo naar uit! Ben er al vaker geweest, maar nu dus met mensen die het nog niet kennen en ook 2 kids. Leuk voor onze dochter ook. Die gaan vast met z’n drieën op pad in het park, kunnen wij lekker een drankje op het terras doen 

Bellebelle schreef op 13-11-2024 om 15:46:

[..]

Schitterend. En dat aan de rand van de stad, vlakbij mijn huis. Ik was al een tijdje niet meer in dat bos geweest en ik was vergeten hoe mooi het was.

Heerlijk! Ik woon vlak langs een grote rivier, ook aan de rand van onze stad. Loop zo de dijk op en ook de polder in. Daar zie je het ook al helemaal verkleuren. Erg fijn als je zo de natuur in kan vanuit je huis

BlairW schreef op 13-11-2024 om 16:46:

[..]

Heerlijk! Ik woon vlak langs een grote rivier, ook aan de rand van onze stad. Loop zo de dijk op en ook de polder in. Daar zie je het ook al helemaal verkleuren. Erg fijn als je zo de natuur in kan vanuit je huis

Ik ben sinds corona vooral ook zo blij dat ik aan een park woon en zo kan wandelen zonder echt eerst een stuk de wijk of stad uit te moeten. 

Blij dat ik de afgelopen dagen vrijwel alles heb kunnen afvinken wat op mijn lange to do lijst stond.
1 dingetje was o.a. mijn sportregime weer volledig oppakken. En dat is goed gelukt. Hele schema nu al een aantal keren kunnen afronden zonder te smokkelen of eerder af te haken. Daarbij ook de afgelopen twee weken nul snaaimomenten gehad, of in ieder geval niet aan toe gegeven.

Kortom, mezelf goed kunnen motiveren en geen probleem met discipline. Dat was al weer even geleden en ik had daar (in mijn hoofd) last van. Blij dus dat ik die cirkel nu weer even heb kunnen doorbreken. Zal vast wel weer een minder moment komen. Zit in de overgang en vermoed dat dat er ook best wat mee te maken kan hebben.

Dolfje schreef op 13-11-2024 om 17:54:

[..]

Ik ben sinds corona vooral ook zo blij dat ik aan een park woon en zo kan wandelen zonder echt eerst een stuk de wijk of stad uit te moeten.

Toen was het inderdaad helemaal fijn! Het is heerlijk om de natuur zo dichtbij te hebben vind ik. Bekenden van ons wonen midden in een grote stad en moeten inderdaad echt een stuk rijden om de natuur in te gaan. Lijkt me vreselijk. Ik kan hier de ene kant op en dan loop ik met 2 minuten onze stad uit, de andere kant op is het 25 minuten lopen naar het centrum (en dat kan over de dijk of door de stad). Op iets meer dan een kilometer lopen heb ik een supermarkt. Ik kan hier echt alles lopend doen eigenlijk

ja hier loop je ook zo de natuur in heerlijk. Ik zou ook niet meer midden in de drukte willen wonen.

ik woon wel in een grote plaats maar deze stad ligt wel middenin een groot natuurgebied dus als ik de natuur in wil ben ik hooguit 10 minuten aan het rijden. Heerlijk!!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.