Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Yumi schreef op 10-11-2024 om 18:12:

[..]

Ik las het net, ondanks de noodverordening blijft het onrustig. Zoals ik eerder schreef, NL verliest op alle fronten de controle

Nou dit soort taferelen zijn NL niet vreemd hoor. De aanleiding/redenen zijn anders maar demonstraties en rellen zijn niks nieuws. Weet je nog 'geen woning, geen kroning' toen Beatrix koningin werd? De rookbommen vlogen door de stad, veel gerel en onrust. Hoe lang is dat geleden?

Herfstappeltaart schreef op 10-11-2024 om 18:25:

[..]

Nou dit soort taferelen zijn NL niet vreemd hoor. De aanleiding/redenen zijn anders maar demonstraties en rellen zijn niks nieuws. Weet je nog 'geen woning, geen kroning' toen Beatrix koningin werd? De rookbommen vlogen door de stad, veel gerel en onrust. Hoe lang is dat geleden?

Dat schrijf ik ook nergens. Daarnaast vind ik de aanleiding nu wel anders, het gaat hier om het bedreigen en mishandelen van een bevolkingsgroep. Dat kan je niet vergelijken met rellen om een woning.

van mijn mooie behang in de wc gisteren urenlang zitten behangen 

Yumi schreef op 10-11-2024 om 18:51:

[..]

Dat schrijf ik ook nergens. Daarnaast vind ik de aanleiding nu wel anders, het gaat hier om het bedreigen en mishandelen van een bevolkingsgroep. Dat kan je niet vergelijken met rellen om een woning.

NL verliest op alle fronten de controle schrijf je (omdat het onrustig is). Om dat een beetje te nuanceren zeg ik dat dit soort taferelen niks nieuws zijn. Om allerlei redenen en aanleidingen.

Herfstappeltaart schreef op 10-11-2024 om 18:55:

[..]

NL verliest op alle fronten de controle schrijf je (omdat het onrustig is). Om dat een beetje te nuanceren zeg ik dat dit soort taferelen niks nieuws zijn. Om allerlei redenen en aanleidingen.

Op tv zijn dit soort beelden inderdaad niet uniek maar gelukkig ben ik er nog nooit bij geweest. 

Ik lig in bad en man kwam net een kop thee en een koekje brengen 

GroenTuintje schreef op 10-11-2024 om 18:55:

Heb jij zo'n gróte WC dan?

Beterlaat2021! schreef op 11-11-2024 om 07:54:

[..]

Heb jij zo'n gróte WC dan?

2 laags behang met patroon, veel meetwerk 

Terug van weekendje weg met moeder, was stuk gezelliger dan verwacht. Zag er eigenlijk erg tegenop. Net nog een uurtje mn bed in gedoken (slaaptrein slaapt niet lekker). En nu heeft vriend spontaan dagje vrijgenomen zodat we even rustig naar de ikea kunnen en we gaan een stoofpotje maken. En misschien vanmiddag even wandelen. Of game. Zo gezellig 

Koettie schreef op 11-11-2024 om 11:49:

Terug van weekendje weg met moeder, was stuk gezelliger dan verwacht. Zag er eigenlijk erg tegenop. Net nog een uurtje mn bed in gedoken (slaaptrein slaapt niet lekker). En nu heeft vriend spontaan dagje vrijgenomen zodat we even rustig naar de ikea kunnen en we gaan een stoofpotje maken. En misschien vanmiddag even wandelen. Of game. Zo gezellig

Wat fijn dat het meeviel!

Zoveel behang dan?

Ik heb weleens mijn wc ( de muur boven de tegels) zwart geverfd maar dat is maar een halve dag zwart gebleven.

rionyriony schreef op 11-11-2024 om 18:00:

[..]

Zoveel behang dan?

Ik heb weleens mijn wc ( de muur boven de tegels) zwart geverfd maar dat is maar een halve dag zwart gebleven.

eerst een andere laag behang omdat het stucwerk niet glad was daarna het behang met patroon erop. Intotaal kostte het mij 4 uur 

GroenTuintje schreef op 11-11-2024 om 18:08:

[..]

eerst een andere laag behang omdat het stucwerk niet glad was daarna het behang met patroon erop. Intotaal kostte het mij 4 uur

Owwkee, dus renovatiebehang. Nee, dan is het vlug!

Sinterklaasjournaal was leuk; nu "holimolie" Freeks Wilde Wereld.

Daar kan je dan zo van genieten hè! Ik hou er ook van 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.